abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76444808
Miss, het klinkt altijd zo ontzettend lief hoe jij over je meisje praat.

Ik heb ook een draagdoek, al een paar weken. Een Tricot-sleng. Doordat Xeentje in stuit lag en er dus een risico is op een probleem met de heupjes, mag ze voorlopig alleen liggend of rechtop met opgetrokken beentjes in de doek. Maar het lukt me dus niet om de beentjes opgetrokken te krijgen. Dus ik heb de doek nog nooit serieus gebruikt en vind het echt heel erg jammer. Heeft iemand nog tips misschien?

[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 05-01-2010 17:23:18 ]
pi_76449945
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef Tan het volgende:
Tadaah

Geweldig filmpje, die beer Maar het principe is nu wel duidelijk ja, zo kun je de tricot ook gebruiken, dat moet lukken. Wilde het al proberen maar Elyas slaapt vandaag toevallig heel veel (het is ook nooit goed hè ) Maar ik ga morgen even een bakkie doen bij een vriendin, mooie gelegenheid om die doek te testen, ik maak wel foto's
gewoon lekker rustig beetje proberen en klungelen wel proberen (itt in dit filmpje) om vouwen te vermijden en alles goed gladstrijken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:32:16 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76450439
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Xenia het volgende:

Ik heb ook een draagdoek, al een paar weken. Een Tricot-sleng. Doordat Xeentje in stuit lag en er dus een risico is op een probleem met de heupjes, mag ze voorlopig alleen liggend of rechtop met opgetrokken beentjes in de doek. Maar het lukt me dus niet om de beentjes opgetrokken te krijgen. Dus ik heb de doek nog nooit serieus gebruikt en vind het echt heel erg jammer. Heeft iemand nog tips misschien?
zijn er mensen in je buurt die bekend zijn met dragen?
is het mogelijk om naar een draagkring te gaan?
anders is het een kwestie van HEEL VEEL youtube filmpjes kijken, en goed gluren wat ze doen met de baby's

en verder blijven proberen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76450660
Hopp Antigua is mooi Tan! Lotte heeft daar een poppendoek van
pi_76451108
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef mrien het volgende:
Hopp Antigua is mooi Tan! Lotte heeft daar een poppendoek van
kan je poppendoeken ook tweedehands kopen? ik wil er eentje voor selene (lijkt me voor strakjes ook wel handig eigenlijk) maar ik weet niet goed waar en op welke term ik kan zoeken
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:36:29 #56
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76454194
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:44 schreef simmu het volgende:

[..]

kan je poppendoeken ook tweedehands kopen? ik wil er eentje voor selene (lijkt me voor strakjes ook wel handig eigenlijk) maar ik weet niet goed waar en op welke term ik kan zoeken
Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten Lijkt me geweldig voor Junah!
pi_76455025
Volgens mij zijn ze 2e hands nog niet echt zoveel te krijgen. Mijne was nieuw iets van 15 euro volgens mij.
Ze zijn natuurlijk ook heel simpel zelf te maken
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 21:20:05 #58
5428 crew  miss_sly
pi_76456661
quote:

Dank je, ze is ook mijn liefje

Ik zou je op zich wel willen helpen, maar ik weet niet of ik voldoende ervaring heb en voldoende kan uitleggen. Misschien kun je eens naar een draagkring of kunnen we een draagmeet bij je in de buurt organiseren met wat meer ervaren mensen? Het is zo fijn als het dragen eenmaal goed lukt en je er (zelf)vertrouwen in hebt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76457807
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef mrien het volgende:
Volgens mij zijn ze 2e hands nog niet echt zoveel te krijgen. Mijne was nieuw iets van 15 euro volgens mij.
Ze zijn natuurlijk ook heel simpel zelf te maken
niet als je ondanks jaren en jaren en jaren verplichte naaicursussen nog steeds niet kan naaien en al helemaal niet met dat rotmasjien (jawel; een singermasjien zelfs. singer singer naaimasjien) overweg kan
pi_76460555
quote:

In welke regio woon je?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:36:15 #61
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76461172
Ik bedenk me zojuist dat ik nog een zelfgemaakte draagjas heb die ik niet gebruik... Heeft iemand hier belang bij? Het is een donkergrijze jas maat L (valt niet groot) en voor het draaggedeelte heb ik blauwe fleece gebruikt.
O wacht, er moet ook een foto van zijn...

Ik draag Marlien tegenwoordig niet meer onder de jas, maar erover, zodat ik haar af en toe ook zelf kan laten lopen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_76464858
Mooie jas Grijs! Is die jas een beetje makkelijk aandoen? En zou hij mij passen? Ben klein, 1.64 en draag maat 38/(40)
pi_76476892
Davinia, ik ken niemand irl die een draagdoek gebruikt. Ik heb inmiddels wel al heel veel youtube's bekeken, maar die beentjes blijven lastig voor me.

Miss wat een lief aanbod. Ik hou het zeker in gedachten

Webkim, ik woon in Hoofddorp.
pi_76478750
xenia, ik woon redelijk bij je in de buurt, ik wil wel een keer meekijken al heb ik geen ervaring met een tricotdoek.
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dank je, ze is ook mijn liefje

Ik zou je op zich wel willen helpen, maar ik weet niet of ik voldoende ervaring heb en voldoende kan uitleggen. Misschien kun je eens naar een draagkring of kunnen we een draagmeet bij je in de buurt organiseren met wat meer ervaren mensen? Het is zo fijn als het dragen eenmaal goed lukt en je er (zelf)vertrouwen in hebt!
Dat vraagt om een draagmeet/draagkring ten zuiden van Haarlem
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:17:37 #65
286218 jacs
draagnerdt
pi_76479103
Hèhè, niet langer in de lurkstand hier: spuit 11 heeft zich eindelijk geregistreerd. Voelt als een warm badje naast dat andere forum

Een Bossche draagkring, is dat niet wat trouwens?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:36:56 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76487544
Wat gaaf zeg die draagjas Daar heb je volgens mij pas echt bekijks mee Heb er overigens geen belang bij, ben toch meer van de draagdoek denk ik, maar leuk is 'ie wel.

Zoals beloofd een draagdoekfoto. Zonder flits, dus niet megaduidelijk, maar het draagdebuut met de geweven doek beviel prima! Draagt echt heel prettig, en deze doek is veel mooier dan de tricotslen die ik heb

woensdag 6 januari 2010 @ 16:47:47 #67
286218 jacs
draagnerdt
pi_76488034
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Tan het volgende:
Wat gaaf zeg die draagjas Daar heb je volgens mij pas echt bekijks mee Heb er overigens geen belang bij, ben toch meer van de draagdoek denk ik, maar leuk is 'ie wel.
Volgens mij draagt Grijs onder de jas ook een draagdoek hoor

En wat een heerlijke foto
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:00:29 #68
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76491312
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef jacs het volgende:

[..]

Volgens mij draagt Grijs onder de jas ook een draagdoek hoor

En wat een heerlijke foto
Aha... ik vroeg me al af hoe de constructie daaronder was dacht dat ze er een soort binnenwerk in had
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:03:58 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76491459
Tan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76500574
Ik heb nog steeds wat dragers te koop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 47% gewijzigd door owlet op 07-01-2010 13:21:51 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:18:46 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76500730
die eerste is stoer!
erm, erm, erm....

eerst kind werpen...

dan kijken offie nog te koop staat. doe maar niet voor mij reserveren als je hem eerder kwijt kunt.

tan, het ziet er heel lief uit,met elyas!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:23:42 #72
5428 crew  miss_sly
pi_76500962
Tan, wat knus en lief
*zucht, dan lijkt het alweer zolang geleden dat mijn kleine meisje zo klein was.

Davinia, wat moet dat meisje van jou een ongelofelijk mooi grietje zijn dadelijk. Ze neemt er voldoende tijd voor

Senna vandaag opgehaald met de doek vanwege de sneeuw na een langer dan normale kdv-dag (ook alweer door de sneeuw). Ze was zoooo moe, had het helemaal gehad. Vanaf het moment dat ze in de doek zat, keerde ze naar binnen, naar mij, en heeft zelfs niet meer haar neusje in de wind gestoken om de frisse lucht te voelen. Arm ding, maar wel lekker knus bij mama even bijkomen van de drukte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76501368
ik vind die meitai prachtig! maar ik heb er net al eentje gekocht
pi_76501446
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef DaviniaHR het volgende:
die eerste is stoer!
erm, erm, erm....

eerst kind werpen...

dan kijken offie nog te koop staat. doe maar niet voor mij reserveren als je hem eerder kwijt kunt.

tan, het ziet er heel lief uit,met elyas!
Waaaaat! Ik dacht dat jij pas een week of 20 zwanger was
Sterkte met wachten
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:13:51 #75
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76508515
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie jas Grijs! Is die jas een beetje makkelijk aandoen? En zou hij mij passen? Ben klein, 1.64 en draag maat 38/(40)
Aandoen vond ik wel makkelijk, uitdoen iets lastiger. En ik denk dat hij jou beter zal passen dan mij, ik ben zo'n 1.70 m. en zit rond maat 42. En zoals je ziet, zat de jas mij wel erg strak.

@Tan: Marlien zit inderdaad in de draagdoek, daar gaat dan de jas overheen .
En wat een heerlijk gezicht zo'n kleintje in de draagdoek.
Jammer dat ik bijna alleen nog maar op de rug draag (Marlien wil ook niet meer voor). Heel soms draag ik nog op de heup, maar vind ik niet zo fijn dragen en onpraktisch , maar het is wel veel gezelliger.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')