ik zal een fotoowtje maken voor je en mijn site doet het wel geloof ik, moest alleen weer 3 maanden betalen wat ik ff vergeten was...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waar ga je dan adverteren met de foto's van de modellen met jouw merchandise als je site niet werkt..? Kan je ook geen gewone voorbeeldfoto's maken van de spullen om zo te laten zien waar het om gaat?
Hier moet je nog steeds een wachtwoord invullen om bij de admin functions te komen en staat er 'Donations Management' boven, maw geen homepage. Ik denk eerlijk gezegd wel dat je het moeilijk gaat krijgen om een goede, onbetaalde fotograaf en een goed, onbetaald model te krijgen voor zo een 'commerciėle' klus waarbij ze niet de vrijheid hebben die ze normaal hebben bij vrije portfolioshoots.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef tinoz het volgende:
ik zal een fotoowtje maken voor je en mijn site doet het wel geloof ik, moest alleen weer 3 maanden betalen wat ik ff vergeten was...
Dat Italiaanse modemerk dat een nieuw geurtje heeft gelanceerd?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb een idee in mijn hoofd waar ik een model voor zoek met zwart/donkerbruin haar en blauwe ogen.(iig lichte ogen) Ik heb iemand die de visagie verzorgd en de make-up kan met dat donkere haar en lichte ogen dan echt knallen. Ik woon in Noord-brabant. Als je Interesse hebt stuur me dan een berichtje en dan stuur ik foto's met wat ik voor idee heb, Weet namelijk niet of ik die zomaar hier in het topic mag posten omdat ze niet van mij zijn.
Jammer dat het de donderdagavond betreft!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef photolex het volgende:
Deze week donderdagavond 22 juli gaan Bl0emetje en ik een artistieke shoot doen bij de Zegerplas en de weilanden bij Alphen aan de Rijn. We nemen een stoel mee, versieringen, ballonnen, lampionnen en kerstverlichting en gaan daarmee experimenteren. Het lijkt ons leuk om daar eventueel een model in te betrekken. We beginnen om negen uur en gaan door zolang het leuk is. Vervoer/verblijf kan eventueel geregeld worden.
[ afbeelding ]
Heb je zin om hier deel van uit te maken, laat het dan weten in dit topic, maar stuur in ieder geval een PMetje met je telefoonnummer want het is nogal kort dag...
Ow, we denken ook aan gooien met gekleurd water (als het niet te koud is), dus waterproof modellen genieten de voorkeur
Bl0emetjE maakt dan trouwens een simpel jurkje op maat voor je, dus graag ook je maten doorgeven.
Fotoboek van bl0emetjE
http://bl0emetjE.deviantart.com
Fotoboek van photolex
http://www.flickr.com/photos/photolex
haha, jawel joh, iedereen past er ongeveer in! Het is wijd, en het zwarte lint rondom is ajustablequote:Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Leuk idee, alleen pas ik echt niet in dat jurkje
Dan gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
haha, jawel joh, iedereen past er ongeveer in! Het is wijd, en het zwarte lint rondom is ajustable
We hebben inmiddels een reactie, dus dat is hip! Waarschijnlijk dus een model dat mee wil doen!
We hebben trouwens ook een fiets en kerstlampjes!
Jammer Puala en Debsterr!
hihi, wij ook! Het is gewoon een beetje gekkigheidquote:Op maandag 19 juli 2010 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal goed komenben echt erg benieuwd naar de foto's
even my 2 cents:quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef tinoz het volgende:
ow ja sorry
mijn fout , ik weet niet hoe ik dat moet verhelpen
ik zal er iemand naar laten kijken , dan kan dat hier
Over die shoot met bloemetje? Gewoon doenquote:
tuurlijk wel! En mocht die te kort zijn dan hang je de tutu ervoorquote:
Mag ik je op een paar punten wijzen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef tinoz het volgende:
ow ja sorry
mijn fout , ik weet niet hoe ik dat moet verhelpen
ik zal er iemand naar laten kijken , dan kan dat hier
veel succes en plezier vanavond en ik ben heeeel benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef bl0emetjE het volgende:
Ohh, jullie zijn een heleboel lief, we hebben een model gevonden!
En volgende keer maak ik nog veel meer leuke jurkjes en dan komen jullie allemaal voor een groepsfoto (incl RonaldV natuurlijk) hihihi
♥
Gisteravond was het licht tussen negen en tien echt geweldig! Dus ik verwacht dat eigenlijk vandaag gewoon weer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef xjoyce het volgende:
idd veel succes, helaas niet veel tegenlicht denk ik vanavondtenminste hier niet!
oooooh ik heb zoooooveeeel ideeėn
Woooowquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:12 schreef bl0emetjE het volgende:
Vooruit, hier alvast iets van resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:05 schreef photolex het volgende:
Ik was erbij, staar naar mijn eigen foto's en weet nog steeds hoe bl0emetjE het voor elkaar krijgt.
Super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer digitaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even met spoilers, want anders is het zo'n lange post! Nu blijft het overzichtelijker
En sorry voor de spam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |