Kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben heeeeel blij met deze foto's! Supersamenwerking met en superfotograaf
.
Waarom precies niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom dat zwarte jurkje past er echt totaal niet bij
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vind het zwarte jurkje er juist wel bij passen. Biedt juist goed tegenwicht aan de felle kleuren van de graffiti.
Yep, vooral in #1 komt dat goed uit de verf imo, maar dat had ik al gezegd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vind het zwarte jurkje er juist wel bij passen. Biedt juist goed tegenwicht aan de felle kleuren van de graffiti.
Hm, nee. Die rechterhand vind ik maar vreemd eigenlijk... Alsof er uit het niets een hand onderaan de foto binnenkomt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef photolex het volgende:
Misschien een andere grappige extra..?
[ afbeelding ]
Beter kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hm, nee. Die rechterhand vind ik maar vreemd eigenlijk... Alsof er uit het niets een hand onderaan de foto binnenkomt.
Hij is grappig, maar ik ga een beetje met Omniej mee. Ik zou hem persoonlijk ook OF nog iets meer uit het midden halen OF portrait nemen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef photolex het volgende:
Bedankt voor de reacties! Zoveel! En zo snel!
Dat zwarte jurkje past voor ons precies in het concept. Het kadert Debsterr frêle figuur net zoals de kaders van de grafitti. Het doel was ook 'halve gezichten' te laten zien, en er is al genoeg in beeld om de blik te laten dwalen.
We hebben inderdaad erg veel lol gehad en ik ben blij dat iig sommigen dat er aan af zien
Fotografie is een ambacht waar je vooral veel moet proberen en doen om verder te komen en deze shoot was daarbij een waardevolle en memorabele ervaring.
En de sk8erb0i? Die is minderjarig en mag niet zonder toestemming van moeders online
Misschien een andere grappige extra..?
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt aan de linkerkant, zit het er echt niet meer opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap 9 niet. Smeren met lippenstift snap ik als het vanaf de lip komt, maar het zit nog perfect op haar lippen dus nu is het "ik heb mooi mn lippenstift opgedaan, en nu smeer ik nog wat op mn wang en vinger" I don't get it.
7 en 8 zijn tof, uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |