45 volgens m'n posthistoryquote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel topics hadden we vorig jaar?
Het is de eerste Top2000 topic die ik dit jaar openquote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Alweer het vierde topic vanavond waarin ik post.
Hoezo 'onvrijwillig' ??quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook nog 'onvrijwillig' gedraaid tijdens de film 'Con Air'.
Duurde het vorig jaar iets minder lang?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is de eerste Top2000 topic die ik dit jaar open![]()
Ja, dat zien we. De Wiki is niet eens aangepast.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Schande!!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef ThunderChild het volgende:
Alleen de wiki dient nog aangepast te worden
Prachtplaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Zwansen het volgende:
Heb Eleanor Rigby net gemist, maar zag iedereen helemaal enthousiast dus heb ff teruggeluisterd. Eerlijk gezegd is ie wel erg leuk.
Want? Morgen luisteren er veel meer mensen denk ik. Ik zal morgen in de trein hier zelfs posten.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet redden helaas.
Con Air -> Gevangenen die een vliegtuig kapenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Zwansen het volgende:
Ja, dat zien we. De Wiki is niet eens aangepast.![]()
jawel hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zien we. De Wiki is niet eens aangepast.
Ik had hem gisteren nog even geactualiseerd, vond het wel slordig op een gegeven moment.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zien we. De Wiki is niet eens aangepast.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat een kutlijst is het toch eigenlijk ookWeer geen " While my guitar gently weeps" of "God only knows" op 1
Als Tong80 en Paul nou dezelfde standaard kwantiteit bieden dan zitten we binnen een uur op het dubbele aantal topics.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet redden helaas.
Ik heb dit topic toegevoegd in WIKIquote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef ThunderChild het volgende:
Alleen de wiki dient nog aangepast te worden
Ik nog geen. Ik ben goed in de lapo ontwijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
daag ze niet uit... ze zijn er toe in staat!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als Tong80 en Paul nou dezelfde standaard kwantiteit bieden dan zitten we binnen een uur op het dubbele aantal topics.
Dan moeten ze op Radio2 snel betere platen draaien, of tong80 moet indrinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als Tong80 en Paul nou dezelfde standaard kwantiteit bieden dan zitten we binnen een uur op het dubbele aantal topics.
Dat is ?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar het slotstuk van dit uur komt nog...
Foei!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik nog geen. Ik ben goed in de lapo ontwijken
ow ja die had ik er niet in geknikkertquote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb dit topic toegevoegd in WIKI
Postquote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wij als muziekliefhebbers kiezen toch voor de kwaliteit dan voor de kwantiteit. Voor het laatste verwijs ik je graag naar ONZ . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
en dat voor een 26jarige... heul netjesquote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind het toch knap van mezelf dat ik ondanks m'n gebrekkige muziekkennis toch 95% van de nummers herken.
Telt deze ook ?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan CCRquote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival : Bad moon rising
In het kader van ook volledig nutteloos: 12.700quote:
told ya!quote:
Wild Horses was gister alquote:
Nee die zat in White Honeyquote:
Ik geloof niet dat ze toen al clips hadden.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
CCR!!!!!!!!!!!!! Zie de clip zo voor me.
mijn moeder draaide (en nog) altijd radio 2... is zeer goed voor onze muzikale opvoeding geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
Ach, ik ben 24 en ken ook heel veel oude nummers. Gewoon opgevoed worden met Radio10 Gold aanEn nee, dat was geen dwang, maar dat wou ik zelf. Toen ik opgroeide waren groepen als 2 Brothers On The 4th Floor en 2 Unlimited populair.. vond ik vreselijk.
Al weer zó lang geleden ?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
Er komt best een leuk uurtje aan, maar deze dame gaat naar bed. Slaap lekker allen en tot morgen![]()
Er komt best een leuk uurtje aan, maar deze dame gaat naar bed. Slaap lekker allen en tot morgen![]()
jawel hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze toen al clips hadden.
en heer ook!quote:
Ik ga het erop gokken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil eigenlijk opblijven tot 198, maar dat is iets te optimistisch.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder draaide (en nog) altijd radio 2... is zeer goed voor onze muzikale opvoeding geweest.
Mijn zus vroeg aan zwager van wie t nummer 'de pastorale' was.... En zelfs dat wist hij niet.....
Bij ons is staat Radio 2 vooral op, zelf luister ik meestal 3fm (als ik radio luister). M'n vader draait Neil Diamond, m'n moeder Queen en zelf sinds afgelopen zomer gek van The Beatles. Zit dus wel goed qua muzikale opvoeding hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
Ach, ik ben 24 en ken ook heel veel oude nummers. Gewoon opgevoed worden met Radio10 Gold aanEn nee, dat was geen dwang, maar dat wou ik zelf. Toen ik opgroeide waren groepen als 2 Brothers On The 4th Floor en 2 Unlimited populair.. vond ik vreselijk.
Ik vind het anders nog wel iets hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
118 263 Bløf : Harder dan ik hebben kan
Waarom nou![]()
Hoe kun je dat nu vreselijk vinden? Jeugdsentiment. Jaren '90.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
Terustenquote:
eng ook als je dat hoort over een 35 jarige dat die dat niet weet.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Best bizar
M'n zus vond house en dat soort dingen wel leuk, maarja die zat toen in de pubertijd. Gelukkig is het daar ook goed mee gekomen
alleen al op de achtergrond vaak wat 'oudere' muziek doet echt wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bij ons is staat Radio 2 vooral op, zelf luister ik meestal 3fm (als ik radio luister). M'n vader draait Neil Diamond, m'n moeder Queen en zelf sinds afgelopen zomer gek van The Beatles. Zit dus wel goed qua muzikale opvoeding hier.
Al zou Blof de nummers Bohemian Rhapsody, Stairway to heaven, Billy Jean en Als de morgen is gekomen hebben geschreven, dan nog vindt tong het niks.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog wel iets hebben.
Klopt, maar de clip die ze er op youtube bijgezet hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze toen al clips hadden.
Voordat je het weet, ben je Leonard Cohen-fanquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, inderdaad.
Ik ben er nog steeds.
Gewoon weken van tevoren oefenen, dan lukt het volgend jaar zeker.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom me ook maar even melden
zo lang ik kan herinneren luister ik naar de top 2000
eerst samen met mn mama en nu alleen
alleen jammer dat het s nachts door gaat
Ik ben nogal een mietje en val zo in slaap en ik baal nu al van de nummers die ik ga missen(go like elijah, valerie, white rabbit, paradise city etc)
trustequote:
Welkom!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom me ook maar even melden
zo lang ik kan herinneren luister ik naar de top 2000
eerst samen met mn mama en nu alleen
alleen jammer dat het s nachts door gaat
Ik ben nogal een mietje en val zo in slaap en ik baal nu al van de nummers die ik ga missen(go like elijah, valerie, white rabbit, paradise city etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |