Over die shoot met bloemetje? Gewoon doenquote:
tuurlijk wel! En mocht die te kort zijn dan hang je de tutu ervoorquote:
Mag ik je op een paar punten wijzen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef tinoz het volgende:
ow ja sorry
mijn fout , ik weet niet hoe ik dat moet verhelpen
ik zal er iemand naar laten kijken , dan kan dat hier
veel succes en plezier vanavond en ik ben heeeel benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef bl0emetjE het volgende:
Ohh, jullie zijn een heleboel lief, we hebben een model gevonden!
En volgende keer maak ik nog veel meer leuke jurkjes en dan komen jullie allemaal voor een groepsfoto (incl RonaldV natuurlijk) hihihi
♥
Gisteravond was het licht tussen negen en tien echt geweldig! Dus ik verwacht dat eigenlijk vandaag gewoon weer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef xjoyce het volgende:
idd veel succes, helaas niet veel tegenlicht denk ik vanavondtenminste hier niet!
oooooh ik heb zoooooveeeel ideeën
Woooowquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:12 schreef bl0emetjE het volgende:
Vooruit, hier alvast iets van resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:05 schreef photolex het volgende:
Ik was erbij, staar naar mijn eigen foto's en weet nog steeds hoe bl0emetjE het voor elkaar krijgt.
Super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer digitaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even met spoilers, want anders is het zo'n lange post! Nu blijft het overzichtelijker
En sorry voor de spam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |