Het is mijn vriendinquote:
Zondag op maandagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer is smijn weer eens bij je, kom ik wel ff langs
minimeetje doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is mijn vriendin
[..]
Zondag op maandag![]()
GROTE FOK! 2010-IKWILEENKLEURTJEACTIE!!! #3 »quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Gaat iemand mij nog een kleurtje geven verdomme of moet ik boos worden
is goedquote:
quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je geilt stiekem gewoon op Smijns tieten hč!
nou danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uiteraard.De rest ook overigens
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:00 schreef Biogarde het volgende:
Goed topic, want het gaat weer over tieten.
doe mij zo'n wijf.quote:
Je zou zeggen genoeg tiet voor iedereen, helaas ben ik veeleisend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou dan
doe eens delen met ome fiets
DOe eens fixen kleurtje schatjequote:
Fiets, als het 37 graden is, is het al voldoende voor je.quote:
Hmja. Liever wil je hier nooit aan denken, maarja je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het enig belangrijke lamon!
Ik kan het weten met mijn beroep, het is in 1 seconde voorbij.
We hebben homo-roze en catsuit zwart.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DOe eens fixen kleurtje schatje![]()
![]()
Je zit er niet veel naast hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent zo beroerd nog niet eigenlijk he?
Als ik zeg dat je gewoon veel gezien hebt en daardoor iets relativerender naar dingen kijkt omdat dat verhardt, zit ik er dan ver naast?
En moet je echt straks nog aan het werk? Da's wel heftig.
Van mij hoeven ze niet groot hoor. Ik heb ze zelfs liever klein dan groot.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou zeggen genoeg tiet voor iedereen, helaas ben ik veeleisend.
Homo roze graag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We hebben homo-roze en catsuit zwart.
Ga dan naar dat topic dat ze hier al 19897x gepost hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DOe eens fixen kleurtje schatje![]()
![]()
Meh.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze niet groot hoor. Ik heb ze zelfs liever klein dan groot.
Jongen, dat hoort nie. Met je tag.quote:
wil er toch wel een soort van gesprek mee kunnen voeren hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fiets, als het 37 graden is, is het al voldoende voor je.
Gedaan maar ze willen me geen kek kleurtje geven... ik wil toch niet groen zijn... dat is voor alle andere paupers... ik wil geel of roze zijn.. das pas echt tof..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga dan naar dat topic dat ze hier al 19897x gepost hebben
zo'n grote vuurbal jongequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jongen, dat hoort nie. Met je tag.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jongen, dat hoort nie. Met je tag.
Hey schatje, we slaan het voorspel over oke?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil er toch wel een soort van gesprek mee kunnen voeren hoor
"popje, kopje, schoteltje, wieso doe gij een bounty in de frituurpan, dat hoort nie"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey schatje, we slaan het voorspel over oke?
Ja jij, haal bier, nuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil er toch wel een soort van gesprek mee kunnen voeren hoor
preciesquote:
Als ik je hard van achter neuk wil je dan ook "Geht weiter" roepen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neenee, het voorspel is juist het spannende van het hele g ebeuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen hebben geen vriendinquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Biogarde het volgende:
Nu we het over voorspel hebben hč. Ze noemen me irl de buitenboordmotor, maar eigenlijk is er helemaal niks aan. Bedoel, wat heb ik er dan aan?
Straks een mini poll:
Voorspel is voor mannen die zittend plassen:
Ja
Nee
Neehee, dat is de vraag nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen hebben geen vriendin
Ik ben het met je eens als ik binnen 10 minuten mijn naam in geel of homo-roze zie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen hebben geen vriendin
"liefje, zullen we anders gewoon knuffelen?"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neehee, dat is de vraag niet![]()
Want als je je kwetsbaar opstelt als man, krijg je veel meer voor elkaar. Dat is een soort zittend plassen.
Knuffelen loopt bij mij altijd uit snoeiharde seks, op een of andere manierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"liefje, zullen we anders gewoon knuffelen?"
Knuffelen met een odolquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"liefje, zullen we anders gewoon knuffelen?"
Als je klaar bent steken de buren een peuk op?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Knuffelen loopt bij mij altijd uit snoeiharde seks, op een of andere manier
dan wil ik ook wel eens met je vriendin knuffelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Knuffelen loopt bij mij altijd uit snoeiharde seks, op een of andere manier
Wij allemaal Fietsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan wil ik ook wel eens met je vriendin knuffelen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij allemaal Fiets![]()
Ik moest lachen![]()

Wat een zwoel blikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |