dus je bent nu nog onder invloed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb van 9 tot 6 in de kroeg gestaan en ze schonken maar door
Ja, als ik nu in de auto stap gaat het niet goedkomen ben ik bangquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus je bent nu nog onder invloed?
Niet doen dan. Goedemiddag!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als ik nu in de auto stap gaat het niet goedkomen ben ik bang
hoe is/was het daar in chicago?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gelukkig nieuwjaar aan allen
Waarschijnlijk welke van de twee sneller gaat. Als je niet vaak door zo'n scanner heen hoeft hoef je ook geen rekening te houden met straling oidquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat hebben jullie trouwens liever. gefouilleerd worden of in een machine staan waarmee mensen gewoon door je kleding kunnen kijken?
Dus het maakt jouw niet echt iets uit?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welke van de twee sneller gaat. Als je niet vaak door zo'n scanner heen hoeft hoef je ook geen rekening te houden met straling oid
Ik weet niet hoe die camera's precies zijn afgesteld, als het alleen door de bovenste laag kleding is heb ik er geen probleem mee. Maar voorlopig is het alleen theorie, ik beslis het pas echt als ik er mee te maken krijgquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus het maakt jouw niet echt iets uit?
volgens Teven(?) hoeven met die machine nu geen mensen meer aan je te zitten. maar lijkt mij dat een paar handen die 1x over je borst/buik/benen gaan minder erg is dan dat iemand door je kleding kijkt. of ben ik nu de enige? voor vrouwen is het natuurlijk iets anders.
De olifant met rode sokken brengt mijn frietjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou is dat natuurlijk totaal niet boeiend als je er niet ook bij zegt wat er in stond
Mij zou het niet veel uitmaken, dat fouilleren doen ze ook beroepsmatig, dus zonder te knijpen/grijpen/graaien. En op die scan zie je niks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus het maakt jou niet echt iets uit?
volgens Teven(?) hoeven met die machine nu geen mensen meer aan je te zitten. maar lijkt mij dat een paar handen die 1x over je borst/buik/benen gaan minder erg is dan dat iemand door je kleding kijkt. of ben ik nu de enige? voor vrouwen is het natuurlijk iets anders.
Het was... apart. Alles wat ik er over te zeggen hebquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe is/was het daar in chicago?
ik zal wel niet verder vragen danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was... apart. Alles wat ik er over te zeggen hebVolgend jaar gewoon weer in de Achterhoek hopelijk
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zal wel niet verder vragen dan![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef laffer het volgende:
Lieve mensen, bij dezen neem ik afscheid van jullie als moderator.
Ik vond het leuk om MEN te modereren en ik ben er van overtuigd dat cynix jullie goed van dienst zal zijn.
Vriendelijke groet, laffer.
Nu kunnen we beginnen met tellen:quote:
Inderdaad...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kunnen we beginnen met tellen:
Dompers van 2010:
#1 Het afscheid van laffer als mod.
was ook niet zo erg hoor, vertel later meerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zal wel niet verder vragen dan![]()
Dan zorg ik er voor dat ik vannacht popcorn heb als ik weer op het werk ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was ook niet zo erg hoor, vertel later meer
2419. 0) 6917 05686 Ruceboquote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:18 schreef Cobra4 het volgende:
Moet ik hier blij mee zijn?![]()
106. 13305 Cobra4
654. 1508) 23078 13305 Cobra4
ik snap het nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
2419. 0) 6917 05686 Rucebo
471. 5686 Rucebo
Dan valt dit nog mee.
Volgens mij moet dat met een wachtwoord. Etcie heeft die wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Rucebo het volgende:
Netjes van Ofyles dan.
Kan iemand mij trouwens in de OP erbij zetten trouwens, lukt mezelf niet...?
Ik heb je toegevoegd aan de OP in de Wiki:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Rucebo het volgende:
Netjes van Ofyles dan.
Kan iemand mij trouwens in de OP erbij zetten trouwens, lukt mezelf niet...?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:18 schreef Cobra4 het volgende:
Moet ik hier blij mee zijn?![]()
106. 13305 Cobra4
654. 1508) 23078 13305 Cobra4
Volgens mij wel ja, maar als er eerst een laag sneeuw valt is dat funest voor t ijsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Het zou nog stevig gaan vriezen toch?
Als die in deze tijd ook schaatsen verkoopt is die kans wel aanwezig ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, da's wel jammer inderdaad... ik wil natuurlijk ook mijn nieuwe schaatsen uitproberen
Zou ik ze trouwens kunnen laten slijpen bij de (goede) schoenmaker hier op de hoek? Die is wel van redelijk wat markten thuis geloof ik....
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn glazen bol kunnen ze dat
Vaak verkopen ze in fietsenwinkels ook schaatsen, dus daar zou je het ook kunnen proberenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nog nooit mn schaatsen heb laten slijpen, dus ik zou niet weten waar je dat kunt laten doen. En mijn educated guess was de schoenmaker
Bij een sportzaak waar ze hier schaatsen verkopen, kun je ze ook laten slijpenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nog nooit mn schaatsen heb laten slijpen, dus ik zou niet weten waar je dat kunt laten doen. En mijn educated guess was de schoenmaker
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365011/1/1/100/koude-week-in-het-vooruitzicht.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:31 schreef iamredleader het volgende:![]()
Hier ook een beetje sneeuw, lekker fris buiten, hopelijk gaat het de komende dagen heel hard vriezen
Paypal boekt het geld van je rekening af met een incasso (als je je rekening hebt bevestigd), maar in het weekend en op feestdagen worden geen boekingen uitgevoerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn hier toevallig ook mensen die ebay/paypal gebruiken ?
Ik heb gisteren wat gekocht op ebay en via paypal betaalt. Nu zegt paypal dat alles rond is enzo ('voltooid'), maar het geld is niet van mijn rabo rekening af. Hoe kan het dan dat het afgerond is ?
Ik vind sneeuw ook mooi, als je vrij bent en er niet met de auto op uit hoeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ligt al weer een behoorlijk pak eigenlijk
Ik vind het zo mooi
Het heeft hier afgelopen nacht en vanmiddag licht gesneeuwd, maar dat is al weer weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Hier is vandaag toch minstens 10-15 cm gevallen
Ik vind het geweldig, maar ik heb dan ook de luxe dat ik alles fietsend en lopend kan doen. Van de auto of ov afhankelijk zijn is met dit weer een stuk vervelender. Dus ik zal duimen dat het in Amsterdam schoon blijft deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Moehahaha TheoDie was de hele week al op TV als trailer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik kijk verder nooit naar de publieken. Kende hem dus nog niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was de hele week al op TV als trailer...
Helpt dit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog goede Google'aars?
Zoek de manual voor het audio-navigatie systeem dat in onze nieuwe auto (Ford C-Max Ghia 2009) zit, maar kan niks vinden en heb geen naam of type van het systeem. Hoogstwaarschijnlijk wel iets van Sony.
Bij de auto zat wel een manual, maar van een totaal ander systeem...
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op, maar dit is hem.quote:
Zoeken op sat nav c-max, vanaf daar een forum vinden waar iemand op zoek was naar de handleiding, met het daar vermelde merk verder zoeken en de uiteindelijk gevonden link kopiėrenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op, maar dit is hem.
Je bent een held!!!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je die nou gevonden?
Was al een uur op zoek, maar kon niet eens iets vinden wat er op leek...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het openen leverde me in eerste instantie wel een BlueScreen Of Death van Vista op-
quote:
Ik zat te kloten met 'c-max audio navigatie/navigation manual' e.d.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoeken op sat nav c-max, vanaf daar een forum vinden waar iemand op zoek was naar de handleiding, met het daar vermelde merk verder zoeken en de uiteindelijk gevonden link kopiėren
Was mijn eerste sinds ik deze laptop heb (vanaf oktober jl.)...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BSOD Vista? Dat hoor je niet vaak!
Ik heb er geen last meer van...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was mijn eerste sinds ik deze laptop heb (vanaf oktober jl.)...
MaJo! Je leeft nog!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:36 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |