Ik dacht ook zoiets.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die kennis van je hè....
...is dat toevallig je spiegelbeeld?
Dudequote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die kennis van je hè....
...is dat toevallig je spiegelbeeld?
Internetheldquote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude![]()
Check m'n FoBo.
Need
I
Say
More
?
Ik ben echt niet lelijk, of jij bent blind
Dude, dat is een zwartwit fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Mager en lijkbleek... check.
Litteken op kop kan ik niet zien
en je vettig haar heb je afgeschoren.
Dan zal je wijf ook wel niets bijzonders zijn.
Da's toch gewoon een centenkwestiequote:Op donderdag 31 december 2009 23:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
Klacht: Lelijke mannen die beweren on regular base te ballen met bloedmooie vrouwen
Neequote:Op donderdag 31 december 2009 23:26 schreef kwaitnait het volgende:
Is TS misschien jaloers dat z'n kennis er wel vrolijk op los kan neuken?
TS gaat binnenkort dood aan huidkankerquote:Op donderdag 31 december 2009 23:21 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude, dat is een zwartwit fotoIk ben gebruind, lig elke week wel even onder de zonnebank en 's zomers veel buiten
![]()
Ah je bent homo. Dat kon ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dude![]()
Check m'n FoBo.
Need
I
Say
More
?
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is arrogant en ijdel. TS is homofiel en kan daardoor onbeperkt en met iedereen naar bed
TS is model?quote:
Wat is er mis met baseballen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
Klacht: Lelijke mannen die beweren on regular base te ballen met bloedmooie vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |