Ik dacht ook zoiets.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die kennis van je hè....
...is dat toevallig je spiegelbeeld?
Dudequote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die kennis van je hè....
...is dat toevallig je spiegelbeeld?
Internetheldquote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude![]()
Check m'n FoBo.
Need
I
Say
More
?
Ik ben echt niet lelijk, of jij bent blind
Dude, dat is een zwartwit fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Mager en lijkbleek... check.
Litteken op kop kan ik niet zien
en je vettig haar heb je afgeschoren.
Dan zal je wijf ook wel niets bijzonders zijn.
Da's toch gewoon een centenkwestiequote:Op donderdag 31 december 2009 23:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
Klacht: Lelijke mannen die beweren on regular base te ballen met bloedmooie vrouwen
Neequote:Op donderdag 31 december 2009 23:26 schreef kwaitnait het volgende:
Is TS misschien jaloers dat z'n kennis er wel vrolijk op los kan neuken?
TS gaat binnenkort dood aan huidkankerquote:Op donderdag 31 december 2009 23:21 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude, dat is een zwartwit fotoIk ben gebruind, lig elke week wel even onder de zonnebank en 's zomers veel buiten
![]()
Ah je bent homo. Dat kon ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude![]()
Check m'n FoBo.
Need
I
Say
More
?
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is arrogant en ijdel. TS is homofiel en kan daardoor onbeperkt en met iedereen naar bed
TS is model?quote:
Wat is er mis met baseballen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
Klacht: Lelijke mannen die beweren on regular base te ballen met bloedmooie vrouwen
Tering. Frankenstein is er niets bij.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Mager en lijkbleek... check.
Litteken op kop kan ik niet zien
en je vettig haar heb je afgeschoren.
Dan zal je wijf ook wel niets bijzonders zijn.
ow? are you gay?quote:
nee maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen dat knappe mensen knap zijn. want ik ben het ook.quote:
Waarom heb je dan geen FoBo?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:49 schreef denz09 het volgende:
[..]
nee maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen dat knappe mensen knap zijn. want ik ben het ook.
omdat ik anoniem wil blijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen FoBo?
ok. Ik geef je geen ongelijk.quote:
Zwarte balk? Een foto maken tot hoofdhoogte?quote:
Oh. My. God. "Dinnetje". Latente homo.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee
Ik heb mijn dinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Ik wordt misselijk van jequote:Op donderdag 31 december 2009 23:21 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude, dat is een zwartwit fotoIk ben gebruind, lig elke week wel even onder de zonnebank en 's zomers veel buiten
![]()
En mager? Nee, goed gevormd door het sporten
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Net zo erg als mensen die beweren dat dit op Doutzen Kroes lijkt.
[ afbeelding ]
Dikke kankerkop gek.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
niet geven...quote:
Hoe de vriendin van wie dan ook hier er uitziet doet er niet toe. Niemand beweert verder dat hij een vriendin heeft die op Doutzen Kroes lijkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:26 schreef Underwatertaker. het volgende:
Plaatsen jullie even foto's van je eigen vriendin anders?
therrring deze chicaa is een a fat assquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil je vriendin geen minderwaardigheidscomplex bezorgen, sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:26 schreef Underwatertaker. het volgende:
Plaatsen jullie even foto's van je eigen vriendin anders?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Mijn dinnetje lijkt op Doutzen
Ja, kijk maar eens naar de haarkleur (okay, op de foto's was ze nog donkerder), lippen, vorm van de ogen...quote:
Onzin, ze weegt rond de 68 kilo en is bijna net zo lang als ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:27 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
therrring deze chicaa is een a fat ass
MC FAT
check die breedteee wejooooohh niet spang
Ze heeft een bolle kutkop, boeiend hoeveel ze dan weegt. Probeer het nou niet goed te praten of zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Onzin, ze weegt rond de 68 kilo en is bijna net zo lang als ik(ik ben 1m83 btw)
Ronde gezichtjes zijn mooiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ze heeft een bolle kutkop, boeiend hoeveel ze dan weegt. Probeer het nou niet goed te praten of zo.
Waarom roep je hier zo hard hoe knap en geweldig jij en je vriendin zijn? Ben nu nóg misselijker dan net..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
pic van mijn chicaaaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef tennisracket het volgende:
Ik was nog aan het twijfelen om te reageren.
Nu doe ik het toch maar.Tennisracket is wijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, dat zeg je ook alleen omdat je vriendin een knorrie is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ronde gezichtjes zijn mooi
Leuke meid!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
pic van mijn chicaaa
[ link | afbeelding ]
Okay,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens naar de haarkleur (okay, op de foto's was ze nog donkerder), lippen, vorm van de ogen...
Ik vind van wel
Hoaxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
pic van mijn chicaaa
[ link | afbeelding ]
Pwnedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Hoax
http://www.tineye.com/sea(...)30356a8078672d3954e8
Lijkt me zo'n meid dat voor een reep chocola de hele vaat doetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Hoax
http://www.tineye.com/sea(...)30356a8078672d3954e8
Nee, ik woon in Amstelveenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Lol die kop komt mij bekend voor... Alhoewel de foto wat klein is... Omgeving Overijssel? Of ben je toch iemand anders...
Maat 38/40quote:
Zou ook nog kunnen familie woont daar... Nou ja boeit me eigenlijk ook geen zak... Overigens oneens met de klacht... Knappe mannen zijn minstens net zo erg...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Amstelveen
Respeklap! Echt waar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:46 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Maat 38/40Op een lengte van ruim 1m78 prima te doen
![]()
Als jij dat chubby vind, wens ik je veel plezier met het vinden van de anorexiapatiënt van je dromen
ik wens jouw veel geluk over 5 jaar met je 180 wegende mac chica met suikerziekte of BED,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:46 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Maat 38/40Op een lengte van ruim 1m78 prima te doen
![]()
Als jij dat chubby vind, wens ik je veel plezier met het vinden van de anorexiapatiënt van je dromen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef ynuhh het volgende:
Welkom op fok, waar elke man Brad Pitt of knapper is.
Heb je het nu over je moeder?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik wens jouw veel geluk over 5 jaar met je 180 wegende mac chica met suikerziekte of BED,
en niet alle slanke chicks hebben anoo
dus , STTTT
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik wens jouw veel geluk over 5 jaar met je 180 wegende mac chica met suikerziekte of BED,
en niet alle slanke chicks hebben anoo
dus , STTTT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |