SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
ik wilde ook aanpassen, en mag ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Hmmm, ik dacht dat ik zelf ook de wiki aan kon passen, maar dat gaat niet...
de historie loopt dus maar tot 56...
Door jou heb ik toen voor H anne een tricotslen gekocht.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:10 schreef Tan het volgende:
Oh ja, duidelijk filmpje!
Dacht dat rechtop pas vanaf 6 weken oud was, maar wil prima zo, zo te zien. Toen ik met draagdoeken begon was ik nagenoeg de enige hier op FoK, leuk dat zovelen inmiddels zijn gevolgd! Ik ga ook echt nog 1 of 2 draagdoeken bijkopen als Elyas het zo fijn blijft vinden. Die op het filmpje lijkt wel velours?
Leuk! Toen ik de draagdoek net had (acht jaar geleden) zag je ze ook zelden... ik had zoveel bekijks toen op straat. Er was ook totaal geen keus in kleur en soort. Door jullie enthousiasme ben ik me ook gaan verdiepen in de andere doeken haha. Die MeiTai wil ik ook nog wel gaan proberen, het is zo fijn dat dragen. Ik heb gisteren een tweede doek besteld bij WebKim (een Hoppediz), ben erg benieuwd.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef Noli. het volgende:
[..]
Door jou heb ik toen voor H anne een tricotslen gekocht.
Toen ze daar te zwaar voor werd heb ik zelf een MeiTai gemaakt n.a.v. een linkje dat Macka (geloof ik) poste. En door Macka en (volgens mij) Webkim ben ik met geweven doeken begonnen.![]()
![]()
En ik ben jullie nog elke dag dankbaar dat jullie me 'aangestoken' hebben!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas stond er hier een link naar een verhaal op borstvoeding.com over de voordelen van dragen. Ik vond dat erg interessant om te lezen. Ook daarvoor dank!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik heb wel een antracieten tricot slen liggen. Een rekbare tricotdoek. Heb Lianne de eerste maanden (lees: tot ze 6 maanden was) hier prima in kunnen vervoeren. Als je wilt mag je die wel lenen/kopen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:33 schreef Vlindur het volgende:
Hi,
Ik zou ook graag willen dragen omdat Rienk zo graag bij me hangt en ik niet de hele dag met hem rond kan tillen (en ook omdat ik nogal een grijpgrage familie heb en dit zo misschien voorkomen kan.)
Maar ik wil niet gelijk kopen, ik wil graag eerst oriënteren. Is er iemand van wie ik eerst een doek lenen kan?
Rienk is nu 18 dagen oud en volgens mij moet ik dan een rekbare doek hebben right?
Wie o wie kan me helpen? Reacties mogen ook per PM. Bedankt alvast!
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik heb wel een antracieten tricot slen liggen. Een rekbare tricotdoek. Heb Lianne de eerste maanden (lees: tot ze 6 maanden was) hier prima in kunnen vervoeren. Als je wilt mag je die wel lenen/kopen.
Ja, zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef simmu het volgende:
Tan, als je wilt heb ik voor die fwcc nog wel een klungelfilmpje met mij en beer in de hoofdrol
zucht. kleefkind zit op schoot, zag het filmpje en begint direct te piepen om draagdoek maar mama heeft harde buik, moet zo koken en is algeheel moe van kleefkindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |