Ik vind sneeuw ook mooi, als je vrij bent en er niet met de auto op uit hoeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ligt al weer een behoorlijk pak eigenlijk
Ik vind het zo mooi
Het heeft hier afgelopen nacht en vanmiddag licht gesneeuwd, maar dat is al weer weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Hier is vandaag toch minstens 10-15 cm gevallen
Ik vind het geweldig, maar ik heb dan ook de luxe dat ik alles fietsend en lopend kan doen. Van de auto of ov afhankelijk zijn is met dit weer een stuk vervelender. Dus ik zal duimen dat het in Amsterdam schoon blijft deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Moehahaha TheoDie was de hele week al op TV als trailer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik kijk verder nooit naar de publieken. Kende hem dus nog niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was de hele week al op TV als trailer...
Helpt dit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog goede Google'aars?
Zoek de manual voor het audio-navigatie systeem dat in onze nieuwe auto (Ford C-Max Ghia 2009) zit, maar kan niks vinden en heb geen naam of type van het systeem. Hoogstwaarschijnlijk wel iets van Sony.
Bij de auto zat wel een manual, maar van een totaal ander systeem...
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op, maar dit is hem.quote:
Zoeken op sat nav c-max, vanaf daar een forum vinden waar iemand op zoek was naar de handleiding, met het daar vermelde merk verder zoeken en de uiteindelijk gevonden link kopiërenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op, maar dit is hem.
Je bent een held!!!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je die nou gevonden?
Was al een uur op zoek, maar kon niet eens iets vinden wat er op leek...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op-
quote:
Ik zat te kloten met 'c-max audio navigatie/navigation manual' e.d.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoeken op sat nav c-max, vanaf daar een forum vinden waar iemand op zoek was naar de handleiding, met het daar vermelde merk verder zoeken en de uiteindelijk gevonden link kopiëren
Was mijn eerste sinds ik deze laptop heb (vanaf oktober jl.)...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BSOD Vista? Dat hoor je niet vaak!
Ik heb er geen last meer van...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was mijn eerste sinds ik deze laptop heb (vanaf oktober jl.)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |