KUsjequote:Op donderdag 31 december 2009 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga je vriendje neuken en verneuk mijn kwaliteitstopic niet zo
Nou en!quote:Op donderdag 31 december 2009 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu nog een Yvonne topic?
Leest ze toch niet, ze staat nu met Iteejer in de kroeg!
Daar kun je toch niet zomaar omheen kijken?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en de klacht: Ik kan yvonne niet vinden om haar een dikke pakkerd op de wang te geven..![]()
En bant ze je gelijk voor 3 weken, als met een chagarijnige kater dit topic leest.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou en!Dan reageert ze morgenochtend wel
Kan ze niet, daar ben ik te lief voorquote:Op donderdag 31 december 2009 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En bant ze je gelijk voor 3 weken, als met een chagarijnige kater dit topic leest.
Net zo laat als gisteren rond deze tijd.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:56 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Hoe laat is het nu precies?
Met je spleenheup over haar giechelbeen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:18 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het jaar dat Tong en Yvonne gaan neuken.
You betquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met je spleenheup over haar giechelbeen?
Een heleboel, inderdaadquote:
ik zit achter een goed glas Hertog Jan, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:52 schreef Juup© het volgende:
Yvonne zit lekker voor of achter een groot glas Leffe denk ik
[ afbeelding ]
Nee, bubbels, fles #3quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:52 schreef Juup© het volgende:
Yvonne zit lekker voor of achter een groot glas Leffe denk ik
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |