Regenenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
Altijd gedacht dat 'nuilen' een Nijmeegs woord was. Net als 'mojjemen'.
Mijn pa zei het ook altijd. Hebben we hem afgeleerd, daar niet van.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
Altijd gedacht dat 'nuilen' een Nijmeegs woord was. Net als 'mojjemen'.
Onder de waalquote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is ODW!?
Ik bedoel meer voor het geval ze oud en nieuw bij vrienden vieren
Als ik tot 18:00 zou moeten werken zou ik niet meer bij mijn ouders kunnen komen met het OV
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:44 schreef tliciouz het volgende:
En rijden de treinen maar tot 8 uur
Ja klopt het was miezeren nu weet ik het weerquote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral miezer-regen dan, dacht ik.
Net sloten 2 politie wagens hier een auto in maar kon niet verder kijken want huisgenootje kwam er aan en liep er iets te bloot bijquote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef GimmeGore het volgende:
Het begint al drukker te worden met sirenes buiten
Hoe kom je nou aan een huisgenootje als je samenwoont met je vriendje?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net sloten 2 politie wagens hier een auto in maar kon niet verder kijken want huisgenootje kwam er aan en liep er iets te bloot bij
Wij wonen samen in een kamerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hoe kom je nou aan een huisgenootje als je samenwoont met je vriendje?
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Yo Bonnie, kijk het sneeuwt, speciaal voor jou!
Oh my gothic wat een rijkdomquote:
Wie is bonnie?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Yo Bonnie, kijk het sneeuwt, speciaal voor jou!
Ofniet, een kamer van 17 vierkante meter samen delen!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh my gothic wat een rijkdom
[..]
Wie is bonnie?
Dat je elkaar nog kan zien na een weekquote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ofniet, een kamer van 17 vierkante meter samen delen!
Dat moet wel ware liefde zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ofniet, een kamer van 17 vierkante meter samen delen!
Prima manier om je relatie uit te testen en bij ons heeft het gewerkt.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat je elkaar nog kan zien na een week
Hoe doen jullie dat met feestjes? Stapelen?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima manier om je relatie uit te testen en bij ons heeft het gewerkt.
Die geven we hier nietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat met feestjes? Stapelen?
Ow, nou ja, ben al naar de C1000 geweestquote:Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
AH op de Klarendalseweg is tot 18:00 open.![]()
Fijne jaarwisseling allen!
Zaterdag?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:01 schreef Bob-B het volgende:
Remlof, wanneer gaan we weer keer een biertje pakken?
สวัสดี ปี ใหม่!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Happy newyear from Bangkok!![]()
(hier gaan er dingen de lucht in, ik hoop voor jullie dat het in Arnhem iets minder heftig is!)
Sjeu, da's wel vroeg hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Tip voor als je morgen al vroeg in de middag wakker en (relatief) nuchter bent: Esha
![]()
* VMW Negeert de vreselijke dt-fout op de site
Ik nietquote:Op donderdag 31 december 2009 19:37 schreef GimmeGore het volgende:
wie gaat er morgen nieuwjaarsduiken?
Of je gaat in één keer door en slaapt daarna.quote:
Ik ga zaterdag dus nieuwjaarsduik doen, de kroeg in duiken that isquote:Op donderdag 31 december 2009 19:37 schreef GimmeGore het volgende:
wie gaat er morgen nieuwjaarsduiken?
Ik zou dan eerder voor jou en je vriendinnetje gaanquote:Op donderdag 31 december 2009 19:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Of je gaat in één keer door en slaapt daarna.![]()
Het is relaxte muziek op de nieuwjaarsdag (en mijn vriendinnetje van de lagere school).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |