Wij zijn een heel gezellig stelletje hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat een lievige naam
[..]
Gezellig stelletje zijn jullie zeg, zeker door "de ruimte"
Mogen jullie bij mij wel een keer een feestje gevenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij zijn een heel gezellig stelletje hoor!En we houden absoluut van feestjes, maar als je het geld niet hebt voor een grotere ruimte gaat dat even moeilijk. Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik was heel toevallig in Leusden met oud en nieuw dit jaar, maar op gerommel in de achtergrond na heb ik eigenlijk weinig meegekregen van het vuurwerk en alles.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef GimmeGore het volgende:
wat is het hier trouwens rustig
In Leusden (of all places) zou het nu echt al 2 dagen als oorlog klinken
Morgen weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
Respect Vork!
Ik neem net héél voorzichtig m'n eerste slok bier
Hier nog één, eerst koffiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Maar vanavond doet deze ouwe man het nog even rustig aan
Arme jij!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was heel toevallig in Leusden met oud en nieuw dit jaar, maar op gerommel in de achtergrond na heb ik eigenlijk weinig meegekregen van het vuurwerk en alles.
Wij zaten in een villa midden in de bossen. Niet echt veel beschaving om ons heen verder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
Arme jij!
Komt omdat ik er niet meer woon!
Nah, t ligt er een beetje aan waar je zit ook in Leusden. Leusden was vroeger echt zo n dorps-dorp, waar iedereen elkaar kende enzo.
Maar dat is steeds minder het geval, er wonen bijv tegenwoordig veel 2 verdieners die in Amersfoort of Utrecht een baan hebben, maar toch "landelijker" willen wonen.
Mijn ouders zijn van het zuiden van Leusden (centrum) naar het noorden verhuisd en daar wonen yuppen die "in het parkje" gaan wandelen.
Het parkje.... ik ken mensen met een grotere achteruin dan dat parkje. Das een verwilderd stukje groen waar toevallig een zeldzame anemoonsoort leeft. Anders hadden er 4 dure huizen op gestaan
Ja, binnen een kwartier ofzo, was wel lachen net met de auto effe naar de AH in Klarendalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
Die is wel in zeer kort tijdsbestek gevallen, of niet?
Met uit welke??? Is dat een Nederlandse zin?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
Lijstje met uit welke steden de bezoekers van het FOK!forum vandaan kwamen in 2009:
Ja, je hebt ook lijstjes met bestverkopende CD's enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Met uit welke??? Is dat een Nederlandse zin?
Ja die linkte naar een topic in FC, maar dat is voor intern gebruik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Adelante het volgende:
Doe maar decadent met de auto
En postte bob-b ook al niet zo'n lijstje, ik dacht iets te zien maar nu is die post weg
Ik dacht dat het in GC was, maar toen ik FC zag dacht ik, niet echt veel waarde toevoegend.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die linkte naar een topic in FC, maar dat is voor intern gebruik.
ja doe eens remlofquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Doe eens een PS van de topics daar
Wij modden daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en waar de (forum)admins ook mogen komen van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |