doe maar het dubbelequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef owlet het volgende:
[..]
Waaaaat! Ik dacht dat jij pas een week of 20 zwanger was![]()
![]()
Sterkte met wachten
Nee, niet bekend mee. Maar ik vind het slecht doordacht, want er staat niet eens een foto op de site waarop je kunt zien hoe de mei tai in elkaar steekt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Nijna het volgende:
Iemand bekend met de meitai's van ecobeco.nl? (wel leuke stofjes enzo, was even benieuwd of iemand ze kent...)
Als je last hebt van je bekken vooral veel afwisselend dragen, ook a-symmetrisch. Zo roest je bekken niet vast, zeg maar. En bij BWCC en SHBC kun je je rug net zo houden als bij de rücksack, je hoeft niet te bukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef texelonia het volgende:
Ik probeer eindelijk eens het rugdragen onder de knie te krijgen. Okay ik begin er pas net mee maar het valt me vies tegen.... Ik heb een tijd geleden een workshop gehad van Webkim, toen ging het best aardig. Alleen ik heb nog steeds met vlagen zo'n last van mijn rug en bekken, dat ik eigenlijk niet te lang gebukt kan blijven staan. Na die paar uur workshop heb ik nog best een tijd last gehad van bekken, dus niet meer geprobeerd. En nu ben ik natuurlijk de meeste tips en trucs alweer vergeten
En dan schijnt rugdragen beter te zijn voor je rug, maar zie dr dan eerst maar eens op je rug te kríjgen... Als het knopen in één keer goed ging zou het net gaan, maar ja dat lukt dus nog niet. Hou het nu meestal bij een rucksack, want dan hoef ik niet zo te bukken. Maar zou ook zo graag eens de BWCC en SHBC doen.
Wat een tof ding! Daar zie ik mezelf ook wel mee lopen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen, Vlindur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vandaag waren Vlindur en man hier met Rienk om m'n TricotSlen op te halen!
Hij staat ze goed, kijk maar!
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee Vlindur, en Rienk is echt te lief!
Dat is inderdaad erg jammer!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Macka66 het volgende:
Vlindur, wat ben je stralend mooi zo!
(Rienk mag nog wat hoger, zo dat je 'm makkelijk een tuutsje op z'n hoofd kan geven.)
Ik krijg een superdraagweek.
Morgen is de aftrap van de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk, en ik heb er zo'n zin in! Vanaf donderdag drie dagen Trageschule cursus om te certificeren als draagconsulent.
en ik vind het echt balen dat de basiscursus voor TF en TearSong niet door kan gaan nu![]()
Oh leuk inderdaad! Vond het fijn op te lezen dat voor jullie de cursus wel gewoon doorgaatquote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Macka66 het volgende:
Morgen is de aftrap van de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk, en ik heb er zo'n zin in! Vanaf donderdag drie dagen Trageschule cursus om te certificeren als draagconsulent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |