Wij zijn een heel gezellig stelletje hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat een lievige naam
[..]
Gezellig stelletje zijn jullie zeg, zeker door "de ruimte"
Mogen jullie bij mij wel een keer een feestje gevenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij zijn een heel gezellig stelletje hoor!En we houden absoluut van feestjes, maar als je het geld niet hebt voor een grotere ruimte gaat dat even moeilijk. Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik was heel toevallig in Leusden met oud en nieuw dit jaar, maar op gerommel in de achtergrond na heb ik eigenlijk weinig meegekregen van het vuurwerk en alles.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef GimmeGore het volgende:
wat is het hier trouwens rustig
In Leusden (of all places) zou het nu echt al 2 dagen als oorlog klinken
Morgen weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
Respect Vork!
Ik neem net héél voorzichtig m'n eerste slok bier
Hier nog één, eerst koffiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Maar vanavond doet deze ouwe man het nog even rustig aan
Arme jij!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was heel toevallig in Leusden met oud en nieuw dit jaar, maar op gerommel in de achtergrond na heb ik eigenlijk weinig meegekregen van het vuurwerk en alles.
Wij zaten in een villa midden in de bossen. Niet echt veel beschaving om ons heen verder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
Arme jij!
Komt omdat ik er niet meer woon!
Nah, t ligt er een beetje aan waar je zit ook in Leusden. Leusden was vroeger echt zo n dorps-dorp, waar iedereen elkaar kende enzo.
Maar dat is steeds minder het geval, er wonen bijv tegenwoordig veel 2 verdieners die in Amersfoort of Utrecht een baan hebben, maar toch "landelijker" willen wonen.
Mijn ouders zijn van het zuiden van Leusden (centrum) naar het noorden verhuisd en daar wonen yuppen die "in het parkje" gaan wandelen.
Het parkje.... ik ken mensen met een grotere achteruin dan dat parkje. Das een verwilderd stukje groen waar toevallig een zeldzame anemoonsoort leeft. Anders hadden er 4 dure huizen op gestaan
Ja, binnen een kwartier ofzo, was wel lachen net met de auto effe naar de AH in Klarendalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
Die is wel in zeer kort tijdsbestek gevallen, of niet?
Met uit welke??? Is dat een Nederlandse zin?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
Lijstje met uit welke steden de bezoekers van het FOK!forum vandaan kwamen in 2009:
Ja, je hebt ook lijstjes met bestverkopende CD's enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Met uit welke??? Is dat een Nederlandse zin?
Ja die linkte naar een topic in FC, maar dat is voor intern gebruik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Adelante het volgende:
Doe maar decadent met de auto
En postte bob-b ook al niet zo'n lijstje, ik dacht iets te zien maar nu is die post weg
Ik dacht dat het in GC was, maar toen ik FC zag dacht ik, niet echt veel waarde toevoegend.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die linkte naar een topic in FC, maar dat is voor intern gebruik.
ja doe eens remlofquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Doe eens een PS van de topics daar
Wij modden daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en waar de (forum)admins ook mogen komen van ons
Nog steeds toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij modden daar
En nee Q_B, lekken uit FC is niet toegestaan. 11 uur Move?
Op 1 voorwaarde....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij modden daar
En nee Q_B, lekken uit FC is niet toegestaan. 11 uur Move?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:01 schreef remlof het volgende:
was wel lachen net met de auto effe naar de AH in Klarendal
Omdat hij zo groot is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
ik ben vanmiddag verliefd geworden op de AH op Kronenburg![]()
aan de andere kant haat ik sinds vandaag de Dixons in de V&D dus dat blijft mooi in evenwicht
quote:
Ja is echt een ideale winkel met heel veel keus. Hier in malburgen heb je een albert heyn van 5 bij 5 meter echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij is groot, ruim opgezet, je hebt er minstens 5 keuzes per product ipv 3 hier op de Velperbuitensingel (als ze het uberhaupt al hebben)
Jammer dat mn loon er nog niet is
Ik ga wel eens naar de AH op Presikhaaf, die is groot zat voor mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij is groot, ruim opgezet, je hebt er minstens 5 keuzes per product ipv 3 hier op de Velperbuitensingel (als ze het uberhaupt al hebben)
Jammer dat mn loon er nog niet is
Ga maar eens een keer op een regenachtige zaterdagmiddag rond een uur of drie, dan is de liefde wel weer over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
ik ben vanmiddag verliefd geworden op de AH op Kronenburg![]()
In goede en slechte tijdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ga maar eens een keer op een regenachtige zaterdagmiddag rond een uur of drie, dan is de liefde wel weer over.
Ik doe sowieso geen boodschappen op zaterdagmiddag rond een uur of 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ga maar eens een keer op een regenachtige zaterdagmiddag rond een uur of drie, dan is de liefde wel weer over.
Malburgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is echt een ideale winkel met heel veel keus. Hier in malburgen heb je een albert heyn van 5 bij 5 meter echt verschrikkelijk
Als ik daar ben kom ik uit school, ik zit daar praktisch naast, maar ik heb niet zo veel ruimte in mn schooltasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar de AH op Presikhaaf, die is groot zat voor mij.
Daarom ga ik er ook met de auto heenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als ik daar ben kom ik uit school, ik zit daar praktisch naast, maar ik heb niet zo veel ruimte in mn schooltas
Gut, ja, die is zeker nog verder weg dan de Action op de Lelywegquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook met de auto heen
Ja, vooral met een winkelwagen vol boodschappenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gut, ja, die is zeker nog verder weg dan de Action op de Lelyweg
Nouquote:
quote:
Ik zou niet weten wat dit is. Is in de huissensestraat schuin tegen over winkelcentrum de drieslag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
West of Oost? Zit ook nog wel een verschil in btw
Een beetje laat, niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moet je vandaag nog met de trein?
Op Centraal Station werd vanochtend omgeroepen dat de treinen maar tot acht uur rijden.
Dit ivm met oudjaarsnacht.
Morgen rijden ze zondagsdiensten.
U zijt gewaarschuwd.
Och, ik heb vriendlief gelijk een smsje gestuurd dat hij niet moest vergeten een flesje champagne te halen voor vanavond.quote:
Dat is nog wel Oost. Maar gelukkig tevens het gebied van Malburgen waar weinig tuig vertoefd. Als je 200mtr verder rijdt (richting bajes zeg maar) wordt het sfeertje al heel snel heel andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dit is. Is in de huissensestraat schuin tegen over winkelcentrum de drieslag.
Gerda?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is nog wel Oost. Maar gelukkig tevens het gebied van Malburgen waar weinig tuig vertoefd. Als je 200mtr verder rijdt (richting bajes zeg maar) wordt het sfeertje al heel snel heel anders![]()
Maar als jij daar woont zou je haast een buurvrouw van Gerda moeten zijn.
quote:ARNHEM - Een 22-jarige Nijmegenaar is woensdag in de vroege ochtend gewond geraakt bij een ruzie in een woning in de Arnhemse wijk Klarendal. Hij zou door een 24-jarige Arnhemmer met een mes zijn verwond.
Agenten waren eerder in de nacht al naar de woning gegaan, nadat drie mannen ruzie hadden gekregen over bier. Ze wisten de gemoederen tot bedaren te brengen. Kort daarna laaide de ruzie weer op. In het bijzijn van de agenten sloeg de Nijmegenaar de Arnhemmer en trapte hij een deur in.
De mannen bleken te hebben gedronken. Ze zitten voorlopig vast.
bron
Mwoah valt nog wel mee. Dat gedeelte van de Huissensestraat zet ik de auto nog wel neer zonder ME eenheid om de auto in de gaten te houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gerda?![]()
En ik vind hier al genoeg tuig rondlopen, maar kan geloven dat dat richting de gevangenis erger is kun je ook al zien aan al die flats.
Nee?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah valt nog wel mee. Dat gedeelte van de Huissensestraat zet ik de auto nog wel neer zonder ME eenheid om de auto in de gaten te houden
Maar je gaat me nu toch niet zeggen dat je Gerda en Theo kent he...
Ow, dan heb ik vrij reizen, snel, met de trein mee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moet je vandaag nog met de trein?
Op Centraal Station werd vanochtend omgeroepen dat de treinen maar tot acht uur rijden.
Dit ivm met oudjaarsnacht.
Morgen rijden ze zondagsdiensten.
U zijt gewaarschuwd.
Weet ik niet, hij was gesloten, moet morgen na 8 uur even terugbellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
Zowaar een huisarts die nog patienten aanneemt?
Ik denk dat die ODW'er die klarendaller z'n bier had opgedronken. Dat moet je niet doen natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je nu ruzie over bier? Gaat het dan om het merk? Dat de Arnhemmers Grolsch Euroshopper willen en de Nijmegenaar Bavaria?
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Please Remlof, enlighten me!
Ik had de keuze uit 2 toen ik hier kwamquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
Zowaar een huisarts die nog patienten aanneemt?
Ik de vorige keer dat ik in Arnhem kwam wonen ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had de keuze uit 2 toen ik hier kwam
Daar was ik ook binnengelopen maar ze wilden me niet hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben gewoon Musisgezondheidscentrum in gelopen, toen had ik een huisarts en een apotheek om de hoek
Ik woon 3 minuten lopen van t Musis, dus weigeren op mn postcode zou wel heel raar zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daar was ik ook binnengelopen maar ze wilden me niet hebben.
Mijn postcode was buiten hun grenzen te asociaal.
Nu heb ik een huisarts veel verder weg en geen idee naar welke apotheek ik zou moeten. Volgens mij aan de Velperweg, da's een onmundig eind lopen.
ik vind die kleine AH hier gruwelijk, maar tis beter dan de Plus of de Aldi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:17 schreef Sander het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die zaak. Ik ben mijn kleine lievealbert heijntje gewend. Waar je nog rustig terug kan naar de groente voor een vergeten zakje sla.
In die AH was ik drie kwartier onderweg voor 8 euro aan boodschappen
Theeworstquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik vind die kleine AH hier gruwelijk, maar tis beter dan de Plus of de Aldi.
Ik had laatst kersen in blik/pot nodig, dat hadden ze niet.
Ik wou theeworst, dat hadden ze niet
ik hou van een ruim assortiment
jij jij! jij spoiler!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:16 schreef Sander het volgende:
Bruce Willis is dead! Dumbledore dies! Tyler Durden en de narrator zijn één en dezelfde persoon!
Probeer niet te knipperenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
Stil ik ga vanavond naar Avatar. Het zal mij benieuwen.....
Ok ik neem mijn 24/7 eye-moisterizer mee en 2 plakbandjes om ze open gesperd te houden!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Probeer niet te knipperenAnders mis je iets
En das niet overdreven. Ik heb m van de week in IMAX 3D gezien, hij is zo mooi gemaakt
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok ik neem mijn 24/7 eye-moisterizer mee en 2 plakbandjes om ze open gesperd te houden!
Vergeet niet de plakbandjes van je oogleden te halen voor je gaat slapen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok Avatar was te gaaf. Tof! Geweldig! Briljant!x 1000
Hoe de waar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Adelante het volgende:
Ik ga altijd voor de weekendboodschappen naar de Jumbo bij de Witte Prijzenhal (ofzoiets). Veel meer A-merken (AH vervangt alles door een slap aftreksel eigen variant
) en veel keuze uit groenten en vlees
Inderdaad en dat is het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Daar, het ziet er vrij pauper uit...
Ow, die jumbo!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Daar, het ziet er vrij pauper uit...
Zo heette de eerste supermarkt die er zat, in de jaren 80.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet waarom maar iederee n heeft het altijd over de witte prijzenhal, dus zo noem ik het voor de duidelijkheid ook maar
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo heette de eerste supermarkt die er zat, in de jaren 80.
Dat komt waarschijnlijk doordat je de jaren tachtig niet bewust hebt meegemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:46 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet eens welke supermarkten er in de jaren 80 in Leusden zaten, laat staan in Arnhem
Ik kan me in Leusden de C1000 en de Boni herinneren, en ik neem aan dat de AH en de Garantmarkt er toen ook al zaten, maar of die herinneringen uit de jaren 80 zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat je de jaren tachtig niet bewust hebt meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |