Tering. Frankenstein is er niets bij.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Mager en lijkbleek... check.
Litteken op kop kan ik niet zien
en je vettig haar heb je afgeschoren.
Dan zal je wijf ook wel niets bijzonders zijn.
ow? are you gay?quote:
nee maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen dat knappe mensen knap zijn. want ik ben het ook.quote:
Waarom heb je dan geen FoBo?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:49 schreef denz09 het volgende:
[..]
nee maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen dat knappe mensen knap zijn. want ik ben het ook.
omdat ik anoniem wil blijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen FoBo?
ok. Ik geef je geen ongelijk.quote:
Zwarte balk? Een foto maken tot hoofdhoogte?quote:
Oh. My. God. "Dinnetje". Latente homo.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee
Ik heb mijn dinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Ik wordt misselijk van jequote:Op donderdag 31 december 2009 23:21 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude, dat is een zwartwit fotoIk ben gebruind, lig elke week wel even onder de zonnebank en 's zomers veel buiten
![]()
En mager? Nee, goed gevormd door het sporten
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Net zo erg als mensen die beweren dat dit op Doutzen Kroes lijkt.
[ afbeelding ]
Dikke kankerkop gek.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Net zo erg als mensen die beweren dat dit op Doutzen Kroes lijkt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |