Nog steeds toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij modden daar
En nee Q_B, lekken uit FC is niet toegestaan. 11 uur Move?
Op 1 voorwaarde....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij modden daar
En nee Q_B, lekken uit FC is niet toegestaan. 11 uur Move?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:01 schreef remlof het volgende:
was wel lachen net met de auto effe naar de AH in Klarendal
Omdat hij zo groot is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
ik ben vanmiddag verliefd geworden op de AH op Kronenburg![]()
aan de andere kant haat ik sinds vandaag de Dixons in de V&D dus dat blijft mooi in evenwicht
quote:
Ja is echt een ideale winkel met heel veel keus. Hier in malburgen heb je een albert heyn van 5 bij 5 meter echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij is groot, ruim opgezet, je hebt er minstens 5 keuzes per product ipv 3 hier op de Velperbuitensingel (als ze het uberhaupt al hebben)
Jammer dat mn loon er nog niet is
Ik ga wel eens naar de AH op Presikhaaf, die is groot zat voor mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij is groot, ruim opgezet, je hebt er minstens 5 keuzes per product ipv 3 hier op de Velperbuitensingel (als ze het uberhaupt al hebben)
Jammer dat mn loon er nog niet is
Ga maar eens een keer op een regenachtige zaterdagmiddag rond een uur of drie, dan is de liefde wel weer over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
ik ben vanmiddag verliefd geworden op de AH op Kronenburg![]()
In goede en slechte tijdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ga maar eens een keer op een regenachtige zaterdagmiddag rond een uur of drie, dan is de liefde wel weer over.
Ik doe sowieso geen boodschappen op zaterdagmiddag rond een uur of 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ga maar eens een keer op een regenachtige zaterdagmiddag rond een uur of drie, dan is de liefde wel weer over.
Malburgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja is echt een ideale winkel met heel veel keus. Hier in malburgen heb je een albert heyn van 5 bij 5 meter echt verschrikkelijk
Als ik daar ben kom ik uit school, ik zit daar praktisch naast, maar ik heb niet zo veel ruimte in mn schooltasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar de AH op Presikhaaf, die is groot zat voor mij.
Daarom ga ik er ook met de auto heenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als ik daar ben kom ik uit school, ik zit daar praktisch naast, maar ik heb niet zo veel ruimte in mn schooltas
Gut, ja, die is zeker nog verder weg dan de Action op de Lelywegquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook met de auto heen
Ja, vooral met een winkelwagen vol boodschappenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gut, ja, die is zeker nog verder weg dan de Action op de Lelyweg
Nouquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |