Ga je nu overal een Efteling-connectie bij zoeken?quote:
Dat kon 'ie beter dan tuinieren iddquote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Letten jullie eigenlijk wel op het geweldige drumwerk?
Ja, zo perfect.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Letten jullie eigenlijk wel op het geweldige drumwerk?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef Zapato het volgende:
Wisten jullie dat Toto het gitaartje van Human Nature heeft bedacht?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ga je nu overal een Efteling-connectie bij zoeken?
Die vind ik idd nog mooierquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef ScottTracy het volgende:
Geef mij maar de originele uitvoering...
Helemaal verdiend.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
Dit nummer is natuurlijk ook weer 160 plaatsen gestegen...
Nou, noem dat maar Nicksquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echt [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] , deze versie
3 keer Nicksquote:
Bij Good Vibrations denk ik meer aan de steen van de Trollenkoning.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef FritsFlits het volgende:
Beach Boys op 't strand met een Efteling zandsculptuur
[ afbeelding ]
Goooood Gooood Gooooooooooooood Good Vibrations!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef FritsFlits het volgende:
Beach Boys op 't strand met een Efteling zandsculptuur
[ afbeelding ]
Goooood Gooood Gooooooooooooood Good Vibrations!![]()
Zoiets:quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bij Good Vibrations denk ik meer aan de steen van de Trollenkoning.
No shit! Maar dit is de Trollenkoning met een zand-combiquote:
Als je combinaties wil maken met de namen van de artiest of band maak je het jezelf wel erg moeilijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
No shit! Maar dit is de Trollenkoning met een zand-combi![]()
![]()
Wel iets te veel gedraaid de laatste maanden, wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef Knipoogje het volgende:
Krezip staat veel te hoog, maar over 10 jaar staat dit lied er nog steeds in. Zit gewoon steengoed in elkaar. Leuke sfeer roept het ook op. Beste liedje van hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Vertel...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
ZoFijn het oude jaar afsluiten met een ruzie bij de kassa van de supermarkt.
Zie website radio 2.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand een lijstje van de top 100??
De meeste nummers wel, al heeft elk bandlid nummers geschreven. Ik geloof dat na A Night At The Opera de songwriter voor elk nummer werd aangeduid met Queenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Schreef Freddy alle nummers van Queen zelf (obv met Brian May)?
nee ze hebben alle 4 nummers op hun naamquote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Zwansen het volgende:
De reis naar het volgende nummer bedoelde ie denk ikquote:
ah hoorde het niet goed, kwam net de douche uitlopenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De reis naar het volgende nummer bedoelde ie denk ik
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik doodquote:
Ook weer een pareltjequote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Knipoogje het volgende:
Hierna worn down piano, daar heb ik op gestemd
Konden ze dat wel uitspreken dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik dood
Ah, ok. De band heeft dus alles zelf geschreven..quote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
De meeste nummers wel, al heeft elk bandlid nummers geschreven. Ik geloof dat na A Night At The Opera de songwriter voor elk nummer werd aangeduid met Queen
Ja, dan vraag je erom hè??quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik dood
ow gezellige nieuwjaarswensen gehad dusquote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier strooien dat soort types heel makkelijk met doodsbedreigingen. Weliswaar alleen als ze op veilige afstand zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Konden ze dat wel uitspreken dan?
Nope...die oude piano nog...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat bombasme al voorbij?
Nee, dat is 'These are the days of our lives'quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
Innuendomischien wel de beste queen plaat ooit gemaakt
Oke... dan is er niks aan de hand... Als ze het op tastbare afstand zeggen, moet je je zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier strooien dat soort types heel makkelijk met doodsbedreigingen. Weliswaar alleen als ze op veilige afstand zijn
Ah, maar die kan ik nog wel hebben.quote:
Nee, maar anderen waren me al voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Idem hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Kaat38 het volgende:
Wist niet eens wie dit speelde en de titel maar een mooi nummer weer! worn down piano.........
juist ja
Zeiden ze niet: "Dit heb ik hier niet gekocht. Dit had ik al bij mij toen ik binnen kwam"?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |