quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
Net of dat alle slanke meisjes anorexia hebben. Je vriendin is gewoon een vet varken, leer er mee omgaan want ze word echt niet dunner als je zegt dat ze zoveel weegt op en lengte van zoveel. Misschien heeft ze nu wel zin in een BigMac of 2?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:46 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Maat 38/40Op een lengte van ruim 1m78 prima te doen
![]()
Als jij dat chubby vind, wens ik je veel plezier met het vinden van de anorexiapatiënt van je dromen
En ze is 1m45quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:53 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
mami is 32 yearr en weegt 60 dus komt nbiet fucken
jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Net of dat alle slanke meisjes anorexia hebben. Je vriendin is gewoon een vet varken, leer er mee omgaan want ze word echt niet dunner als je zegt dat ze zoveel weegt op en lengte van zoveel. Misschien heeft ze nu wel zin in een BigMac of 2?
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen een litteken in het gezicht opwindend vinden voor een one night stand.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:15 schreef Underwatertaker. het volgende:![]()
Een kennis van me ook.
Hij is mager, lijkbleek, dik litteken op zijn kop en vies vettig haar, beweert dat hij legitiem vreemdgaat, met permissie van z'n lelijke wijf dus![]()
Ja, de bloedmooiste heetste chicks van de wereld balt hij.
Rot toch op man![]()
Klacht: Lelijke mannen die beweren on regular base te ballen met bloedmooie vrouwen
Ze heeft op de foto's in je fobo een veeel ronder gezichtje, en daar lijken haar schouders ook veel breder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
Gast, waarom wil je je mening nou zo doordrukken? zij vinden je chick lelijk. Jij niet. Mooi tochquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
Die meid naast haar trekt wel heel subtiel drie vet kwabben recht zie ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
Dat ligt aan vanuit welke hoek je de foto neemt, met wat voor lens, belichting, stand van het lichaam t.o.v het gezicht en nog 100 andere factorenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ze heeft op de foto's in je fobo een veeel ronder gezichtje, en daar lijken haar schouders ook veel breder.
Wat vind ze eigenlijk van dit topic?
Dat doe ik al iedere dag als jij in da hood bent met je homies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:53 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
mami is 32 yearr en weegt 60 dus komt nbiet fucken
Maar dan toch, ze blijft een hoerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:55 schreef Gangstazone het volgende:
[quote]Op vrijdag 1 januari 2010 15:54 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
En ze is 1m45![]()
[/quote
1 m 69
z is gewoon dikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dat ligt aan vanuit welke hoek je de foto neemt, met wat voor lens, belichting, stand van het lichaam t.o.v het gezicht en nog 100 andere factoren
Ik geloof heus wel dat ze dat is hoor, maak je geen zorgen kindje. Maar wat vindt ze van het topic?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dat ligt aan vanuit welke hoek je de foto neemt, met wat voor lens, belichting, stand van het lichaam t.o.v het gezicht en nog 100 andere factoren
Weet je zeker dat het geen 102 andere factoren zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
ze is stewardess kk wiggerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:57 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Maar dan toch, ze blijft een hoer
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:58 schreef Nezz het volgende:
Moi.. Ik word misschien net als enige andere users kotsmisselijk van de arrogantie van TS, het lijkt er in ieder geval op dat hij zich niet voor doet als iemand anders. Dat andere kereltje (gangstazone of whatever) probeert even weg te wuiven dat hij zojuist even een random chick probeert aan te prijzen als zijn "chica", om vervolgens door een andere user finaal voor schut gezet te worden... dat zijn het soort falers die fok verpesten... Om over dat wazige taaltje van hem nog maar te zwijgen.
ik zit nog op de middelbare schoooll kkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
En wat vind ze er dan van dat haar zoon een boeler zonder diploma's is?
Dude, ik noem je moeder een hoer en jou een boeler zonder diploma's en tegen mij dreig je nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik breek je kk neck zeg waar je woonte kk hond
ik snij je hoofd eraff ikkom met 9/10 homies nar je huis toee met me 9 milii ,your better watch out wahta ya talking
Je kan het alleen van man tot man, zonder wapens niet af? Triest figuurquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik snij je hoofd eraff ikkom met 9/10 homies nar je huis toee met me 9 milii ,your better watch out wahta ya talking
Hij heeft al gezeten, ik ken hem toevalligquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je kan het alleen van man tot man, zonder wapens niet af? Triest figuurZe zouden je op moeten sluiten
LOLquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Ze is inderdaad helemaal niet dik. Maar waarom zo je best doen om een paar josti's hier daarvan te willen overtuigen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
In dat geval leef ik met je meequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Hij heeft al gezeten, ik ken hem toevallig
Was jij niet die jongen die de jaarwisseling op Fok meemaakte?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL
1e faalpost van 2010 zit in de pocket
Omdat je je bitch nooit laat beledigen. Gentleman's job zogezegd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze is inderdaad helemaal niet dik. Maar waarom zo je best doen om een paar josti's hier daarvan te willen overtuigen?
Gadverdamme wat een lelijk zwijn, daar gingen de oliebollen van gisteravond.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
I'm talking about the real G,i will shott your head,and let him hit in his backquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL
Hoeveel is 9/10 homies? Iemand uit het ziekenhuis wiens arm net is geamputeerd?
He deze man is wel een doorzetter hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL
Hoeveel is 9/10 homies? Iemand uit het ziekenhuis wiens arm net is geamputeerd?
men wapen is me leven,you never crossed the line withoutquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je kan het alleen van man tot man, zonder wapens niet af? Triest figuurZe zouden je op moeten sluiten
ik heb nooit gezeten kanker hondquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Hij heeft al gezeten, ik ken hem toevallig
Ik neem aan dat je je bibigun bedoelt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
men wapen is me leven,you never crossed the line without
ik heb een vlees mes,juwil niet weten homiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
He deze man is wel een doorzetter hoorHij is bereid om je hoofd er af te snijden, dat duurt volgens mij wel ff
![]()
Jawel Ryan Pengelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik heb nooit gezeten kanker hond
niggahquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je bibigun bedoelt?
Je staat je hele leven dus al?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat snijden, niet hakken hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik heb een vlees mes,juwil niet weten homie
Je was toch blijven zitten in het tweede jaar van het vmbo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Sigmund666 heeft op Fok gepost vannacht om 0:01. Ik stel dus voor dat de posts van hem waarin hij het heeft over het falen van anderen niet al te serieus genomen worden.
Wapens zijn voor onzekere, bange jochies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
men wapen is me leven,you never crossed the line without
ik zit in 4havo verkankerde emoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:10 schreef kadoter het volgende:
[..]
Je was toch blijven zitten in het tweede jaar van het vmbo?
En je bent bruin dus je hebt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik zit in 4havo verkankerde emo
Ik ben geen nigger, maar dat weet jij ook wel. Vertel anders even aan FOK! dat jij op station Amersfoort Schothorst meestal stoer staat te chillen met je mattiesquote:
Hij zit idd in 4 havo. Op het ROC in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd;)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En je bent bruin dus je hebt geen recht van spreken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik woon in A-townquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ik ben geen nigger, maar dat weet jij ook wel. Vertel anders even aan FOK! dat jij op station Amersfoort Schothorst meestal stoer staat te chillen met je matties
Ben je down met de homies?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Hee luister ik wil meedoen in dit topic.
havo...vmbo.. same differencequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Hij zit idd in 4 havo. Op het ROC in Amsterdam
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ikik zit niet op een ROC,maar op een lyceum hiernaa ga ik naar de hoge school
later bben ik zakenman die zo snel door de straat rijd ,ik strijf weg voor de justitie ,je pakt me nooit kk jood ik ben te snel...ik zal niet knielen voor de blauwe homofielen
Je bent een domme jongen en ik vind het lief dat je die ambities hebt, maar zover zul jij het nooit schoppen helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ikik zit niet op een ROC,maar op een lyceum hiernaa ga ik naar de hoge school
later bben ik zakenman die zo snel door de straat rijd ,ik strijf weg voor de justitie ,je pakt me nooit kk jood ik ben te snel...ik zal niet knielen voor de blauwe homofielen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef kadoter het volgende:
[..]
havo...vmbo.. same difference
je bent echt meer straat dan een stoeptegel
Weet je zeker dat jij niet degene met de issues? Anders snap ik niet wat je tijdens de jaarwisseling op Fok doetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Smurfen?
@Otis,
Vraag er op los.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar homo's. May the trolls be with thy!
Iedereen op de streets heeft die struggles en orga toch man, dat weet je? Iedereen heeft zijn torrie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij niet degene met de issues? Anders snap ik niet wat je tijdens de jaarwisseling op Fok doet.
[..]
haha, leuk zeg. lachen met jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Iedereen op de streets heeft die struggles en orga toch man, dat weet je? Iedereen heeft zijn torrie.
Ik vind jouw opmerking anders niet om te lachen hoorquote:
in the hood living ois nothing you always have to be scared,today may be my last day,i have 2b CAREFULLYquote:
Op het moment dat jij straks naar buiten komt en de andere homies straattegels naar je hoofd gooien bijv.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
in the hood living ois nothing you always have to be scared,today may be my last day,i have 2b CAREFULLY
nee,kogelsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op het moment dat jij straks naar buiten komt en de andere homies straattegels naar je hoofd gooien bijv.
Je bent gewoon jaloers dat Gangstazone de backfire hier al ingeperkt heeft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ga eens engels leren praten gastquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
in the hood living ois nothing you always have to be scared,today may be my last day,i have 2b CAREFULLY
Ik denk niet dat het pijn doet als je een kogel naar iemand gooit, schatje.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Gangstazone de backfire hier al ingeperkt heeft!ze kennen elkaar toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het wel hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het pijn doet als je een kogel naar iemand gooit, schatje.
He talks like a insane gangsta man! You rolin' or whut?!quote:
Nee ik rol nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
He talks like a insane gangsta man! You rolin' or whut?!
G i can talk reaaaaly good,but i want'd sooo loserquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Nee ik rol nietIk ben geen vet varken (subtiele link naar de backfire van de TS, niet dat ik je vriendin dik vind maar oke
). Buiten het feit dat het amper leesbaar is, zit het vol met fouten die iemand uit 4 havo niet zou mogen maken...
Neppe gangsters ZIJN kansloosquote:
ik wouu dat ik hem nooit had leren kennen kk pooier dat ie isquote:
Bewijs het, typ eens een correcte engelse zin voor me.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:31 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
G i can talk reaaaaly good,but i want'd sooo loser
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:33 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Bewijs het, typ eens een correcte engelse zin voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |