SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb em binnen en hij is helemaal niet zoals ik het in gedachten heb gehadEr zit grijs in en ik wilde zo graag alleen zwart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk merk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef amaranta het volgende:
Nou dacht ik dat ik via marktplaats een draagdoek had gekocht, blijkt dat ik een ringsling heb gekocht.
Is dit eigenlijk wat? Draagt dit fijn?
Tis mijn eigen schuld hoor, ze heeft het duidelijk gezegd maar ik zat dus met mijn hoofd weer ergens anders.
wat jammer Rockaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb em binnen en hij is helemaal niet zoals ik het in gedachten heb gehadEr zit grijs in en ik wilde zo graag alleen zwart...
jupquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wat jammer Rockaal contact gehad met de maakster?
oeke, idd echt fijn! en vandaag naar cb, prikjes en dan bij papa in de doek en dus lekker troost dichtbij
simmu, ik zag het pas in Z&G, je krijgt een tweeling? dat wordt wel even anders met dragen, lijkt me!
Hear hear!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef mrien het volgende:
Tweelingdragen kan ook heel goed met een niet rekkende doek hoor Simmu!
Ik zou dan eerder een niet rekkende doek erbij kopen dan een rekkende eigenlijk
Een consult is altijd fijn!
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef oeke het volgende:wat fijn dat je Senna met het gezicht naar je toe draagt, dit ziet er toch een beetje sneu uit vind ik.
Maar da's een hele fijne en stevige! Die houdt zelfs nog een kleuter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef amaranta het volgende:
Macka, hij is van storchenwiege (iets met anna)
Ik ga het gewoon proberen en anders verkoop ik hem gewoon weer.
Ja, ze nemen je natuurlijk direct aan voor vast! Iemand die zo'n enorm gewicht met zich mee kan dragen (en alle vreemde blikken trotseert) moet wel verbazingwekkend sterk zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:20 schreef YPPY het volgende:
Heerlijke doek amaranta! Ik heb heel wat uren met broertje Ulli rondgelopen, jammer genoeg wil ze nu echt niet meer in de doek.![]()
Mijn nieuwe collega's waren in shock omdat ik heb verteld met 2,5 jaar nog regelmatig te dragen. Daar gaat m'n proeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |