MaJo! Je leeft nog!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:36 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Ik zal denk ik straks wel even de telefoon pakken om de jongens van de sneeuwtrein uit hun bed te bellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avond C4
je hebt weer sneeuwruimdienst?
quote:
Ik denk dat ik niets teveel zeg als ik zeg dat de hele SC met je meeleeftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vermoeiend. Ik ben al 2 keer naar de koffie automaat gelopen.
Daar ben ik blij om.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niets teveel zeg als ik zeg dat de hele SC met je meeleeft
Zeker in deze barre tijden van sneeuw...ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.Dat geeft mij weer de moed om door te gaan.
Het is idd wel zwaar met die sneeuw. Ik heb best wel medelijden met de jongens en meisjes die ik op patrouille stuur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker in deze barre tijden van sneeuw...ofzo
Ach, die zijn ook lekker in de sneeuw aan het spelen nuquote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is idd wel zwaar met die sneeuw. Ik heb best wel medelijden met de jongens en meisjes die ik op patrouille stuur.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, die zijn ook lekker in de sneeuw aan het spelen nu
Ik ken iemand met een vriendin die hem na een lange dag werken waarschijnlijk een keer zou verrassen door die cd's allemaal op KLEUR VAN HET HOESJE te sorteren. 'Want dat is handig!'quote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
Een stukje platenkast van Gerard Ekdom.![]()
![]()
http://twitpic.com/w8xa9
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een vriendin die hem na een lange dag werken waarschijnlijk een keer zou verrassen door die cd's allemaal op KLEUR VAN HET HOESJE te sorteren. 'Want dat is handig!'
quote:
Nope, nog niet gezien.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:26 schreef Yurithemaster het volgende:
geen PS?
zal wel in bed liggen ofzo of misschien heeft ze eindelijk iets beters gevonden om te doen daar.quote:
Ze zal wel aan het feesten zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wel in bed liggen ofzo of misschien heeft ze eindelijk iets beters gevonden om te doen daar.
Als alleen de lijnen op het veld wit zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, wanneer begint het voetbal weer?
Wauwquote:Op zondag 3 januari 2010 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben net 2 uur door de polder wezen lopen gedurende de zonsopgang. Zo ontzettend mooi
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als alleen de lijnen op het veld wit zijn
Volgens mij over 2 weken weer
Nee, voor de bruiloft natuurlijk!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Het is hier weer goed wit trouwensen nog steeds sneeuwt het, dus dat wordt weer wat. Hoorde dat vannacht de bussen al niet meer reden! Nu wel weer, maar ik ben toch erg benieuwd of mijn vriendje het in een normale tijd naar Almelo redt.... ze hebben daar vandaag een familiebijeenkomst. Ik dacht aan een nieuwjaarsborrel, dus zei: 'Gezellig, ik ga mee!', maar toen werd me met een geheimzinnige grijns meegedeeld dat ik er juist niet bij mocht zijn.....
![]()
![]()
zal wel iets voor mn afstuderen zijn
spannend!!
Ook leukquote:
me dunkt. Lig nu weer in bed.quote:
quote:Kampusch deed drie vluchtpogingen
Natascha Kampusch heeft voor haar ontspanning in 2006 drie keer geprobeerd te ontsnappen. Dat blijkt uit het onderzoek van de Oostenrijkse nationale recherche, zo heeft hoofdofficier van justitie Thomas Mühlbacher tegen het Oostenrijkse persbureau APA gezegd.
Mühlbacher zegt dat er geen enkele aanwijzing is dat Kampusch twee keer vrijwillig naar haar ontvoerder Wolfgang Priklopil is teruggekeerd. Dat werd eerder gemeld in een blad in het alpenland.
Drie momenten
Volgens Mühlbacher zijn er drie momenten geweest "die men een vluchtpoging kan noemen". Kampusch moet bij een uitstapje naar een skipiste op een toilet hebben geprobeerd de aandacht van een Nederlandse vrouw te trekken. Die heeft haar echter niet begrepen. In Wenen heeft de nu 21-jarige vrouw geprobeerd uit een woning te vluchten. Priklopil doorzag haar en zij moest al na enkele meters haar vluchtpoging staken. De laatste keer wilde Kampusch uit het huis van Priklopil ontsnappen. Zij kwam door haar slechte gezondheid niet verder dan het tuinhek. "De poging is mislukt, omdat zij niet meer kon", zei Mühlbacher.
Ik bedoel maar, ik had het er niet in gezien rond die tijd.quote:
Pluspunten voor de fotograaf die alvast in het water ging liggen om de foto te maken.quote:38A woman enters the sea for a swim on January 1, 2010 in Vaasa, Finland to celebrate the New Year despite the outside temperature of -14 C. (OLIVIER MORIN/AFP/Getty Images) #
Enig idee wat jouw lul waard is C4 ?quote:De waarde van een penis zondag 03 jan 2010
Britse soldaten die in Afghanistan in een vuurgevecht hun penis verliezen kunnen aanspraak maken op een compensatie van 9.075 Britse Pond (10.240 euro). Tenminste als het geslachtsdeel volledig wordt weggerukt; 'wanneer de penis nog gedeeltelijk kan worden gebruikt' is de compensatie nooit hoger dan 2.888 Britse pond (3.530 euro). Dat heeft de Britse minister van Defensie Kevin Jones bekendgemaakt.
De krant The Times stelt zich daar een paar vragen bij, zoals of er een ambtenaar is die bereid kan worden gevonden vast te stellen of de penis nog gedeeltelijk kan worden gebruikt. De krant verwijst naar het schandaal dat het VK afgelopen jaar trof en waarbij aan het licht kwam dat verschillende parlementsleden privé-uitgaven hadden doorgefactureerd aan de belastingbetaler en waarbij wordt opgemerkt dat de 9.000 Pond voor een verdwenen penis stemmen overeen met het bedrag dat voormalig kabinetslid John Gummer jaarlijks claimde voor het onderhoud van zijn tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |