Ik zou niet weten wat dit is. Is in de huissensestraat schuin tegen over winkelcentrum de drieslag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
West of Oost? Zit ook nog wel een verschil in btw
Een beetje laat, niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moet je vandaag nog met de trein?
Op Centraal Station werd vanochtend omgeroepen dat de treinen maar tot acht uur rijden.
Dit ivm met oudjaarsnacht.
Morgen rijden ze zondagsdiensten.
U zijt gewaarschuwd.
Och, ik heb vriendlief gelijk een smsje gestuurd dat hij niet moest vergeten een flesje champagne te halen voor vanavond.quote:
Dat is nog wel Oost. Maar gelukkig tevens het gebied van Malburgen waar weinig tuig vertoefd. Als je 200mtr verder rijdt (richting bajes zeg maar) wordt het sfeertje al heel snel heel andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dit is. Is in de huissensestraat schuin tegen over winkelcentrum de drieslag.
Gerda?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is nog wel Oost. Maar gelukkig tevens het gebied van Malburgen waar weinig tuig vertoefd. Als je 200mtr verder rijdt (richting bajes zeg maar) wordt het sfeertje al heel snel heel anders![]()
Maar als jij daar woont zou je haast een buurvrouw van Gerda moeten zijn.
quote:ARNHEM - Een 22-jarige Nijmegenaar is woensdag in de vroege ochtend gewond geraakt bij een ruzie in een woning in de Arnhemse wijk Klarendal. Hij zou door een 24-jarige Arnhemmer met een mes zijn verwond.
Agenten waren eerder in de nacht al naar de woning gegaan, nadat drie mannen ruzie hadden gekregen over bier. Ze wisten de gemoederen tot bedaren te brengen. Kort daarna laaide de ruzie weer op. In het bijzijn van de agenten sloeg de Nijmegenaar de Arnhemmer en trapte hij een deur in.
De mannen bleken te hebben gedronken. Ze zitten voorlopig vast.
bron
Mwoah valt nog wel mee. Dat gedeelte van de Huissensestraat zet ik de auto nog wel neer zonder ME eenheid om de auto in de gaten te houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gerda?![]()
En ik vind hier al genoeg tuig rondlopen, maar kan geloven dat dat richting de gevangenis erger is kun je ook al zien aan al die flats.
Nee?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah valt nog wel mee. Dat gedeelte van de Huissensestraat zet ik de auto nog wel neer zonder ME eenheid om de auto in de gaten te houden
Maar je gaat me nu toch niet zeggen dat je Gerda en Theo kent he...
Ow, dan heb ik vrij reizen, snel, met de trein mee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moet je vandaag nog met de trein?
Op Centraal Station werd vanochtend omgeroepen dat de treinen maar tot acht uur rijden.
Dit ivm met oudjaarsnacht.
Morgen rijden ze zondagsdiensten.
U zijt gewaarschuwd.
Weet ik niet, hij was gesloten, moet morgen na 8 uur even terugbellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
Zowaar een huisarts die nog patienten aanneemt?
Ik denk dat die ODW'er die klarendaller z'n bier had opgedronken. Dat moet je niet doen natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je nu ruzie over bier? Gaat het dan om het merk? Dat de Arnhemmers Grolsch Euroshopper willen en de Nijmegenaar Bavaria?
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Please Remlof, enlighten me!
Ik had de keuze uit 2 toen ik hier kwamquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
Zowaar een huisarts die nog patienten aanneemt?
Ik de vorige keer dat ik in Arnhem kwam wonen ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had de keuze uit 2 toen ik hier kwam
Daar was ik ook binnengelopen maar ze wilden me niet hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben gewoon Musisgezondheidscentrum in gelopen, toen had ik een huisarts en een apotheek om de hoek
Ik woon 3 minuten lopen van t Musis, dus weigeren op mn postcode zou wel heel raar zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daar was ik ook binnengelopen maar ze wilden me niet hebben.
Mijn postcode was buiten hun grenzen te asociaal.
Nu heb ik een huisarts veel verder weg en geen idee naar welke apotheek ik zou moeten. Volgens mij aan de Velperweg, da's een onmundig eind lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |