gewoon lekker rustig beetje proberen en klungelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef Tan het volgende:
Tadaah
Geweldig filmpje, die beerMaar het principe is nu wel duidelijk ja, zo kun je de tricot ook gebruiken, dat moet lukken. Wilde het al proberen maar Elyas slaapt vandaag toevallig heel veel
(het is ook nooit goed hè
) Maar ik ga morgen even een bakkie doen bij een vriendin, mooie gelegenheid om die doek te testen, ik maak wel foto's
zijn er mensen in je buurt die bekend zijn met dragen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Xenia het volgende:
Miss, het klinkt altijd zo ontzettend lief hoe jij over je meisje praat.
Ik heb ook een draagdoek, al een paar weken. Een Tricot-sleng. Doordat Xeentje in stuit lag en er dus een risico is op een probleem met de heupjes, mag ze voorlopig alleen liggend of rechtop met opgetrokken beentjes in de doek. Maar het lukt me dus niet om de beentjes opgetrokken te krijgen. Dus ik heb de doek nog nooit serieus gebruikt en vind het echt heel erg jammer. Heeft iemand nog tips misschien?
kan je poppendoeken ook tweedehands kopen? ik wil er eentje voor selene (lijkt me voor strakjes ook wel handig eigenlijk) maar ik weet niet goed waar en op welke term ik kan zoekenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef mrien het volgende:
Hopp Antigua is mooi Tan! Lotte heeft daar een poppendoek van
Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:44 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je poppendoeken ook tweedehands kopen? ik wil er eentje voor selene (lijkt me voor strakjes ook wel handig eigenlijk) maar ik weet niet goed waar en op welke term ik kan zoeken
Dank je, ze is ook mijn liefjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Xenia het volgende:
Ik heb ook een draagdoek, al een paar weken. Een Tricot-sleng. Doordat Xeentje in stuit lag en er dus een risico is op een probleem met de heupjes, mag ze voorlopig alleen liggend of rechtop met opgetrokken beentjes in de doek. Maar het lukt me dus niet om de beentjes opgetrokken te krijgen. Dus ik heb de doek nog nooit serieus gebruikt en vind het echt heel erg jammer. Heeft iemand nog tips misschien?
niet als je ondanks jaren en jaren en jaren verplichte naaicursussen nog steeds niet kan naaien en al helemaal niet met dat rotmasjien (jawel; een singermasjien zelfs. singer singer naaimasjien) overweg kanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef mrien het volgende:
Volgens mij zijn ze 2e hands nog niet echt zoveel te krijgen. Mijne was nieuw iets van 15 euro volgens mij.
Ze zijn natuurlijk ook heel simpel zelf te maken
In welke regio woon je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Xenia het volgende:
Dat vraagt om een draagmeet/draagkring ten zuiden van Haarlemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je, ze is ook mijn liefje
Ik zou je op zich wel willen helpen, maar ik weet niet of ik voldoende ervaring heb en voldoende kan uitleggen. Misschien kun je eens naar een draagkring of kunnen we een draagmeet bij je in de buurt organiseren met wat meer ervaren mensen? Het is zo fijn als het dragen eenmaal goed lukt en je er (zelf)vertrouwen in hebt!
Volgens mij draagt Grijs onder de jas ook een draagdoek hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Tan het volgende:
Wat gaaf zeg die draagjasDaar heb je volgens mij pas echt bekijks mee
Heb er overigens geen belang bij, ben toch meer van de draagdoek denk ik, maar leuk is 'ie wel.
Aha... ik vroeg me al af hoe de constructie daaronder wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef jacs het volgende:
[..]
Volgens mij draagt Grijs onder de jas ook een draagdoek hoor![]()
En wat een heerlijke foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door owlet op 07-01-2010 13:21:51 ]
Waaaaat! Ik dacht dat jij pas een week of 20 zwanger wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef DaviniaHR het volgende:
die eerste is stoer!![]()
![]()
erm, erm, erm....
eerst kind werpen...
dan kijken offie nog te koop staat. doe maar niet voor mij reserveren als je hem eerder kwijt kunt.
tan, het ziet er heel lief uit,met elyas!![]()
![]()
Aandoen vond ik wel makkelijk, uitdoen iets lastiger. En ik denk dat hij jou beter zal passen dan mij, ik ben zo'n 1.70 m. en zit rond maat 42. En zoals je ziet, zat de jas mij wel erg strak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie jas Grijs! Is die jas een beetje makkelijk aandoen? En zou hij mij passen? Ben klein, 1.64 en draag maat 38/(40)
doe maar het dubbelequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef owlet het volgende:
[..]
Waaaaat! Ik dacht dat jij pas een week of 20 zwanger was![]()
![]()
Sterkte met wachten
Nee, niet bekend mee. Maar ik vind het slecht doordacht, want er staat niet eens een foto op de site waarop je kunt zien hoe de mei tai in elkaar steekt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Nijna het volgende:
Iemand bekend met de meitai's van ecobeco.nl? (wel leuke stofjes enzo, was even benieuwd of iemand ze kent...)
Als je last hebt van je bekken vooral veel afwisselend dragen, ook a-symmetrisch. Zo roest je bekken niet vast, zeg maar. En bij BWCC en SHBC kun je je rug net zo houden als bij de rücksack, je hoeft niet te bukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef texelonia het volgende:
Ik probeer eindelijk eens het rugdragen onder de knie te krijgen. Okay ik begin er pas net mee maar het valt me vies tegen.... Ik heb een tijd geleden een workshop gehad van Webkim, toen ging het best aardig. Alleen ik heb nog steeds met vlagen zo'n last van mijn rug en bekken, dat ik eigenlijk niet te lang gebukt kan blijven staan. Na die paar uur workshop heb ik nog best een tijd last gehad van bekken, dus niet meer geprobeerd. En nu ben ik natuurlijk de meeste tips en trucs alweer vergeten
En dan schijnt rugdragen beter te zijn voor je rug, maar zie dr dan eerst maar eens op je rug te kríjgen... Als het knopen in één keer goed ging zou het net gaan, maar ja dat lukt dus nog niet. Hou het nu meestal bij een rucksack, want dan hoef ik niet zo te bukken. Maar zou ook zo graag eens de BWCC en SHBC doen.
Wat een tof ding! Daar zie ik mezelf ook wel mee lopen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen, Vlindur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vandaag waren Vlindur en man hier met Rienk om m'n TricotSlen op te halen!
Hij staat ze goed, kijk maar!
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee Vlindur, en Rienk is echt te lief!
Dat is inderdaad erg jammer!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Macka66 het volgende:
Vlindur, wat ben je stralend mooi zo!
(Rienk mag nog wat hoger, zo dat je 'm makkelijk een tuutsje op z'n hoofd kan geven.)
Ik krijg een superdraagweek.
Morgen is de aftrap van de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk, en ik heb er zo'n zin in! Vanaf donderdag drie dagen Trageschule cursus om te certificeren als draagconsulent.
en ik vind het echt balen dat de basiscursus voor TF en TearSong niet door kan gaan nu![]()
Oh leuk inderdaad! Vond het fijn op te lezen dat voor jullie de cursus wel gewoon doorgaatquote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Macka66 het volgende:
Morgen is de aftrap van de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk, en ik heb er zo'n zin in! Vanaf donderdag drie dagen Trageschule cursus om te certificeren als draagconsulent.
Dat is ook het eerste wat ik dacht dat er misschien iets teveel rek/bounce in de doek zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |