abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76449945
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef Tan het volgende:
Tadaah

Geweldig filmpje, die beer Maar het principe is nu wel duidelijk ja, zo kun je de tricot ook gebruiken, dat moet lukken. Wilde het al proberen maar Elyas slaapt vandaag toevallig heel veel (het is ook nooit goed hè ) Maar ik ga morgen even een bakkie doen bij een vriendin, mooie gelegenheid om die doek te testen, ik maak wel foto's
gewoon lekker rustig beetje proberen en klungelen wel proberen (itt in dit filmpje) om vouwen te vermijden en alles goed gladstrijken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:32:16 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76450439
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Xenia het volgende:
Miss, het klinkt altijd zo ontzettend lief hoe jij over je meisje praat.

Ik heb ook een draagdoek, al een paar weken. Een Tricot-sleng. Doordat Xeentje in stuit lag en er dus een risico is op een probleem met de heupjes, mag ze voorlopig alleen liggend of rechtop met opgetrokken beentjes in de doek. Maar het lukt me dus niet om de beentjes opgetrokken te krijgen. Dus ik heb de doek nog nooit serieus gebruikt en vind het echt heel erg jammer. Heeft iemand nog tips misschien?
zijn er mensen in je buurt die bekend zijn met dragen?
is het mogelijk om naar een draagkring te gaan?
anders is het een kwestie van HEEL VEEL youtube filmpjes kijken, en goed gluren wat ze doen met de baby's

en verder blijven proberen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76450660
Hopp Antigua is mooi Tan! Lotte heeft daar een poppendoek van
pi_76451108
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef mrien het volgende:
Hopp Antigua is mooi Tan! Lotte heeft daar een poppendoek van
kan je poppendoeken ook tweedehands kopen? ik wil er eentje voor selene (lijkt me voor strakjes ook wel handig eigenlijk) maar ik weet niet goed waar en op welke term ik kan zoeken
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:36:29 #56
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76454194
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:44 schreef simmu het volgende:

[..]

kan je poppendoeken ook tweedehands kopen? ik wil er eentje voor selene (lijkt me voor strakjes ook wel handig eigenlijk) maar ik weet niet goed waar en op welke term ik kan zoeken
Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten Lijkt me geweldig voor Junah!
pi_76455025
Volgens mij zijn ze 2e hands nog niet echt zoveel te krijgen. Mijne was nieuw iets van 15 euro volgens mij.
Ze zijn natuurlijk ook heel simpel zelf te maken
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 21:20:05 #58
5428 crew  miss_sly
pi_76456661
quote:

Ik heb ook een draagdoek, al een paar weken. Een Tricot-sleng. Doordat Xeentje in stuit lag en er dus een risico is op een probleem met de heupjes, mag ze voorlopig alleen liggend of rechtop met opgetrokken beentjes in de doek. Maar het lukt me dus niet om de beentjes opgetrokken te krijgen. Dus ik heb de doek nog nooit serieus gebruikt en vind het echt heel erg jammer. Heeft iemand nog tips misschien?
Dank je, ze is ook mijn liefje

Ik zou je op zich wel willen helpen, maar ik weet niet of ik voldoende ervaring heb en voldoende kan uitleggen. Misschien kun je eens naar een draagkring of kunnen we een draagmeet bij je in de buurt organiseren met wat meer ervaren mensen? Het is zo fijn als het dragen eenmaal goed lukt en je er (zelf)vertrouwen in hebt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76457807
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef mrien het volgende:
Volgens mij zijn ze 2e hands nog niet echt zoveel te krijgen. Mijne was nieuw iets van 15 euro volgens mij.
Ze zijn natuurlijk ook heel simpel zelf te maken
niet als je ondanks jaren en jaren en jaren verplichte naaicursussen nog steeds niet kan naaien en al helemaal niet met dat rotmasjien (jawel; een singermasjien zelfs. singer singer naaimasjien) overweg kan
pi_76460555
quote:

In welke regio woon je?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:36:15 #61
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76461172
Ik bedenk me zojuist dat ik nog een zelfgemaakte draagjas heb die ik niet gebruik... Heeft iemand hier belang bij? Het is een donkergrijze jas maat L (valt niet groot) en voor het draaggedeelte heb ik blauwe fleece gebruikt.
O wacht, er moet ook een foto van zijn...

Ik draag Marlien tegenwoordig niet meer onder de jas, maar erover, zodat ik haar af en toe ook zelf kan laten lopen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_76464858
Mooie jas Grijs! Is die jas een beetje makkelijk aandoen? En zou hij mij passen? Ben klein, 1.64 en draag maat 38/(40)
pi_76476892
Davinia, ik ken niemand irl die een draagdoek gebruikt. Ik heb inmiddels wel al heel veel youtube's bekeken, maar die beentjes blijven lastig voor me.

Miss wat een lief aanbod. Ik hou het zeker in gedachten

Webkim, ik woon in Hoofddorp.
pi_76478750
xenia, ik woon redelijk bij je in de buurt, ik wil wel een keer meekijken al heb ik geen ervaring met een tricotdoek.
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dank je, ze is ook mijn liefje

Ik zou je op zich wel willen helpen, maar ik weet niet of ik voldoende ervaring heb en voldoende kan uitleggen. Misschien kun je eens naar een draagkring of kunnen we een draagmeet bij je in de buurt organiseren met wat meer ervaren mensen? Het is zo fijn als het dragen eenmaal goed lukt en je er (zelf)vertrouwen in hebt!
Dat vraagt om een draagmeet/draagkring ten zuiden van Haarlem
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:17:37 #65
286218 jacs
draagnerdt
pi_76479103
Hèhè, niet langer in de lurkstand hier: spuit 11 heeft zich eindelijk geregistreerd. Voelt als een warm badje naast dat andere forum

Een Bossche draagkring, is dat niet wat trouwens?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:36:56 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76487544
Wat gaaf zeg die draagjas Daar heb je volgens mij pas echt bekijks mee Heb er overigens geen belang bij, ben toch meer van de draagdoek denk ik, maar leuk is 'ie wel.

Zoals beloofd een draagdoekfoto. Zonder flits, dus niet megaduidelijk, maar het draagdebuut met de geweven doek beviel prima! Draagt echt heel prettig, en deze doek is veel mooier dan de tricotslen die ik heb

woensdag 6 januari 2010 @ 16:47:47 #67
286218 jacs
draagnerdt
pi_76488034
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Tan het volgende:
Wat gaaf zeg die draagjas Daar heb je volgens mij pas echt bekijks mee Heb er overigens geen belang bij, ben toch meer van de draagdoek denk ik, maar leuk is 'ie wel.
Volgens mij draagt Grijs onder de jas ook een draagdoek hoor

En wat een heerlijke foto
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:00:29 #68
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76491312
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef jacs het volgende:

[..]

Volgens mij draagt Grijs onder de jas ook een draagdoek hoor

En wat een heerlijke foto
Aha... ik vroeg me al af hoe de constructie daaronder was dacht dat ze er een soort binnenwerk in had
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:03:58 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76491459
Tan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76500574
Ik heb nog steeds wat dragers te koop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 47% gewijzigd door owlet op 07-01-2010 13:21:51 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:18:46 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76500730
die eerste is stoer!
erm, erm, erm....

eerst kind werpen...

dan kijken offie nog te koop staat. doe maar niet voor mij reserveren als je hem eerder kwijt kunt.

tan, het ziet er heel lief uit,met elyas!
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:23:42 #72
5428 crew  miss_sly
pi_76500962
Tan, wat knus en lief
*zucht, dan lijkt het alweer zolang geleden dat mijn kleine meisje zo klein was.

Davinia, wat moet dat meisje van jou een ongelofelijk mooi grietje zijn dadelijk. Ze neemt er voldoende tijd voor

Senna vandaag opgehaald met de doek vanwege de sneeuw na een langer dan normale kdv-dag (ook alweer door de sneeuw). Ze was zoooo moe, had het helemaal gehad. Vanaf het moment dat ze in de doek zat, keerde ze naar binnen, naar mij, en heeft zelfs niet meer haar neusje in de wind gestoken om de frisse lucht te voelen. Arm ding, maar wel lekker knus bij mama even bijkomen van de drukte
pi_76501368
ik vind die meitai prachtig! maar ik heb er net al eentje gekocht
pi_76501446
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef DaviniaHR het volgende:
die eerste is stoer!
erm, erm, erm....

eerst kind werpen...

dan kijken offie nog te koop staat. doe maar niet voor mij reserveren als je hem eerder kwijt kunt.

tan, het ziet er heel lief uit,met elyas!
Waaaaat! Ik dacht dat jij pas een week of 20 zwanger was
Sterkte met wachten
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:13:51 #75
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76508515
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie jas Grijs! Is die jas een beetje makkelijk aandoen? En zou hij mij passen? Ben klein, 1.64 en draag maat 38/(40)
Aandoen vond ik wel makkelijk, uitdoen iets lastiger. En ik denk dat hij jou beter zal passen dan mij, ik ben zo'n 1.70 m. en zit rond maat 42. En zoals je ziet, zat de jas mij wel erg strak.

@Tan: Marlien zit inderdaad in de draagdoek, daar gaat dan de jas overheen .
En wat een heerlijk gezicht zo'n kleintje in de draagdoek.
Jammer dat ik bijna alleen nog maar op de rug draag (Marlien wil ook niet meer voor). Heel soms draag ik nog op de heup, maar vind ik niet zo fijn dragen en onpraktisch , maar het is wel veel gezelliger.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:13:29 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76513835
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef owlet het volgende:

[..]

Waaaaat! Ik dacht dat jij pas een week of 20 zwanger was
Sterkte met wachten
doe maar het dubbele

en als doek vind ik hem idd te roze, maar als MT issie wel heel cool!

(maar ja, als tkind straks rood haar heeft, is zo'n zuurstok-MT mss ook een beetje too much... )
pi_76516541
Ik probeer eindelijk eens het rugdragen onder de knie te krijgen. Okay ik begin er pas net mee maar het valt me vies tegen.... Ik heb een tijd geleden een workshop gehad van Webkim, toen ging het best aardig. Alleen ik heb nog steeds met vlagen zo'n last van mijn rug en bekken, dat ik eigenlijk niet te lang gebukt kan blijven staan. Na die paar uur workshop heb ik nog best een tijd last gehad van bekken, dus niet meer geprobeerd. En nu ben ik natuurlijk de meeste tips en trucs alweer vergeten
En dan schijnt rugdragen beter te zijn voor je rug, maar zie dr dan eerst maar eens op je rug te kríjgen... Als het knopen in één keer goed ging zou het net gaan, maar ja dat lukt dus nog niet. Hou het nu meestal bij een rucksack, want dan hoef ik niet zo te bukken. Maar zou ook zo graag eens de BWCC en SHBC doen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:41:29 #78
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76516686
Bwcc kun je doen terwijl ze op de commode zit he? Je zet haar gewoon neer op de doek met de doek tot in haar ken, dan ga je ervoor staan en knoop je de chestbelt. Dan heb je het eerste stuk iig alvast gehad zonder te bukken of gewicht aan je.
Ik moet trouwens zeggen dat ik met mijn bekken de ruck fijner vind dan bwcc want dat eerste zit hoger.
Double Hammock is ook zwaar favoriet hier
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:43:57 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76516783
tex, en met een chest belt?
dan kan je rechterop staan zonder dat ze eruit kukelt.
of zittend op de bank en daarna heel erg goed aanspannen?

wel balen dat je nog steeds last hebt van je bekken!
heb je oefeningen of iets?
pi_76519545
Iemand bekend met de meitai's van ecobeco.nl? (wel leuke stofjes enzo, was even benieuwd of iemand ze kent...)
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:56:43 #81
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_76525904
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Nijna het volgende:
Iemand bekend met de meitai's van ecobeco.nl? (wel leuke stofjes enzo, was even benieuwd of iemand ze kent...)
Nee, niet bekend mee. Maar ik vind het slecht doordacht, want er staat niet eens een foto op de site waarop je kunt zien hoe de mei tai in elkaar steekt.
Ik vraag me af of ze wel weten waar het om draait bij dragen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 16:02:23 #82
141844 Macka66
pi_76526129
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef texelonia het volgende:
Ik probeer eindelijk eens het rugdragen onder de knie te krijgen. Okay ik begin er pas net mee maar het valt me vies tegen.... Ik heb een tijd geleden een workshop gehad van Webkim, toen ging het best aardig. Alleen ik heb nog steeds met vlagen zo'n last van mijn rug en bekken, dat ik eigenlijk niet te lang gebukt kan blijven staan. Na die paar uur workshop heb ik nog best een tijd last gehad van bekken, dus niet meer geprobeerd. En nu ben ik natuurlijk de meeste tips en trucs alweer vergeten
En dan schijnt rugdragen beter te zijn voor je rug, maar zie dr dan eerst maar eens op je rug te kríjgen... Als het knopen in één keer goed ging zou het net gaan, maar ja dat lukt dus nog niet. Hou het nu meestal bij een rucksack, want dan hoef ik niet zo te bukken. Maar zou ook zo graag eens de BWCC en SHBC doen.
Als je last hebt van je bekken vooral veel afwisselend dragen, ook a-symmetrisch. Zo roest je bekken niet vast, zeg maar. En bij BWCC en SHBC kun je je rug net zo houden als bij de rücksack, je hoeft niet te bukken.
Aanstaande maandagochtend is er Draagkring in Den Haag Spoorwijk, dus dan zou ik kunnen troubleshooten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:10:00 #83
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_76553882
Davinia ik heb fysio gehad, het max wat vergoed werd. Maar had nou niet echt het idee dat ik er heel veel aan had. En moet eerlijk bekennen dat ik ook niet vaak meer oefeningen doe. Het was een heeel stuk minder, maar nu speelt het ineens weer op. Maar het scheen bij mij helemaal niet heel ernstig te zijn, bekken stond wel gewoon goed, etc.

Chestbelt doe ik ook, maar ik heb nog niet ontdekt wat nu een geschikte doek is om te gebruiken... Veel doeken glijden teveel, dus dan zakt het ondanks de chestbelt toch gauw weer uit. En andere doeken zijn juist weer te stroef, waardoor je ze later niet meer goed kunt strak trekken.

Op de commode ga ik eens proberen! Bedankt voor de tip.
En afwisselen ga ik dan ook maar meer doen. Draag nu toch voornamelijk op mijn buik, vooral omdat ik dat gezelliger (en makkelijker) vind
Ik twijfel nog een beetje over maandag. Auto meenemen wordt erg lastig, plus ben beetje huiverig voor de sneeuw. Trein vind ik aan de dure kant, maar misschien dat ik dan wel kom, heb er sowieso wel weer eens zin in

[ Bericht 10% gewijzigd door texelonia op 08-01-2010 10:32:07 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_76576111
Ik kwam een advertentie tegen voor een draagjas op Marktplaats. Misschien heeft iemand er wat aan

http://link.marktplaats.nl/309653979

Tan wat een geweldige foto lekker knus zo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:27:47 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_76598953
De keren dat ik probeer te rugdragen gaat het ook niet zoals ik wil.

Ik begin toch echt met T esse l heel hoog op mijn rug geknoopt. Maar zo gauw ik wat met haar rondloop zakt ze langzaam maar zeker iets naar beneden. Nou knoop ik (absoluut) niet losjes en is het bij elke knoop (ruck, SHBC) met of zonder chestbelt.

Ik heb soms het idee dat ik net zo goed gewoon mijn BWCC (op mijn hoogst) kan knopen want dan zit ze net zo hoog/laag als bij die gezakte 'hoge' knopen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 14:40:38 #86
141844 Macka66
pi_76599391
Ligt het niet aan je draagdoek Noli?
pi_76608805
Vandaag waren Vlindur en man hier met Rienk om m'n TricotSlen op te halen!
Hij staat ze goed, kijk maar!

Veel plezier ermee Vlindur, en Rienk is echt te lief!
pi_76608947
oooh wat een superfoto!
staat je goed Vlindur!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76609416
Bedankt Zweefvliegje! Ben er superblij mee!

We hebben hem nog niet kunnen testen, want Rienk was thuis mega overstuur omdat ie zo'n honger had.. Ik dacht bij jou dat het nog wel meeviel..
En nu ligt ie te slapen, dus morgen gaan we er voor!

Thnx Huup!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 13:11:49 #90
141844 Macka66
pi_76629363
Vlindur, wat ben je stralend mooi zo!
(Rienk mag nog wat hoger, zo dat je 'm makkelijk een tuutsje op z'n hoofd kan geven.)

Ik krijg een superdraagweek.
Morgen is de aftrap van de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk, en ik heb er zo'n zin in! Vanaf donderdag drie dagen Trageschule cursus om te certificeren als draagconsulent.
en ik vind het echt balen dat de basiscursus voor TF en TearSong niet door kan gaan nu
  zondag 10 januari 2010 @ 13:38:11 #91
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76630472
Ik denk dat ik morgen toch maar even oversla Macka! Sorry maar ik zit nu juist echt even in een draagdip. Bwugh
pi_76630694
Dank je Macka En dat het allemaal nog wel wat strakker kon voelde ik toen ook al, maar de foto moest wel genomen worden natuurlijk Straks bij de visite gaat hij in de doek en dan ook strakker
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 20:48:20 #93
5428 crew  miss_sly
pi_76650905
Vlindur wat een leive foto hoe was het bij de visite gegaan?

Macka, ik had je een mailtje gestuurd met een bestelling voor kleertjes; heb je dat nog gezien?
pi_76651710
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vandaag waren Vlindur en man hier met Rienk om m'n TricotSlen op te halen!
Hij staat ze goed, kijk maar!

[ afbeelding ]

Veel plezier ermee Vlindur, en Rienk is echt te lief!
Wat een tof ding! Daar zie ik mezelf ook wel mee lopen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen, Vlindur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:05:39 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_76668973
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Macka66 het volgende:
Vlindur, wat ben je stralend mooi zo!
(Rienk mag nog wat hoger, zo dat je 'm makkelijk een tuutsje op z'n hoofd kan geven.)

Ik krijg een superdraagweek.
Morgen is de aftrap van de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk, en ik heb er zo'n zin in! Vanaf donderdag drie dagen Trageschule cursus om te certificeren als draagconsulent.
en ik vind het echt balen dat de basiscursus voor TF en TearSong niet door kan gaan nu
Dat is inderdaad erg jammer!

Hier heb ik voor de liefhebber nog een tricot liggen van 5 meter, ik heb hem zelf gemaakt en hij is bruin met een oranje bies. Voor wat de gek ervoor geeft mag hij weg, lenen is ook een mogelijkheid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76669423
Leander wil niet meer in de draagdoek Hij schreeuwt alles bij elkaar als ik hem erin doe. Of het nu in de mei tai is of gewoon de draagdoek van Tex (die gaat deze week/begin volgende week op de post terug) hij vind het allemaal niks meer. En ik heb geen doek die lang genoeg is om hem op de heup te dragen.
En nu twijfel ik dus. Ik wilde voor mijn verjaardag een draagtas vragen. Maar nu ben ik bamg dat ie dat ook niet wil. En dan heb ik zo'n tas waar ik niks mee doe!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76669458
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Macka66 het volgende:
Oh leuk inderdaad! Vond het fijn op te lezen dat voor jullie de cursus wel gewoon doorgaat
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 11 januari 2010 @ 10:26:25 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76669502
Is het raar dat ik het nog een beetje eng vind om Fabian in de draagdoek te doen? Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar ik ben én bang dat hij er op onverklaarbare wijze ineens uitvalt en ik ben bang dat zn beentjes neit goed zitten.
Ik gebruik de ringsling en zet hem zeg maar rechtop erin en zn beentjes in de kikkerhouding.
De beentjes steken dan onder de doek uit, dat hoort toch zo?

Ik vind het écht doodeng!

Oh....en mijn man wil ook dragen! Eerst zei hij nog dat hij het niet ging doen, en nu lijkt het hem wel super handig!

Macka, alvast succes op de cursus en veel plezier met de draagkring.
pi_76669747
Amaranta: anders even een foto plaatsen van hoe de beentjes zitten, als je twijfelt? Dat doodenge herken ik wel hoor! Als ik terugkijk naar de eerste draagfoto's van Tomas en Yara heb ik op alle foto's m'n handen onder de billen, voor het geval dat Ook later nog. Foto's van voor het eerst in een MT, voor het eerst een sling uitproberen...overal zit er een hand onder de billen

Super dat je man ook gaat dragen!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 11 januari 2010 @ 10:48:35 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76670105
@ tearsong, ja die hand eronder herken ik wel. En dan laat ik ze los en dan denk ik...pff hij hangt nog!!

Ik doe de beentjes eruit net zoals in de 'handleiding'.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:49:30 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_76670131
Ik heb de beentjes van Jochem er nog meestal inzitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 januari 2010 @ 11:18:46 #102
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_76671170
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Macka66 het volgende:
Ligt het niet aan je draagdoek Noli?
Dat is ook het eerste wat ik dacht dat er misschien iets teveel rek/bounce in de doek zat.
Maar nou heb ik nu toch doeken die vrij stug/stevig zijn.

Ik heb het met Ziegel (de katoenversie), Hopp pinstripes en met Didy Julia. Met Avalon Rainbow niet zo heel erg en met Lillien eigenlijk helemaal niet.

Nou is het rugdragen hier sowieso een crime. Lieftallige dochter die met geen mogelijkheid stil ligt/gaat hupsen*/op mijn rug probeert te kruipen/andere halsbrekende stunts uit probeert.
Ze is ook erg sterk en weet op een of andere manier (hoe strak ik ook knoop) altijd haar benen naar beneden/knieen bij elkaar te "wrotten" om zich dan aan mij af te zetten.

Gelukkig past ze ook nog wel lekker knus op mijn buik. In de FWCC en FCC doet ze het niet en in de Ergo lukt het haar niet.

* Hupsen:... Op de buik liggen, armen en voeten omhoog (skydivehouding) en die dan zo snel mogelijk op en neer zwaaien
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')