Het is ook allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:28 schreef ondeugend het volgende:
Wrom niet dan ?
Ik schaar me onder en anderen maar ben enorm onschuldig !
Cool, prima !quote:
quote:
Wat je ook gedaan hebt, niet meer doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
ff bier halen brb
Gelukkig Nieuwjaar Lamonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, nieuwjaar op FOK! is leuk nadat je thuiskomt, je wilt gaan slapen, maar het is toch te geinig om niet te lezen, en neemt nog een biertje.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat je ook gedaan hebt, niet meer doenVoor je het weet zit je met een koffer opgescheept
Jij ook Yvonne.quote:
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij ook Yvonne.
Vooral veel gezondheid toegewenst, want al klinkt het cliche, niets belangrijker dan dat toch?
Het enig belangrijke lamon!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij ook Yvonne.
Vooral veel gezondheid toegewenst, want al klinkt het cliche, niets belangrijker dan dat toch?
Ik vanavond weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, nieuwjaar op FOK! is leuk nadat je thuiskomt, je wilt gaan slapen, maar het is toch te geinig om niet te lezen, en neemt nog een biertje.
Voordeel: oliebollen.quote:
Ik 7.50 bitch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:40 schreef Renesite het volgende:
Ik heb geen prijs qevonnen in die kut loteirj!
Werken is goed voor de lijn, houd je bezig, en je komt gezellig onder de mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werken
Ik 10 euroquote:
halve loten hier, 5 euroquote:
Ik wil een jacht, Russische hoeren, een groot huis, een AMG en een beetje op de bank liggen rotten overal ter wereld in de zon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Werken is goed voor de lijn, houd je bezig, en je komt gezellig onder de mensen.
En teveel geld zorgt ervoor dat je geen doelen meer te bereiken hebt, omdat je alles al kunt krijgen enzo..
Kom op, voor 1 avondje een vrolijke klb moet toch kunnen?
Vanavond weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Werken is goed voor de lijn, houd je bezig, en je komt gezellig onder de mensen.
Wijkverp[legingquote:
lief gezichwt!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef Biogarde het volgende:
Toen ik 7.50 won, keek ik ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
werken in de zorgsector
Honden baan waar de dankbaarheid in de vorm van een goede vergoeding (welke eerlijs is) aan schort want meer lgischer!quote:
Mij werd door een vriendelijke Marokkaanse gast verteld een paar maanden geleden dat ik gratis in zijn club gebruik kon maken van zijn Russische hoeren, ik kan eventueel vragen of ik jou ervoor in de plaats mag sturen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik wil een jacht, Russische hoeren, een groot huis, een AMG en een beetje op de bank liggen rotten overal ter wereld in de zon.
psychogeriatriequote:
doe eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Gaat iemand mij nog een kleurtje geven verdomme of moet ik boos worden
ze is er u!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer is smijn weer eens bij je, kom ik wel ff langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |