LOLquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik breek je kk neck zeg waar je woonte kk hond
ik snij je hoofd eraff ikkom met 9/10 homies nar je huis toee met me 9 milii ,your better watch out wahta ya talking
Ze is inderdaad helemaal niet dik. Maar waarom zo je best doen om een paar josti's hier daarvan te willen overtuigen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
In dat geval leef ik met je meequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Hij heeft al gezeten, ik ken hem toevallig
Was jij niet die jongen die de jaarwisseling op Fok meemaakte?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL
1e faalpost van 2010 zit in de pocket
Omdat je je bitch nooit laat beledigen. Gentleman's job zogezegd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze is inderdaad helemaal niet dik. Maar waarom zo je best doen om een paar josti's hier daarvan te willen overtuigen?
Gadverdamme wat een lelijk zwijn, daar gingen de oliebollen van gisteravond.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links. Dik?
I'm talking about the real G,i will shott your head,and let him hit in his backquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL
Hoeveel is 9/10 homies? Iemand uit het ziekenhuis wiens arm net is geamputeerd?
He deze man is wel een doorzetter hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL
Hoeveel is 9/10 homies? Iemand uit het ziekenhuis wiens arm net is geamputeerd?
men wapen is me leven,you never crossed the line withoutquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je kan het alleen van man tot man, zonder wapens niet af? Triest figuurZe zouden je op moeten sluiten
ik heb nooit gezeten kanker hondquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Hij heeft al gezeten, ik ken hem toevallig
Ik neem aan dat je je bibigun bedoelt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
men wapen is me leven,you never crossed the line without
ik heb een vlees mes,juwil niet weten homiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
He deze man is wel een doorzetter hoorHij is bereid om je hoofd er af te snijden, dat duurt volgens mij wel ff
![]()
Jawel Ryan Pengelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik heb nooit gezeten kanker hond
niggahquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je bibigun bedoelt?
Je staat je hele leven dus al?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat snijden, niet hakken hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
ik heb een vlees mes,juwil niet weten homie
Je was toch blijven zitten in het tweede jaar van het vmbo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |