Ik had 'm nog nooit gezienquote:
Nee joh, die 2 klanten die nu nog gaan bellen kan ik wel aanquote:
Waarom ga je op een woonboot wonen als je niet kunt zwemmenquote:Man dood naar val van woonboot
Een 42-jarige man is donderdagochtend rond half zes overleden na een val van zijn woonboot aan de Hofstede de Grootkade. De man was net aan boord geklommen maar door het gladde dek raakte hij uit balans en kwam in het koude water terecht.
De man kon niet zwemmen. De brandweer haalde de man op het droge waarna de Stadjer naar het ziekenhuis werd gebracht. Daar overleed hij.[/b]
pics?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:19 schreef Soempie het volgende:
ik wilde iets leuks met m'n haar, maar met twee vlechtjes ben ik net een indiaantje.![]()
En toen dacht ik dat op te lossen door er twee knotjes van te maken, maar dan ben ik net een dirndl.
M'n vader heeft op een boot gewerkt (iets met knopen en touwen) en hij kon ook niet zwemmen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Waarom ga je op een woonboot wonen als je niet kunt zwemmen
Die laatste met bier en tieten zeker?quote:
Ja misschien is dat het welquote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vader heeft op een boot gewerkt (iets met knopen en touwen) en hij kon ook niet zwemmen.![]()
Maakt het leven misschien spannender.
Dat laatste plaatje heb ik vanmiddag geprobeerd, maar dat mislukt steeds.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef B.ertha het volgende:
Dat vind je zelf, meestal vinden anderen het toch wel leuk ^^
Ik doe het vanavond maar gewoon los, dat is altijd goed.
Doe een diadeemvlecht of een vlechtje langs je hoofdZoals het plaatje, maar dan minder net en ingewikkeld
http://www.pauze.nl/artikel/2227#body
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij moet iemand anders het doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je zoiets bij jezelf vlechten of moet iemand anders dat doen
Dat linkeronderste plaatje, zij lijkt een vreselijk "gespannen" hoofd te hebben, vinden jullie niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef B.ertha het volgende:
Dat vind je zelf, meestal vinden anderen het toch wel leuk ^^
Ik doe het vanavond maar gewoon los, dat is altijd goed.
Doe een diadeemvlecht of een vlechtje langs je hoofdZoals het plaatje, maar dan minder net en ingewikkeld
http://www.pauze.nl/artikel/2227#body
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kan mijn reisproduct niet eens ophalenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wilde ik m'n OV Chipkaart activeren, had de C1000 er de oliebollenverkoop voor gezetKon ik er niet bij
Vind het er niet uitzien, eng.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat linkeronderste plaatje, zij lijkt een vreselijk "gespannen" hoofd te hebben, vinden jullie niet?
Dat is een redelijk stomme actie, van de C1000quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wilde ik m'n OV Chipkaart activeren, had de C1000 er de oliebollenverkoop voor gezetKon ik er niet bij
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Jakkes, hoorde net dat de vrouw van een collega in het laatste stadium zit, ze hebben 3 maanden geleden kanker geconstateerd en het was al volledig uitgezaaid. Nu heeft ze nog maar enkele weken te leven![]()
Dat moet ik ook nog doen. Geen idee hoe dat ding werkt.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Soempie het volgende:
Sven is thuis
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling iedereen!!!!
moet je kijken op de ovchipkaart site wanneer je ophaal periode is.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Daarom ging ik ook maar weer even checkenIk probeer het al 2 week ofzo
Vanaf 4 januari, maar het is wel IBG hea, wie zegt dat dat kloptquote:Op donderdag 31 december 2009 15:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je kijken op de ovchipkaart site wanneer je ophaal periode is.
IBGquote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Vanaf 4 januari, maar het is wel IBG hea, wie zegt dat dat klopt
Inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Die hele chipkaart is al één grote faal, tel IBG erbij op, mooi uitkomst heb je dan
Donequote:Op donderdag 31 december 2009 15:43 schreef iamredleader het volgende:
AKQ # 1836 Met vuurpijlen en oliebollen
Wil iemand svp checken of het goed is en dan wel of niet een punt uitdelen?
Dank, nieuwe vraag staat er alquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Done
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En je punt ook al![]()
![]()
![]()
Ik ga naar huisfijne jaarwisseling iedereen
![]()
![]()
Ik zou het zo doenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij moet iemand anders het doen.![]()
B.
Dat is Nicole Richie eigenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat linkeronderste plaatje, zij lijkt een vreselijk "gespannen" hoofd te hebben, vinden jullie niet?
Degenen die hierachter zitten, zouden allemaal hun leaseauto's en chauffeurs moeten inleveren.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Die hele chipkaart is al één grote faal, tel IBG erbij op, mooi uitkomst heb je dan
Of alleen hun leaseauto's, kan de chauffeur op de bagagedrager of mee in de treinquote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Degenen die hierachter zitten, zouden allemaal hun leaseauto's en chauffeurs moeten inleveren.
Ik had er al een product op zitten, sinds 2 januari jongstleden.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Daarom ging ik ook maar weer even checkenIk probeer het al 2 week ofzo
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Degenen die hierachter zitten, zouden allemaal hun leaseauto's en chauffeurs moeten inleveren.
Ik zou het geen probleem vinden Camiel Eurlings te zien zweten in de Intercity, terwijl Tineke Huizinga zichtbaar verveeld haar aktetas op schoot moet nemen. Verdienen beide boeven...quote:
Ik maak me vooral zorgen om de verkeersministers die lamgelegd worden door lobbypartijen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij kan je het als minister niet snel goed doen
er is altijd wel het een of andere boe-roep-groepje dat het er niet mee eens is
Dat lijkt wel volendamsquote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Op z'n Gronings: Veul hail en zeg'n in 't naie joar!
Alleen dit jaar nogquote:
Volgend jaar versterkende middelen gebruiken?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar ff een powernap doen denk ik, om 9 uur mag ik al aantreden in de kroeg
Ja, ik word oud
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgend jaar versterkende middelen gebruiken?
Shit happensquote:Op donderdag 31 december 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan post je per ongeluk een songtekst..
jaaa, jij ook! En de restquote:
Nou is dat natuurlijk totaal niet boeiend als je er niet ook bij zegt wat er in stondquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:25 schreef B.ertha het volgende:
Ja hoor, het was erg gezellig en lekkerZelfs dessert was best lekker geworden.
En we hadden de telefoon van mijn zusje gejat om haar vriendje een heel raar smsje te sturen midden in de nacht (ook verwijderd uit haar outbox). Stuurt hij een heel normaal smsje terug, dus ze heeft helemaal niks door. Grap verpest
Ik heb van 9 tot 6 in de kroeg gestaan en ze schonken maar doorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, zware ochtend voor jou TM?
Wij hebben een lange en gezellige dag gehad gisterenvanaf half 5 het kinderfeestje en aansluitend tot half 3 ofzo met vrienden daar gezeten, was erg gezellig
dus je bent nu nog onder invloed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb van 9 tot 6 in de kroeg gestaan en ze schonken maar door
Ja, als ik nu in de auto stap gaat het niet goedkomen ben ik bangquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus je bent nu nog onder invloed?
Niet doen dan. Goedemiddag!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als ik nu in de auto stap gaat het niet goedkomen ben ik bang
hoe is/was het daar in chicago?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gelukkig nieuwjaar aan allen
Waarschijnlijk welke van de twee sneller gaat. Als je niet vaak door zo'n scanner heen hoeft hoef je ook geen rekening te houden met straling oidquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat hebben jullie trouwens liever. gefouilleerd worden of in een machine staan waarmee mensen gewoon door je kleding kunnen kijken?
Dus het maakt jouw niet echt iets uit?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welke van de twee sneller gaat. Als je niet vaak door zo'n scanner heen hoeft hoef je ook geen rekening te houden met straling oid
Ik weet niet hoe die camera's precies zijn afgesteld, als het alleen door de bovenste laag kleding is heb ik er geen probleem mee. Maar voorlopig is het alleen theorie, ik beslis het pas echt als ik er mee te maken krijgquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus het maakt jouw niet echt iets uit?
volgens Teven(?) hoeven met die machine nu geen mensen meer aan je te zitten. maar lijkt mij dat een paar handen die 1x over je borst/buik/benen gaan minder erg is dan dat iemand door je kleding kijkt. of ben ik nu de enige? voor vrouwen is het natuurlijk iets anders.
De olifant met rode sokken brengt mijn frietjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou is dat natuurlijk totaal niet boeiend als je er niet ook bij zegt wat er in stond
Mij zou het niet veel uitmaken, dat fouilleren doen ze ook beroepsmatig, dus zonder te knijpen/grijpen/graaien. En op die scan zie je niks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus het maakt jou niet echt iets uit?
volgens Teven(?) hoeven met die machine nu geen mensen meer aan je te zitten. maar lijkt mij dat een paar handen die 1x over je borst/buik/benen gaan minder erg is dan dat iemand door je kleding kijkt. of ben ik nu de enige? voor vrouwen is het natuurlijk iets anders.
Het was... apart. Alles wat ik er over te zeggen hebquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe is/was het daar in chicago?
ik zal wel niet verder vragen danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was... apart. Alles wat ik er over te zeggen hebVolgend jaar gewoon weer in de Achterhoek hopelijk
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zal wel niet verder vragen dan![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef laffer het volgende:
Lieve mensen, bij dezen neem ik afscheid van jullie als moderator.
Ik vond het leuk om MEN te modereren en ik ben er van overtuigd dat cynix jullie goed van dienst zal zijn.
Vriendelijke groet, laffer.
Nu kunnen we beginnen met tellen:quote:
Inderdaad...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kunnen we beginnen met tellen:
Dompers van 2010:
#1 Het afscheid van laffer als mod.
was ook niet zo erg hoor, vertel later meerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zal wel niet verder vragen dan![]()
Dan zorg ik er voor dat ik vannacht popcorn heb als ik weer op het werk ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was ook niet zo erg hoor, vertel later meer
2419. 0) 6917 05686 Ruceboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:18 schreef Cobra4 het volgende:
Moet ik hier blij mee zijn?![]()
106. 13305 Cobra4
654. 1508) 23078 13305 Cobra4
ik snap het nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
2419. 0) 6917 05686 Rucebo
471. 5686 Rucebo
Dan valt dit nog mee.
Volgens mij moet dat met een wachtwoord. Etcie heeft die wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Rucebo het volgende:
Netjes van Ofyles dan.
Kan iemand mij trouwens in de OP erbij zetten trouwens, lukt mezelf niet...?
Ik heb je toegevoegd aan de OP in de Wiki:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Rucebo het volgende:
Netjes van Ofyles dan.
Kan iemand mij trouwens in de OP erbij zetten trouwens, lukt mezelf niet...?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:18 schreef Cobra4 het volgende:
Moet ik hier blij mee zijn?![]()
106. 13305 Cobra4
654. 1508) 23078 13305 Cobra4
Volgens mij wel ja, maar als er eerst een laag sneeuw valt is dat funest voor t ijsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Het zou nog stevig gaan vriezen toch?
Als die in deze tijd ook schaatsen verkoopt is die kans wel aanwezig ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, da's wel jammer inderdaad... ik wil natuurlijk ook mijn nieuwe schaatsen uitproberen
Zou ik ze trouwens kunnen laten slijpen bij de (goede) schoenmaker hier op de hoek? Die is wel van redelijk wat markten thuis geloof ik....
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn glazen bol kunnen ze dat
Vaak verkopen ze in fietsenwinkels ook schaatsen, dus daar zou je het ook kunnen proberenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nog nooit mn schaatsen heb laten slijpen, dus ik zou niet weten waar je dat kunt laten doen. En mijn educated guess was de schoenmaker
Bij een sportzaak waar ze hier schaatsen verkopen, kun je ze ook laten slijpenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nog nooit mn schaatsen heb laten slijpen, dus ik zou niet weten waar je dat kunt laten doen. En mijn educated guess was de schoenmaker
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365011/1/1/100/koude-week-in-het-vooruitzicht.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:31 schreef iamredleader het volgende:![]()
Hier ook een beetje sneeuw, lekker fris buiten, hopelijk gaat het de komende dagen heel hard vriezen
Paypal boekt het geld van je rekening af met een incasso (als je je rekening hebt bevestigd), maar in het weekend en op feestdagen worden geen boekingen uitgevoerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn hier toevallig ook mensen die ebay/paypal gebruiken ?
Ik heb gisteren wat gekocht op ebay en via paypal betaalt. Nu zegt paypal dat alles rond is enzo ('voltooid'), maar het geld is niet van mijn rabo rekening af. Hoe kan het dan dat het afgerond is ?
Ik vind sneeuw ook mooi, als je vrij bent en er niet met de auto op uit hoeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ligt al weer een behoorlijk pak eigenlijk
Ik vind het zo mooi
Het heeft hier afgelopen nacht en vanmiddag licht gesneeuwd, maar dat is al weer weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Hier is vandaag toch minstens 10-15 cm gevallen
Ik vind het geweldig, maar ik heb dan ook de luxe dat ik alles fietsend en lopend kan doen. Van de auto of ov afhankelijk zijn is met dit weer een stuk vervelender. Dus ik zal duimen dat het in Amsterdam schoon blijft deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Moehahaha TheoDie was de hele week al op TV als trailer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik kijk verder nooit naar de publieken. Kende hem dus nog niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was de hele week al op TV als trailer...
Helpt dit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog goede Google'aars?
Zoek de manual voor het audio-navigatie systeem dat in onze nieuwe auto (Ford C-Max Ghia 2009) zit, maar kan niks vinden en heb geen naam of type van het systeem. Hoogstwaarschijnlijk wel iets van Sony.
Bij de auto zat wel een manual, maar van een totaal ander systeem...
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op, maar dit is hem.quote:
Zoeken op sat nav c-max, vanaf daar een forum vinden waar iemand op zoek was naar de handleiding, met het daar vermelde merk verder zoeken en de uiteindelijk gevonden link kopiërenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op, maar dit is hem.
Je bent een held!!!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je die nou gevonden?
Was al een uur op zoek, maar kon niet eens iets vinden wat er op leek...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op-
quote:
Ik zat te kloten met 'c-max audio navigatie/navigation manual' e.d.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoeken op sat nav c-max, vanaf daar een forum vinden waar iemand op zoek was naar de handleiding, met het daar vermelde merk verder zoeken en de uiteindelijk gevonden link kopiëren
Was mijn eerste sinds ik deze laptop heb (vanaf oktober jl.)...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BSOD Vista? Dat hoor je niet vaak!
Ik heb er geen last meer van...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was mijn eerste sinds ik deze laptop heb (vanaf oktober jl.)...
MaJo! Je leeft nog!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:36 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Ik zal denk ik straks wel even de telefoon pakken om de jongens van de sneeuwtrein uit hun bed te bellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avond C4
je hebt weer sneeuwruimdienst?
quote:
Ik denk dat ik niets teveel zeg als ik zeg dat de hele SC met je meeleeftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vermoeiend. Ik ben al 2 keer naar de koffie automaat gelopen.
Daar ben ik blij om.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niets teveel zeg als ik zeg dat de hele SC met je meeleeft
Zeker in deze barre tijden van sneeuw...ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.Dat geeft mij weer de moed om door te gaan.
Het is idd wel zwaar met die sneeuw. Ik heb best wel medelijden met de jongens en meisjes die ik op patrouille stuur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker in deze barre tijden van sneeuw...ofzo
Ach, die zijn ook lekker in de sneeuw aan het spelen nuquote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is idd wel zwaar met die sneeuw. Ik heb best wel medelijden met de jongens en meisjes die ik op patrouille stuur.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, die zijn ook lekker in de sneeuw aan het spelen nu
Ik ken iemand met een vriendin die hem na een lange dag werken waarschijnlijk een keer zou verrassen door die cd's allemaal op KLEUR VAN HET HOESJE te sorteren. 'Want dat is handig!'quote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
Een stukje platenkast van Gerard Ekdom.![]()
![]()
http://twitpic.com/w8xa9
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een vriendin die hem na een lange dag werken waarschijnlijk een keer zou verrassen door die cd's allemaal op KLEUR VAN HET HOESJE te sorteren. 'Want dat is handig!'
quote:
Nope, nog niet gezien.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:26 schreef Yurithemaster het volgende:
geen PS?
zal wel in bed liggen ofzo of misschien heeft ze eindelijk iets beters gevonden om te doen daar.quote:
Ze zal wel aan het feesten zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wel in bed liggen ofzo of misschien heeft ze eindelijk iets beters gevonden om te doen daar.
Als alleen de lijnen op het veld wit zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, wanneer begint het voetbal weer?
Wauwquote:Op zondag 3 januari 2010 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben net 2 uur door de polder wezen lopen gedurende de zonsopgang. Zo ontzettend mooi
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als alleen de lijnen op het veld wit zijn
Volgens mij over 2 weken weer
Nee, voor de bruiloft natuurlijk!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Het is hier weer goed wit trouwensen nog steeds sneeuwt het, dus dat wordt weer wat. Hoorde dat vannacht de bussen al niet meer reden! Nu wel weer, maar ik ben toch erg benieuwd of mijn vriendje het in een normale tijd naar Almelo redt.... ze hebben daar vandaag een familiebijeenkomst. Ik dacht aan een nieuwjaarsborrel, dus zei: 'Gezellig, ik ga mee!', maar toen werd me met een geheimzinnige grijns meegedeeld dat ik er juist niet bij mocht zijn.....
![]()
![]()
zal wel iets voor mn afstuderen zijn
spannend!!
Ook leukquote:
me dunkt. Lig nu weer in bed.quote:
quote:Kampusch deed drie vluchtpogingen
Natascha Kampusch heeft voor haar ontspanning in 2006 drie keer geprobeerd te ontsnappen. Dat blijkt uit het onderzoek van de Oostenrijkse nationale recherche, zo heeft hoofdofficier van justitie Thomas Mühlbacher tegen het Oostenrijkse persbureau APA gezegd.
Mühlbacher zegt dat er geen enkele aanwijzing is dat Kampusch twee keer vrijwillig naar haar ontvoerder Wolfgang Priklopil is teruggekeerd. Dat werd eerder gemeld in een blad in het alpenland.
Drie momenten
Volgens Mühlbacher zijn er drie momenten geweest "die men een vluchtpoging kan noemen". Kampusch moet bij een uitstapje naar een skipiste op een toilet hebben geprobeerd de aandacht van een Nederlandse vrouw te trekken. Die heeft haar echter niet begrepen. In Wenen heeft de nu 21-jarige vrouw geprobeerd uit een woning te vluchten. Priklopil doorzag haar en zij moest al na enkele meters haar vluchtpoging staken. De laatste keer wilde Kampusch uit het huis van Priklopil ontsnappen. Zij kwam door haar slechte gezondheid niet verder dan het tuinhek. "De poging is mislukt, omdat zij niet meer kon", zei Mühlbacher.
Ik bedoel maar, ik had het er niet in gezien rond die tijd.quote:
Pluspunten voor de fotograaf die alvast in het water ging liggen om de foto te maken.quote:38A woman enters the sea for a swim on January 1, 2010 in Vaasa, Finland to celebrate the New Year despite the outside temperature of -14 C. (OLIVIER MORIN/AFP/Getty Images) #
Enig idee wat jouw lul waard is C4 ?quote:De waarde van een penis zondag 03 jan 2010
Britse soldaten die in Afghanistan in een vuurgevecht hun penis verliezen kunnen aanspraak maken op een compensatie van 9.075 Britse Pond (10.240 euro). Tenminste als het geslachtsdeel volledig wordt weggerukt; 'wanneer de penis nog gedeeltelijk kan worden gebruikt' is de compensatie nooit hoger dan 2.888 Britse pond (3.530 euro). Dat heeft de Britse minister van Defensie Kevin Jones bekendgemaakt.
De krant The Times stelt zich daar een paar vragen bij, zoals of er een ambtenaar is die bereid kan worden gevonden vast te stellen of de penis nog gedeeltelijk kan worden gebruikt. De krant verwijst naar het schandaal dat het VK afgelopen jaar trof en waarbij aan het licht kwam dat verschillende parlementsleden privé-uitgaven hadden doorgefactureerd aan de belastingbetaler en waarbij wordt opgemerkt dat de 9.000 Pond voor een verdwenen penis stemmen overeen met het bedrag dat voormalig kabinetslid John Gummer jaarlijks claimde voor het onderhoud van zijn tuin.
quote:
Dan blijft er nog 43% over...quote:Wat doen katten als hun baas van huis is? maandag 07 dec 2009
Jill Villarreal, een Amerikaanse gedragsspecialist voor dieren, bevestigde een cat cam aan de halsband van 50 katten en liet de camera om de 15 minuten een foto nemen om te weten te komen hoe een kat haar dag doorbrengt. Het fabeltje dat katten meestal slapen werd daarbij doorbroken.
Uit de 777 foto's die het experiment opleverde blijkt dat katten gemiddeld 22% van hun tijd spenderen aan staren door het raam, 12% speelden ze met andere huisdieren en 8% van de tijd dwaalden ze door het huis. Amper 6% van de tijd brachten ze slapend door, eenzelfde hoeveelheid tijd verbergen ze zich ook onder tafel of kijken ze naar televisie, een computerscherm, dvd-spelers en andere media. Spelen met hun speelgoed neemt 5% van hun tijd in beslag; eten of kijken naar eten doen ze gedurende 4% van hun tijd.
lijkt een beetje op mijn mama toen ze zo oud was!quote:
Kijken ze televisie of andere digitale media? Slimme kat die dat aan de praat krijgtquote:Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Dan blijft er nog 43% over...
Misschien dat ze in de spiegeling van het scherm kijken.. :Squote:Op zondag 3 januari 2010 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijken ze televisie of andere digitale media? Slimme kat die dat aan de praat krijgt
quote:'s Werelds meest ingenieuze fietsenstalling? vrijdag 06 nov 2009
In Tokio wonen veel mensen en er is weinig plaats. Dat komt de creativiteit van mensen ten goede wanneer het om de optimale benutting van ruimte gaat. Fietsen waren al langer een probleem. Die stonden zowat eender waar door de ganse stad geparkeerd. Tot ingenieurs van het Japanse staalbedrijf JFE met een ingenieuze uitvinding op de proppen kwamen. Een cylindrische fietsenstalling die tot 6000 fietsen kan bewaren in een beperkte ondergrondse ruimte. Wie zijn fiets veilig wil opbergen terwijl ie bijvoorbeeld op de trein zit betaalt een maandabonnement van 13 euro. In ruil krijgt hij een elektronisch pasje dat aan de fiets wordt gekoppeld en dat vanaf dan de fiets herkent als klant. Wanneer de fiets bij de ingang wordt aangeboden wordt het pasje gelezen en verdwijnt de fiets in de bergruimte. Omgekeerd wordt het pasje gelezen en komt de fiets 15 seconden later opnieuw tevoorschijn uit de kelderverdieping.
Ook Spanje heeft een soortgelijk systeem. Maar in tegenstelling tot zijn Japanse collega kan het maximaal 92 fietsen stallen.
wat ga je daar nou weer doen dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo alles is geregeld, Antarctica here I come![]()
Iemand nog goede suggesties voor overnachtingen in Buenos Aires?
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien dat ze in de spiegeling van het scherm kijken.. :S
[..]
Het idee is op zich prima, maar 6000 fietsen... dat werkt toch nooit.
Als je in totaal 30 seconden bezig bent met je kaartje invoeren en je fiets terug krijgen en er mee uit de weg gaan, kunnen er 120 fietsen per uur verwerkt worden. Dat is dan toch veel te weinig![]()
Ja. Nu zijn er alleen nog maar mijn roommate en verder mensen die ik niet aardig vind/niks mee heb teruggekomen, maar toch!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou net zeggen dat ik nooit weg geweest was maar je bedoelt natuurlijk op de campus daar.
Ja inderdaad....quote:
of zo'n adventkalender maken....mag ze elke dag een tulp,molen of klomp wegstrepen.....quote:
Ze kan er ook zelf een maken. 182 Vakjes maken met daarin voor elke dag een kaasblokje.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
of zo'n adventkalender maken....mag ze elke dag een tulp,molen of klomp wegstrepen.....
Of ze heeft kaas met champignons.....quote:Op zondag 3 januari 2010 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze kan er ook zelf een maken. 182 Vakjes maken met daarin voor elke dag een kaasblokje.
Dan begin je met jonge kaas. Daarna jong belegen. Daarna belegen. En als je bij schimmelkaas bent mag je bijna naar NL
heb ff gekeken WG, was wel interessant, Alaska staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
Jojo: over een paar minuutjes bij 3 op reis (NL3 dus). Item over reis rond de poolcirkel.
Edit: jullie ook he![]()
Je hoeft niet te strepen omdat je het een kwelling vind maar omdat je het leuk vind om weer even in NL te zijn kan ook een reden zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar strepen is niet nodig hoor, vind het ook leuk om hier te zijn...
bahquote:
Cheese in a can.....quote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als ze maar jonge kaas hadden hier he...
Toemaarquote:Op zondag 3 januari 2010 21:43 schreef Nesle het volgende:
YEAHHHIEIIAAAAA
25 januari ga ik weer naar New York!
Ben je al bij Jungle Jim's geweest of hebben ze dat daar niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als ze maar jonge kaas hadden hier he...
Ik pas weer in oktober...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:43 schreef Nesle het volgende:
YEAHHHIEIIAAAAA
25 januari ga ik weer naar New York!
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, keldermokkeltje Kampusch weer eens in het nieuws:
[..]
Het is maar wat je graag doet in je vrije tijdquote:Kampusch deed drie vluchtpogingen
Natascha Kampusch heeft voor haar ontspanning in 2006 drie keer geprobeerd te ontsnappen. Dat blijkt uit het onderzoek van de Oostenrijkse nationale recherche, zo heeft hoofdofficier van justitie Thomas Mühlbacher tegen het Oostenrijkse persbureau APA gezegd.
Mühlbacher zegt dat er geen enkele aanwijzing is dat Kampusch twee keer vrijwillig naar haar ontvoerder Wolfgang Priklopil is teruggekeerd. Dat werd eerder gemeld in een blad in het alpenland.
Drie momenten
Volgens Mühlbacher zijn er drie momenten geweest "die men een vluchtpoging kan noemen". Kampusch moet bij een uitstapje naar een skipiste op een toilet hebben geprobeerd de aandacht van een Nederlandse vrouw te trekken. Die heeft haar echter niet begrepen. In Wenen heeft de nu 21-jarige vrouw geprobeerd uit een woning te vluchten. Priklopil doorzag haar en zij moest al na enkele meters haar vluchtpoging staken. De laatste keer wilde Kampusch uit het huis van Priklopil ontsnappen. Zij kwam door haar slechte gezondheid niet verder dan het tuinhek. "De poging is mislukt, omdat zij niet meer kon", zei Mühlbacher.
Haha 'goed'hebben ze hier wel, zelfs gerooktequote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar in een hoop landen zie je wel Gouda kaas in de supermarkt, maar jonge kaas lijkt me idd wel een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |