quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Sigmund666 heeft op Fok gepost vannacht om 0:01. Ik stel dus voor dat de posts van hem waarin hij het heeft over het falen van anderen niet al te serieus genomen worden.
Wapens zijn voor onzekere, bange jochies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
men wapen is me leven,you never crossed the line without
ik zit in 4havo verkankerde emoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:10 schreef kadoter het volgende:
[..]
Je was toch blijven zitten in het tweede jaar van het vmbo?
En je bent bruin dus je hebt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik zit in 4havo verkankerde emo
Ik ben geen nigger, maar dat weet jij ook wel. Vertel anders even aan FOK! dat jij op station Amersfoort Schothorst meestal stoer staat te chillen met je mattiesquote:
Hij zit idd in 4 havo. Op het ROC in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd;)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En je bent bruin dus je hebt geen recht van spreken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik woon in A-townquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ik ben geen nigger, maar dat weet jij ook wel. Vertel anders even aan FOK! dat jij op station Amersfoort Schothorst meestal stoer staat te chillen met je matties
Ben je down met de homies?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Hee luister ik wil meedoen in dit topic.
havo...vmbo.. same differencequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:11 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Hij zit idd in 4 havo. Op het ROC in Amsterdam
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ikik zit niet op een ROC,maar op een lyceum hiernaa ga ik naar de hoge school
later bben ik zakenman die zo snel door de straat rijd ,ik strijf weg voor de justitie ,je pakt me nooit kk jood ik ben te snel...ik zal niet knielen voor de blauwe homofielen
Je bent een domme jongen en ik vind het lief dat je die ambities hebt, maar zover zul jij het nooit schoppen helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ikik zit niet op een ROC,maar op een lyceum hiernaa ga ik naar de hoge school
later bben ik zakenman die zo snel door de straat rijd ,ik strijf weg voor de justitie ,je pakt me nooit kk jood ik ben te snel...ik zal niet knielen voor de blauwe homofielen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef kadoter het volgende:
[..]
havo...vmbo.. same difference
je bent echt meer straat dan een stoeptegel
Weet je zeker dat jij niet degene met de issues? Anders snap ik niet wat je tijdens de jaarwisseling op Fok doetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Smurfen?
@Otis,
Vraag er op los.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar homo's. May the trolls be with thy!
Iedereen op de streets heeft die struggles en orga toch man, dat weet je? Iedereen heeft zijn torrie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij niet degene met de issues? Anders snap ik niet wat je tijdens de jaarwisseling op Fok doet.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |