abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:38:37 #201
151199 tinoz
Alter Reality
pi_84100755
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:12 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Waar ga je dan adverteren met de foto's van de modellen met jouw merchandise als je site niet werkt..? Kan je ook geen gewone voorbeeldfoto's maken van de spullen om zo te laten zien waar het om gaat?
ik zal een fotoowtje maken voor je en mijn site doet het wel geloof ik, moest alleen weer 3 maanden betalen wat ik ff vergeten was...
Save Us From Fashion !
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:59:51 #202
151199 tinoz
Alter Reality
pi_84101415

snappen jullie waarom ik een fotograaf nodig heb ?
Save Us From Fashion !
pi_84102119
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef tinoz het volgende:
ik zal een fotoowtje maken voor je en mijn site doet het wel geloof ik, moest alleen weer 3 maanden betalen wat ik ff vergeten was...
Hier moet je nog steeds een wachtwoord invullen om bij de admin functions te komen en staat er 'Donations Management' boven, maw geen homepage. Ik denk eerlijk gezegd wel dat je het moeilijk gaat krijgen om een goede, onbetaalde fotograaf en een goed, onbetaald model te krijgen voor zo een 'commerciėle' klus waarbij ze niet de vrijheid hebben die ze normaal hebben bij vrije portfolioshoots.
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:27:58 #204
151199 tinoz
Alter Reality
pi_84102520
ow ja sorry

mijn fout , ik weet niet hoe ik dat moet verhelpen
ik zal er iemand naar laten kijken , dan kan dat hier

Save Us From Fashion !
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:32:01 #205
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84137290
Ik heb een idee in mijn hoofd waar ik een model voor zoek met zwart/donkerbruin haar en blauwe ogen.(iig lichte ogen) Ik heb iemand die de visagie verzorgd en de make-up kan met dat donkere haar en lichte ogen dan echt knallen. Ik woon in Noord-brabant. Als je Interesse hebt stuur me dan een berichtje en dan stuur ik foto's met wat ik voor idee heb, Weet namelijk niet of ik die zomaar hier in het topic mag posten omdat ze niet van mij zijn.
Joyce
19jaar.
pi_84167157
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb een idee in mijn hoofd waar ik een model voor zoek met zwart/donkerbruin haar en blauwe ogen.(iig lichte ogen) Ik heb iemand die de visagie verzorgd en de make-up kan met dat donkere haar en lichte ogen dan echt knallen. Ik woon in Noord-brabant. Als je Interesse hebt stuur me dan een berichtje en dan stuur ik foto's met wat ik voor idee heb, Weet namelijk niet of ik die zomaar hier in het topic mag posten omdat ze niet van mij zijn.
Dat Italiaanse modemerk dat een nieuw geurtje heeft gelanceerd?

Gewoon hier posten en anders is er altijd nog Wil je eens anders op de foto? waar je ook nog eens een groter publiek hebt.
pi_84232596
Deze week donderdagavond 22 juli gaan Bl0emetje en ik een artistieke shoot doen bij de Zegerplas en de weilanden bij Alphen aan de Rijn. We nemen een stoel mee, versieringen, ballonnen, lampionnen en kerstverlichting en gaan daarmee experimenteren. Het lijkt ons leuk om daar eventueel een model in te betrekken. We beginnen om negen uur en gaan door zolang het leuk is. Vervoer/verblijf kan eventueel geregeld worden.

Heb je zin om hier deel van uit te maken, laat het dan weten in dit topic, maar stuur in ieder geval een PMetje met je telefoonnummer want het is nogal kort dag...

Ow, we denken ook aan gooien met gekleurd water (als het niet te koud is), dus waterproof modellen genieten de voorkeur
Bl0emetjE maakt dan trouwens een simpel jurkje op maat voor je, dus graag ook je maten doorgeven.

Fotoboek van bl0emetjE
http://bl0emetjE.deviantart.com
Fotoboek van photolex
http://www.flickr.com/photos/photolex

[ Bericht 2% gewijzigd door photolex op 19-07-2010 14:56:19 ]
  maandag 19 juli 2010 @ 17:16:37 #208
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84240724
Leuk idee photolex ben zeer benieuwt
Joyce
19jaar.
pi_84244929
Jurkje dat ik klaar heb hangen:

Wie o wie?
pi_84245338
Leuk idee, maar helaas niet te doen ivm werk
pi_84245361
Leuk idee, alleen pas ik echt niet in dat jurkje
  maandag 19 juli 2010 @ 19:28:14 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84245501
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef photolex het volgende:
Deze week donderdagavond 22 juli gaan Bl0emetje en ik een artistieke shoot doen bij de Zegerplas en de weilanden bij Alphen aan de Rijn. We nemen een stoel mee, versieringen, ballonnen, lampionnen en kerstverlichting en gaan daarmee experimenteren. Het lijkt ons leuk om daar eventueel een model in te betrekken. We beginnen om negen uur en gaan door zolang het leuk is. Vervoer/verblijf kan eventueel geregeld worden.
[ afbeelding ]

Heb je zin om hier deel van uit te maken, laat het dan weten in dit topic, maar stuur in ieder geval een PMetje met je telefoonnummer want het is nogal kort dag...

Ow, we denken ook aan gooien met gekleurd water (als het niet te koud is), dus waterproof modellen genieten de voorkeur
Bl0emetjE maakt dan trouwens een simpel jurkje op maat voor je, dus graag ook je maten doorgeven.

Fotoboek van bl0emetjE
http://bl0emetjE.deviantart.com
Fotoboek van photolex
http://www.flickr.com/photos/photolex
Jammer dat het de donderdagavond betreft!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_84245760
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Leuk idee, alleen pas ik echt niet in dat jurkje
haha, jawel joh, iedereen past er ongeveer in! Het is wijd, en het zwarte lint rondom is ajustable

We hebben inmiddels een reactie, dus dat is hip! Waarschijnlijk dus een model dat mee wil doen!

We hebben trouwens ook een fiets en kerstlampjes!

Jammer Puala en Debsterr!
pi_84245796
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

haha, jawel joh, iedereen past er ongeveer in! Het is wijd, en het zwarte lint rondom is ajustable

We hebben inmiddels een reactie, dus dat is hip! Waarschijnlijk dus een model dat mee wil doen!

We hebben trouwens ook een fiets en kerstlampjes!

Jammer Puala en Debsterr!
Dan gaat het helemaal goed komen ben echt erg benieuwd naar de foto's
pi_84245847
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan gaat het helemaal goed komen ben echt erg benieuwd naar de foto's
hihi, wij ook! Het is gewoon een beetje gekkigheid
Dus erg spannend wat er allemaal uit gaat komen!
pi_84246659
We kunnen ook nog kleding met het jurkje combineren!

maandag 19 juli 2010 @ 20:16:35 #217
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84247377
Gaaf lijkt me trouwens echt super om eens model te staan, ik weet alleen niet of ik er wel zo goed in ben met zelfportretten maak ik er ook weet ik veel hoeveel en dan heb ik maar 1 goede haha ;p

Maar ben erg benieuwt naar de resultaten, had je dat jurkje zelf gemaakt trouwens? Ik vind de combinaties ook erg tof!!!

[ Bericht 25% gewijzigd door xjoyce op 19-07-2010 20:51:39 ]
Joyce
19jaar.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:52:53 #218
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_84257602
Oooooooooooooooooooh! Dat jurkje is leuk!!
pi_84258351
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef tinoz het volgende:
ow ja sorry

even my 2 cents:
je pagina loopt dood maar je kan doorklikken naar een soort to do lijstje, ik moet zeggen... ik heb in tijden niet zo gelachen maar even serieus

Ik snap dat je je idealen wilt nastreven en promoten, al denk ik dat dit een beetje over de top is wat daar staat.
Voor promotie doeleinden werken fotografen over het algemeen niet gratis. Jij gaat namelijk een bepaald belang hebben bij het tonen van de foto's waar de fotograaf tijd en energie in heeft gestoken.
Het zelfde geldt voor modellen.

Daarnaast vraag ik me serieus af of je een model gaat vinden die haar naam hier aan durft te verbinden. Ik denk dat mensen die dit lezen denken "nou dat model heeft ook rare ideeėn"
Voor een fotograaf geldt dit ook, ik persoonlijk wil proberen mezelf te verbeteren in de fotografie.. en dan kan ik het niet gebruiken dat mijn naam wordt geassocieerd met een ludieke actie van iemand die complottheorieėn wil bestrijden, en dat nog wereldwijd wil doen ook.

Mijn tip: lees nog even na wat je op http://tinoz.com/2nd.html geschreven hebt als je een keer niet stoned bent van de medicijnen. Ik denk dat je schrikt.
pi_84267420
Ik ben wel geinteresseerd in wat modellenwerk;
Woon in limburg, regio Roermond maar wil best wel wat reizen omdat ik meer ervaring wil opdoen.
Ik ben een 21 jaar en redelijk atletisch gebouwd. Heb na zeggen van andere mooie blauwe ogen en donkerblond (halflang) haar.

Mocht iemand geinteresseerd zijn, kan ik altijd meer informatie geven en eventueel foto's doorsturen of via de webcam een afspraak maken.
n.e.v.e.r.l.e.t.a.n.y.t.h.i.n.g.k.i.l.l.t.h.e.p.l.e.a.s.u.r.e.
pi_84300205
Ons model zei af!!

Iemand die het leuk zou vinden donderdagavond?
Een mannelijk model mag ook, als je in bent voor een grappige/gekke shoot!
pi_84300239
Het is zo jammer dat ik moet werken en dat het zo ver weg is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_84306520
Ik kan misschien wel, maar ik denk dat je liever iemand anders dan de vorige keer voor je lens hebt .
pi_84310281
Ik heb nachtdienst dan.... En ik vind dat jurkje zooo leuk!
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:03:37 #225
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_84329387
Ik moet helaas werken morgenavond, anders had ik het graag gedaan maar ik blijf dit topic in de gaten houden, erg veel leuke ideeėn hier.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:37:36 #226
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_84330898
Ik pas die jurk nooit...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:38:26 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84330940
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik pas die jurk nooit...
Hahahahahaha *mental image*
pi_84332388
*zit nog in de twijfel mode*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:06:04 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84332471
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Barretje80 het volgende:
*zit nog in de twijfel mode*
Over die shoot met bloemetje? Gewoon doen echt!!
pi_84333855
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik pas die jurk nooit...
tuurlijk wel! En mocht die te kort zijn dan hang je de tutu ervoor

ik wil dan wel een foto daarvan
pi_84336228
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef tinoz het volgende:
ow ja sorry

Mag ik je op een paar punten wijzen?
1. Je hebt niet duidelijk uitgelegd wat je doel is met de website en de merchandise.
2. Op je website staat praktisch niks.
3. De combinatie van de naam "Tinoz", de zeer on-professionele website, je vage antwoorden op alle gestelde vragen en het foutieve taalgebruik op de enige pagina met enige info ( http://tinoz.com/2nd.html )(slecht Engels !), zorgen ervoor dat er hoogstwaarschijnlijk niemand is die je hiermee wilt helpen.

Voor de mensen die het nog niet snappen:
Wat ik ervan heb begrepen is dat hij een "Anti Corruption Squad" wil beginnen die volgens mij de wereld moet verbeteren.

Het idee is misschien goed(/zou goed kunnen zijn). De uitvoering is belabberd.
pi_84342200
Ohh, jullie zijn een heleboel lief, we hebben een model gevonden!

En volgende keer maak ik nog veel meer leuke jurkjes en dan komen jullie allemaal voor een groepsfoto (incl RonaldV natuurlijk ) hihihi

pi_84353522
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef bl0emetjE het volgende:
Ohh, jullie zijn een heleboel lief, we hebben een model gevonden!

En volgende keer maak ik nog veel meer leuke jurkjes en dan komen jullie allemaal voor een groepsfoto (incl RonaldV natuurlijk ) hihihi

veel succes en plezier vanavond en ik ben heeeel benieuwd naar het resultaat
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:31:04 #234
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84353674
idd veel succes, helaas niet veel tegenlicht denk ik vanavond tenminste hier niet!

oooooh ik heb zoooooveeeel ideeėn
Joyce
19jaar.
pi_84357352
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef xjoyce het volgende:
idd veel succes, helaas niet veel tegenlicht denk ik vanavond tenminste hier niet!

oooooh ik heb zoooooveeeel ideeėn
Gisteravond was het licht tussen negen en tien echt geweldig! Dus ik verwacht dat eigenlijk vandaag gewoon weer.
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:05:54 #236
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84357413
Oh oke ik hoop het ook voor jullie dan
Joyce
19jaar.
pi_84359370
Ben zo nieuwsgierig naar wat jullie ervan gaan maken! Plannen klinken me echt heel leuk, gek, wild, creatief in de oren! Ik kan bijna niet wachten
pi_84400128
Vooruit, hier alvast iets van resultaten:

vrijdag 23 juli 2010 @ 15:15:37 #239
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84400225
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:12 schreef bl0emetjE het volgende:
Vooruit, hier alvast iets van resultaten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Woooow .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:29:10 #240
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84400690
Gaaf mooi model ook.
Die laatste is echt apart is dat gewoon water?
Joyce
19jaar.
pi_84401205

De laatste is melk.
Het model is mijn ♥ schoonzusje ♥ (vriendinnetje van mijn broertje).
pi_84401282
oehhhh erg gave foto's bloemetje! Kan niet wachten op de rest

en idd een erg mooi model
pi_84431306
Ik was erbij, staar naar mijn eigen foto's en weet nog steeds hoe bl0emetjE het voor elkaar krijgt.

Super!
pi_84436295
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:05 schreef photolex het volgende:
Ik was erbij, staar naar mijn eigen foto's en weet nog steeds hoe bl0emetjE het voor elkaar krijgt.

Super!

Toch ben ik ook benieuwd naar jouw resultaten! Zag er net al eentje via de email en die zag er ook gaaf uit!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:06:24 #245
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_84436521
Ja ik ben ook benieuwt naar jou resultaten Lex!! En Bloemetje heb je nog meer?;p haha
Joyce
19jaar.
pi_84441285
pi_84441380
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:35 schreef photolex het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk!

En dat haar :D O+
pi_84446605
@photolex: Ik vind het leuk met dat tekstje erbij!

Ik heb vandaag ook het holga rolletje laten ontwikkelen dat ik had geschoten ♥
(hier een paar met mooie lightleak vanwege een losgeschoten rolletje -> onbewerkt dus, enkel ingescand)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer digitaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met spoilers, want anders is het zo'n lange post! Nu blijft het overzichtelijker ;)
En sorry voor de spam :P
pi_84476458
Hello everyone,
My name is Majda Vidakovic and I study photography in Den Haag at the Royal Academy of Arts (KABK)
I am interested in making a series of photos of people with Vitiligo. I think it's so beautiful and unique and want to capture that on my photos. I am looking for people of all ages for it, so please let me know if you are interested!! This series is not for an assignment for school, it's just a personal project. Contact me at automatic38@gmail.com if you want to know more!
Many thanks and regards,

Majda

If you want to see my work, you can look at www.flickr.com/majdakovic
  zondag 25 juli 2010 @ 20:01:30 #250
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_84478566
Majda,

you're running a serious risk of having your post deleted. Your request is VERY close to being in violation of the FAQ of this forum. May I suggest you contact one of the mods or even better: the admins? You can reach the mods via feedback or PM (use the envelope icon), and the admins via forum@fok.nl

I'm sure they'll have a serious look at your request. :)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_84484572
Oeh! Net een verkwikkend slaapje gehad, strax vroeg naar bed en tussendoor even een update van mij. Ik vraag en vraag hier maar en vertel noooooit wat. :)

Vorige donderdag naar vervallen gesticht geweest met model om locatie te verkennen en licht in te kunnen schatten. Beetje geoefend met tegenlicht. Enkele foto's staan hier op fok.
Vorige zondag hele dag naar Doel geweest met model en daar thema's straatopnames, fashion, picknick, sixties, paparazzi uitgewerkt. Supertijd gehad, superfoto's, supermodel.
Dinsdag met Debsterr thema 'halve gezichten' gedaan bij een mooie grafittimuur. Hoeden, boa, maskers gebruikt. Erg leuk gehad, Debsterr is een tof model dat meedenkt, meedoet en superrelaxt is. Typerend voor haar: de skaterboys uitnodigen ook op de playboyfoto te poseren :D
Woensdag een shoot IN de IJssel. Fantastische luchten bij de ondergaande zon. Klassieke bikinifoto's waar ik waanzinnig trots op ben. Memorabel: Had al mijn apparatuur op statief in het water staan, komt er op dat moment een rijnaak langs. Golven gaan nčt onder camera en flitser langs. Stress! :)
Donderdag shoot met bl0emetjE. Wat een feest! Allerlei dingen ingezet voor een sprookjesachtig resultaat: heliumballonnetje, verfpoeder, latex, takken, kerstverlichting aan een brommeraccu. Wat een pret :D
bl0em is meesterlijk in het verzinnen en toepassen van aparte accessoires en er dan bij de nabewerking nog een keer een creatieve draai aan te geven. Respect.
En dan vanochtend in alle vroegte weer op pad voor wat vervreemdende foto's van een naaktmodel in een gesticht.
Kortom: een supertoffe fotoweek, maar nu ben ik toe aan vakantie! ;)
pi_84486914
Dat klinkt allemaal extreem tof, photolex! Wanneer krijgen we wat van de resultaten te zien?
pi_84488388
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef RonaldV het volgende:
Majda,

you're running a serious risk of having your post deleted. Your request is VERY close to being in violation of the FAQ of this forum. May I suggest you contact one of the mods or even better: the admins? You can reach the mods via feedback or PM (use the envelope icon), and the admins via forum@fok.nl

I'm sure they'll have a serious look at your request. :)
Photoshoot

Ze is door een mod hierheen gestuurd :)
  maandag 26 juli 2010 @ 09:43:25 #254
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_84495138
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef Timmos het volgende:

[..]

Photoshoot

Ze is door een mod hierheen gestuurd :)
Oops, my bad! :@
- Privacy Matters
pi_84891036
Shoot gehad met Debsterr. Thema: halve gezichten.
[Showcase] Debsterr in kleur

Zeer leuke tijd gehad. Debsterr is enthousiast, vrolijk, onvermoeibaar en denkt volop mee.
Zie haar graag nog eens voor de camera verschijnen :D

[ Bericht 3% gewijzigd door photolex op 05-08-2010 14:03:30 ]
pi_84897881
Het is jammer dat er niet echt veel wordt gefotografeerd in de buurt van Apeldoorn, want anders zouden ik en een vriend (18 - 19 jarig jonge mannen) best gefotografeerd willen worden.
FrehFreh
pi_84898787
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef FrehFreh het volgende:
Het is jammer dat er niet echt veel wordt gefotografeerd in de buurt van Apeldoorn, want anders zouden ik en een vriend (18 - 19 jarig jonge mannen) best gefotografeerd willen worden.
Volgens mij zijn er zat fotografen die hier mogelijkheden in zien. Ik zou enkel ff wat meer info willen. Dus waar staan jullie voor open? En wat voor foto's wil je laten maken? En ben je zelf bereid om te reizen? ;) Oh en een fototje is ook wel gewenst :)
pi_85544918
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Puala het volgende:
Goed, de eerste aanmelding dan maar in het nieuwe topic ^O^

Puala, 18 jaar. Vanaf volgende week wonend in Den Bosch. Wil wel model staan voor fotografen. Vooraf graag babbeltje via msn en wat ideetjes uitwisselen. Eigen inbreng? Voldoende! Iets met het thema eenzaamheid en veel emotie O+

Foto's? Zie fobo :)
Dat heb ik begin van het topic gepost.

Ondertussen wat nieuwe ontwikkelingen.

Ik woon nu in de Betuwe, ben jaartje ouder. En ben ondertussen in het bezit van een eigen autotje. Dus ik heb meer reismogelijkheden *O* *O*

Ik wil graag nog een keer in een studio iets doen. Puur omdat me dat met Xila zo goed is bevallen Voorbeeldje Alleen zou ik nu iets willen doen met meer make-up (evt. visagie O+ ) en met wind/poses/andere dingen er bij (voorwerpen als bellenblaas, stoel ed).

En het lijkt me heel erg leuk om een keer een shoot te doen op het strand en evt. in het water.

Maar ik sta ook open voor andere ideeėn *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:55:15 #259
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85582029
ff een vraagje ,weet niet of dit de goeie plek is , maar toch.

Binnenkort gaan mijn ouders naar mijn familie ver weg van hier , ze willen graag foto's maken van mij zodat mijn familie recente foto's van mij heeft en dat ze die kunnen zien als ze aan me denken en voor me bidden.

Ik zou het kei gaaf vinden als ik speciale foto's kon meegeven, dus geen huistuin en keuken foto's of van de kansloze foto's met een mobieltje voor de spiegel. Ik dacht dat het 2 vliegen in 1 klap zou zijn als ik een goede reeks foto's kon laten maken voor mijn familie maar ook ter promotie voor mijn netwerk. De foto's kan ik dan leveren aan graphic artists, die ik op het internet wil inhuren.

iemand een idee hoe ik dit op een betaalbare manier voor elkaar krijg ?
Save Us From Fashion !
pi_85586708
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef tinoz het volgende:
ff een vraagje ,weet niet of dit de goeie plek is , maar toch.

Binnenkort gaan mijn ouders naar mijn familie ver weg van hier , ze willen graag foto's maken van mij zodat mijn familie recente foto's van mij heeft en dat ze die kunnen zien als ze aan me denken en voor me bidden.

Ik zou het kei gaaf vinden als ik speciale foto's kon meegeven, dus geen huistuin en keuken foto's of van de kansloze foto's met een mobieltje voor de spiegel. Ik dacht dat het 2 vliegen in 1 klap zou zijn als ik een goede reeks foto's kon laten maken voor mijn familie maar ook ter promotie voor mijn netwerk. De foto's kan ik dan leveren aan graphic artists, die ik op het internet wil inhuren.

iemand een idee hoe ik dit op een betaalbare manier voor elkaar krijg ?
Wat bedoel je met speciale foto's?
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:29:14 #261
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85587044
fotos die later goed genoeg zijn om in posters enzo toe te voegen !
Save Us From Fashion !
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:36:07 #262
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_85587407
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef tinoz het volgende:
fotos die later goed genoeg zijn om in posters enzo toe te voegen !
voor reclame doeleinden dus.

heeft dan niets meer met je ouders te maken. :7
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:51:16 #263
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85588206
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

voor reclame doeleinden dus.

heeft dan niets meer met je ouders te maken. :7
het zijn 2 dingen, hoe zuiniger , hoe beter !
er zijn overigens wel héél veel foto's van mij nodig om een 1 goeie te krijgen aangezien ik niet zo fotogeniek ben :o
Save Us From Fashion !
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:58:12 #264
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_85588645
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef tinoz het volgende:

[..]

er zijn overigens wel héél veel foto's van mij nodig om een 1 goeie te krijgen aangezien ik niet zo fotogeniek ben :o
dit klinkt niet als een uitdaging, meer als een onderschatting van de kwaliteiten van de fotografen die hier rondlopen.

een goede foto is voor de meeste geen probleem. een goed model is een ander verhaal O-)
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:26:53 #265
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85597022
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

dit klinkt niet als een uitdaging, meer als een onderschatting van de kwaliteiten van de fotografen die hier rondlopen.
Eens
quote:
een goede foto is voor de meeste geen probleem. een goed model is een ander verhaal O-)
Oneens. Iedereen is een goed model. Maar een technisch kunstje kunnen betekent nog niet dat je een goede (model)fotograaf bent.
- Privacy Matters
pi_85599024
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:26 schreef RonaldV het volgende:

Oneens. Iedereen is een goed model. Maar een technisch kunstje kunnen betekent nog niet dat je een goede (model)fotograaf bent.
Nou nou, da's een beetje kort door de bocht. Uiteraard kan je van iedereen met een beetje geduld en begeleiding een acceptabele foto maken, maar net als alles is ook poseren een vak. Dus zijn er mensen die het beter kunnen dan anderen. Door aanleg, maar (gelukkig) ook door oefening.

Ik vind het leuk om van bijna willekeurig wie foto's te maken. Mijn beste foto's maak ik echter met modellen die er net als ik hard voor werken, maar ook een bepaalde aanleg hebben.

Maar ik weet wel wat je eigenlijk bedoelt: het is geweldig leuk om een onzeker iemand enthousiast te zien worden door een prachtig resultaat te boeken. ^O^
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:23:32 #267
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_85599812
Hmm ja ik vind dat je wel snel zegt iedereen is een goed model, ik merk zeker verschil als ik iemand fotografeer die ervaring heeft of gewoon heel mooi is dan wanneer ik iemand zonder ervaring fotografeer en die erg onzeker is. En ik heb nog nooit gehad dat er echt geen 1 mooie foto uitkwam dus je kan van iedereen een acceptabele foto maken en juist bij de onzekere personen doe ik dan ook extra moeite en vind ik het leuk als ik iets tussen zit waar ze zelf ook echt blij mee zijn! Maar dat iedereen een goed model is hmm nee daar ben ik het niet mee eens.
Joyce
19jaar.
pi_85600771
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef photolex het volgende:

[..]

Nou nou, da's een beetje kort door de bocht. Uiteraard kan je van iedereen met een beetje geduld en begeleiding een acceptabele foto maken, maar net als alles is ook poseren een vak. Dus zijn er mensen die het beter kunnen dan anderen. Door aanleg, maar (gelukkig) ook door oefening.

Ik vind het leuk om van bijna willekeurig wie foto's te maken. Mijn beste foto's maak ik echter met modellen die er net als ik hard voor werken, maar ook een bepaalde aanleg hebben.

Maar ik weet wel wat je eigenlijk bedoelt: het is geweldig leuk om een onzeker iemand enthousiast te zien worden door een prachtig resultaat te boeken. ^O^
Geduld en begeleiding?
Dirigeren, zeggen wat jij wil.

roelerteampromo by Limpix, on Flickr

Ik had hier 10 minuten de tijd, da's inclusief opstellen van flitsers, instellen, testopnames.
Niemand met ervaring, omstanders die zich voor je flits opstellen, ook een plaatje willen schieten, in beeld lopen, dat soort dingen.
Zonder dirigeren, de mensen maar wat laten doen en maar lukraak wat schieten ga je dat niet redden, techniek en apparatuurgelul ten spijt, als jij niet bij machte bent om je objecten zo te sturen zoals jij dat wil krijg je ook niet wat je wil.
just my 0,02 cents.
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
pi_85604309
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef tinoz het volgende:

[..]

Dat ligt toch ook echt aan je eigen inzet.
Ik heb nu een paar keer geposeerd en het is echt niet zo makkelijk als het lijkt ;)
Als jij echter bereid bent om veel thuis te oefenen en tijdens de shoot tips en sturing aanneemt van de betreffende fotograaf dan komt dat vast goed.

Als jij met de instelling gaat dat je niet fotogeniek bent en als een zoutzak blijft staan dan zie je dat duidelijk aan de foto's hoe mooi ze ook zijn gemaakt.
Mijn eerste shoot was ik zo gespannen en onzeker dat je dat erg duidelijk zag :Y
Hele mooie foto's zaten erbij,maar toch zie je de verkramping in mijn gezicht heel duidelijk.
Dus echt lekker nu al beginnen met oefenen voor de spiegel voor gezichtsuitdrukkingen en poses uitproberen voor de webcam bijvoorbeeld,heeft bij mij veel nut gehad :Y (samen met de waslijst aan tips die ik van een aantal lieve mensen heb gekregen)

Ik denk dus dat met veel oefening iedereen goed op een foto kan staan,maar zonder inzet ga je dat duidelijk terugzien ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:31:17 #270
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85619599
kan iemand me uitleggen hoe het ongeveer verloopt als de foto's gemaakt worden ? gebeurd dat in een studio / huis / buiten ? Komt de fotograaf langs of anders om ? wie krijgt de copy rights en wie betaalt de onkosten ? nemen beide partijen deel aan de selectie voor de foto's die worden afgedrukt etc...?
Save Us From Fashion !
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:53:32 #271
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85623201
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef tinoz het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe het ongeveer verloopt als de foto's gemaakt worden ? gebeurd dat in een studio / huis / buiten ? Komt de fotograaf langs of anders om ? wie krijgt de copy rights en wie betaalt de onkosten ? nemen beide partijen deel aan de selectie voor de foto's die worden afgedrukt etc...?
Allemaal dingen die je tevoren afspreekt. De één schiet gratis en voor eigen oefening, de ander wil alleen een kleine bijdrage in de onkosten. Vrijwel alle fotografen die ik hier ken publiceren alleen in overleg met het model. Vrijwel alle fotografen zijn en blijven de eigenaar van het copyright. En de lokatie van het schieten spreek je natuurlijk van tevoren door.
- Privacy Matters
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:50:03 #272
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85625491
Als ik een foto wil gebruiken om in een poster / merchandise te maken, moet ik dan toestemming hebben van de fotograaf ?
Save Us From Fashion !
pi_85625691
Ja.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:59:51 #274
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85625956
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Puala het volgende:
Ja.
kan hij voor dat gebruik ook extra kosten rekenen?
Save Us From Fashion !
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:01:47 #275
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85626037
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef tinoz het volgende:

[..]

kan hij voor dat gebruik ook extra kosten rekenen?
Alweer, dat is afhankelijk van de afspraak die jullie maken. :)
- Privacy Matters
pi_85638883
Het lijkt mij (is al eerder gezegd) Dat als jij geld verdiend aan de foto's die een ander gemaakt heeft, dat die 'ander' daar ook geld aan wil verdienen...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:58:20 #277
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85642898
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hilzillah het volgende:
Het lijkt mij (is al eerder gezegd) Dat als jij geld verdiend aan de foto's die een ander gemaakt heeft, dat die 'ander' daar ook geld aan wil verdienen...
Maar mijn netwerk bestaat nog niet eens en het is een het is een ideėel concept , maakt dat geen verschil ?
Save Us From Fashion !
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:09:42 #278
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85643308
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef tinoz het volgende:

[..]

Maar mijn netwerk bestaat nog niet eens en het is een het is een ideėel concept , maakt dat geen verschil ?
Nee, want dan stel je in het contract maar op dat als dat later gebeurd het jouw verantwoording is die persoon hiervoor te belonen.
pi_85648308
Ik heb niet eens een contract daarover,maar als ik ooit in zo'n situatie zou komen dan zou ik er niet eens over denken om met de eer va iemand anders te gaan strijken zonder overleg :N

@TS: zoals Debsterr hierboven al aangeeft lijkt het me idd in jouw geval zeker aan te raden om vantevoren iets op papier te zetten :Y
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:13:48 #280
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85651229
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef tinoz het volgende:

[..]

Zelfs als iemand uit ideėle motieven je zou willen helpen zal hij/zij nog steeds garanties willen hebben. Wat gebeurt er bijvoorbeeld met de rechten van de fotos als jouw ideėle organisatie financiėel ten onder gaat? Is de fotograaf dan al zijn rechten kwijt?

Je hangt, hoe ideėel ook, toch aan een contract. :)

Overigens hoort deze discussie hier niet. Dit gaat over fotografen en modellen, niet over fotografen en opdrachtgevers.
- Privacy Matters
pi_86007925
Is er een fotograaf die dit idee toevallig leuk vind:

Dus lichaam donker, onherkenbaar en een mooie zonsondergang.
pi_86009831
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]

Dus lichaam donker
Silhouet ;)
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:13:02 #283
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_86011059
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]

Dus lichaam donker, onherkenbaar en een mooie zonsondergang.
Ik denk dat de uitdaging niet zit in het eerste of tweede. Het derde wel. ;)

Puur realistisch gesproken: twee weken geleden heb ik nog een dergelijke shoot geprobeerd. Nog los van de beschikbaarheid van een mooie zonsondergang in Nederland: het blijkt inmiddels dermate afgekoeld dat je dit een model niet meer fatsoenlijk aan kunt doen. WIl je een beetje rustig strand hebben zul je er ook nog eens een 'leuk' stuk voor moeten reizen. Persoonlijk vind ik de foto de moeite niet meer waard dit jaar. Ik weet dat dit soort fotos best gewild zijn, maar ik denk dat elk model die zoiets wil haar wens beter even kan uitstellen tot de tweede helft van mei volgend jaar.

Of je moet bereid zijn om voor de foto nog 'even' naar Zuid Europa te reizen. ;)
- Privacy Matters
pi_86011365
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Puur realistisch gesproken: twee weken geleden heb ik nog een dergelijke shoot geprobeerd. Nog los van de beschikbaarheid van een mooie zonsondergang in Nederland: het blijkt inmiddels dermate afgekoeld dat je dit een model niet meer fatsoenlijk aan kunt doen. WIl je een beetje rustig strand hebben zul je er ook nog eens een 'leuk' stuk voor moeten reizen. Persoonlijk vind ik de foto de moeite niet meer waard dit jaar. Ik weet dat dit soort fotos best gewild zijn, maar ik denk dat elk model die zoiets wil haar wens beter even kan uitstellen tot de tweede helft van mei volgend jaar.

Of je moet bereid zijn om voor de foto nog 'even' naar Zuid Europa te reizen. ;)
Of je accepteert een beetje kou als model ;)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 september 2010 @ 09:13:03 #285
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_86012093
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Puala het volgende:

[..]

In de winter heb je wel mooie kraakheldere luchten met een zonsonder- of opgang. :)
Maar of dat nou zo lekker is. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_86012375
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Puala het volgende:
Je beweegt en poseert wel minder gemakkelijk in de schemerkou met weinig kleding aan. Gaat denk ik ten koste van de foto als je dat met dit weer wil doen.
pi_86013628
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:24 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Je beweegt en poseert wel minder gemakkelijk in de schemerkou met weinig kleding aan. Gaat denk ik ten koste van de foto als je dat met dit weer wil doen.
Hmm, oke. Dan ga ik nog eventjes geduld hebben.
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:20:34 #288
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_86013663
dat kan toch ook met meer kleding aan? Of met doeken ofzo? Lijkt me ook erg mooi!
Joyce
19jaar.
pi_86013733
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:20 schreef xjoyce het volgende:
dat kan toch ook met meer kleding aan? Of met doeken ofzo? Lijkt me ook erg mooi!
Als je teveel kleding aandoet krijg je geen mooie contouren meer zoals op die foto. En alleen doeken is nog steeds niet erg warm met ongeveer 15C. Vooral niet aan zee, want daar staat altijd wind.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:50:09 #290
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_86218646
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik denk dat RonaldV hier gelijk in heeft. Heb het nog niet geprobeerd zelf, maar alleen vanwege het slechte weer eigenlijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 12 september 2010 @ 20:33:37 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86355843
Ik zou graag een studioshoot willen doen met luxe corsetten en kousen etc.. Helaas heb ik die zelf niet in bezit dus daar is wat hulp bij nodig :P.
pi_86379445
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou graag een studioshoot willen doen met luxe corsetten en kousen etc.. Helaas heb ik die zelf niet in bezit dus daar is wat hulp bij nodig :P.
Wat voor hulp? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 13 september 2010 @ 14:02:43 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86380762
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:18 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat voor hulp? :9
Hahaha sponsorhulp van luxe corsetten en kousen!
pi_86388512
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahaha sponsorhulp van luxe corsetten en kousen!
De corsetten van uwantisell (punt nl) zien er heel mooi uit en zijn niet duur :D

Mijn vriendin heeft bijna alle corsetten van daar :Y
pi_86389142
misschien contact opnemen met een corsetwinkel en van hun producten een mooie shoot maken, waarbij zij de foto's mogen gebruiken?
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  maandag 13 september 2010 @ 19:22:59 #296
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86391927
Zuigstengel, die tip had ik inderdaad al meer gekregen :Y en ook al 2 fotografen met interesse (ik ga jullie zeker nog terug pm-en, maar wacht ook even andere fotografen af eventueel). Sfeerimpressie van wat ik mooi vind:

Zowel het korset etc. als de fotosfeer :).
pi_86423821
Hallo,

Ik ben en jongen van 21 jaar, en zou graag een portfolio willen aanmaken voor de start van mijn modellen-werk. Ik zit al geruime tijd op Fok! en zou het niet meer dan logisch vinden om eerst fotograven hier een kans te geven om een fotoshoot te maken.

•Provincie: Limburg Regio: Roermond, reizen is geen probleem.

•Ik zou graag een portfolio willen maken om mij zo in de modellen-wereld te helpen.

•Weinig tot geen ervaring met het poseren als model, maar heb wat ervaring op kunnen doen bij naasten welke reeds enkele jaren figureren als model.

•Algemene info over mijzelf; ben een sportieve jongen en ben niet bang mijzelf te laten zien.
Meer info kan volgen uit een gesprek of overleg.
pi_86426074
@ wholeagain; Kun je ook een foto van jezelf er bij plaatsen? :)
pi_86430082
Heb echt slechte foto's.

(de linkse)

(de rechtse :) )
pi_86472507
-verkeerde post- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')