Maar mijn netwerk bestaat nog niet eens en het is een het is een ideëel concept , maakt dat geen verschil ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hilzillah het volgende:
Het lijkt mij (is al eerder gezegd) Dat als jij geld verdiend aan de foto's die een ander gemaakt heeft, dat die 'ander' daar ook geld aan wil verdienen...
Nee, want dan stel je in het contract maar op dat als dat later gebeurd het jouw verantwoording is die persoon hiervoor te belonen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef tinoz het volgende:
[..]
Maar mijn netwerk bestaat nog niet eens en het is een het is een ideëel concept , maakt dat geen verschil ?
Zelfs als iemand uit ideële motieven je zou willen helpen zal hij/zij nog steeds garanties willen hebben. Wat gebeurt er bijvoorbeeld met de rechten van de fotos als jouw ideële organisatie financiëel ten onder gaat? Is de fotograaf dan al zijn rechten kwijt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef tinoz het volgende:
[..]
Maar mijn netwerk bestaat nog niet eens en het is een het is een ideëel concept , maakt dat geen verschil ?
Silhouetquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Puala het volgende:
Is er een fotograaf die dit idee toevallig leuk vind:
[ afbeelding ]
Dus lichaam donker
Ik denk dat de uitdaging niet zit in het eerste of tweede. Het derde wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef Puala het volgende:
Is er een fotograaf die dit idee toevallig leuk vind:
[ afbeelding ]
Dus lichaam donker, onherkenbaar en een mooie zonsondergang.
Of je accepteert een beetje kou als modelquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitdaging niet zit in het eerste of tweede. Het derde wel.
Puur realistisch gesproken: twee weken geleden heb ik nog een dergelijke shoot geprobeerd. Nog los van de beschikbaarheid van een mooie zonsondergang in Nederland: het blijkt inmiddels dermate afgekoeld dat je dit een model niet meer fatsoenlijk aan kunt doen. WIl je een beetje rustig strand hebben zul je er ook nog eens een 'leuk' stuk voor moeten reizen. Persoonlijk vind ik de foto de moeite niet meer waard dit jaar. Ik weet dat dit soort fotos best gewild zijn, maar ik denk dat elk model die zoiets wil haar wens beter even kan uitstellen tot de tweede helft van mei volgend jaar.
Of je moet bereid zijn om voor de foto nog 'even' naar Zuid Europa te reizen.
In de winter heb je wel mooie kraakheldere luchten met een zonsonder- of opgang.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je accepteert een beetje kou als model
Je beweegt en poseert wel minder gemakkelijk in de schemerkou met weinig kleding aan. Gaat denk ik ten koste van de foto als je dat met dit weer wil doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Puala het volgende:
Of je accepteert een beetje kou als model
Hmm, oke. Dan ga ik nog eventjes geduld hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je beweegt en poseert wel minder gemakkelijk in de schemerkou met weinig kleding aan. Gaat denk ik ten koste van de foto als je dat met dit weer wil doen.
Als je teveel kleding aandoet krijg je geen mooie contouren meer zoals op die foto. En alleen doeken is nog steeds niet erg warm met ongeveer 15C. Vooral niet aan zee, want daar staat altijd wind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:20 schreef xjoyce het volgende:
dat kan toch ook met meer kleding aan? Of met doeken ofzo? Lijkt me ook erg mooi!
Ik denk dat RonaldV hier gelijk in heeft. Heb het nog niet geprobeerd zelf, maar alleen vanwege het slechte weer eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitdaging niet zit in het eerste of tweede. Het derde wel.
Puur realistisch gesproken: twee weken geleden heb ik nog een dergelijke shoot geprobeerd. Nog los van de beschikbaarheid van een mooie zonsondergang in Nederland: het blijkt inmiddels dermate afgekoeld dat je dit een model niet meer fatsoenlijk aan kunt doen. WIl je een beetje rustig strand hebben zul je er ook nog eens een 'leuk' stuk voor moeten reizen. Persoonlijk vind ik de foto de moeite niet meer waard dit jaar. Ik weet dat dit soort fotos best gewild zijn, maar ik denk dat elk model die zoiets wil haar wens beter even kan uitstellen tot de tweede helft van mei volgend jaar.
Of je moet bereid zijn om voor de foto nog 'even' naar Zuid Europa te reizen.
Wat voor hulp?quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou graag een studioshoot willen doen met luxe corsetten en kousen etc.. Helaas heb ik die zelf niet in bezit dus daar is wat hulp bij nodig.
Hahaha sponsorhulp van luxe corsetten en kousen!quote:
De corsetten van uwantisell (punt nl) zien er heel mooi uit en zijn niet duurquote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha sponsorhulp van luxe corsetten en kousen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |