Ik had 'm nog nooit gezienquote:
Nee joh, die 2 klanten die nu nog gaan bellen kan ik wel aanquote:
Waarom ga je op een woonboot wonen als je niet kunt zwemmenquote:Man dood naar val van woonboot
Een 42-jarige man is donderdagochtend rond half zes overleden na een val van zijn woonboot aan de Hofstede de Grootkade. De man was net aan boord geklommen maar door het gladde dek raakte hij uit balans en kwam in het koude water terecht.
De man kon niet zwemmen. De brandweer haalde de man op het droge waarna de Stadjer naar het ziekenhuis werd gebracht. Daar overleed hij.[/b]
pics?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:19 schreef Soempie het volgende:
ik wilde iets leuks met m'n haar, maar met twee vlechtjes ben ik net een indiaantje.![]()
En toen dacht ik dat op te lossen door er twee knotjes van te maken, maar dan ben ik net een dirndl.
M'n vader heeft op een boot gewerkt (iets met knopen en touwen) en hij kon ook niet zwemmen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Waarom ga je op een woonboot wonen als je niet kunt zwemmen
Die laatste met bier en tieten zeker?quote:
Ja misschien is dat het welquote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vader heeft op een boot gewerkt (iets met knopen en touwen) en hij kon ook niet zwemmen.![]()
Maakt het leven misschien spannender.
Dat laatste plaatje heb ik vanmiddag geprobeerd, maar dat mislukt steeds.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef B.ertha het volgende:
Dat vind je zelf, meestal vinden anderen het toch wel leuk ^^
Ik doe het vanavond maar gewoon los, dat is altijd goed.
Doe een diadeemvlecht of een vlechtje langs je hoofdZoals het plaatje, maar dan minder net en ingewikkeld
http://www.pauze.nl/artikel/2227#body
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij moet iemand anders het doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je zoiets bij jezelf vlechten of moet iemand anders dat doen
Dat linkeronderste plaatje, zij lijkt een vreselijk "gespannen" hoofd te hebben, vinden jullie niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef B.ertha het volgende:
Dat vind je zelf, meestal vinden anderen het toch wel leuk ^^
Ik doe het vanavond maar gewoon los, dat is altijd goed.
Doe een diadeemvlecht of een vlechtje langs je hoofdZoals het plaatje, maar dan minder net en ingewikkeld
http://www.pauze.nl/artikel/2227#body
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kan mijn reisproduct niet eens ophalenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wilde ik m'n OV Chipkaart activeren, had de C1000 er de oliebollenverkoop voor gezetKon ik er niet bij
Vind het er niet uitzien, eng.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat linkeronderste plaatje, zij lijkt een vreselijk "gespannen" hoofd te hebben, vinden jullie niet?
Dat is een redelijk stomme actie, van de C1000quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wilde ik m'n OV Chipkaart activeren, had de C1000 er de oliebollenverkoop voor gezetKon ik er niet bij
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Jakkes, hoorde net dat de vrouw van een collega in het laatste stadium zit, ze hebben 3 maanden geleden kanker geconstateerd en het was al volledig uitgezaaid. Nu heeft ze nog maar enkele weken te leven![]()
Dat moet ik ook nog doen. Geen idee hoe dat ding werkt.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Soempie het volgende:
Sven is thuis
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling iedereen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |