Maar dit is wel een erg mooi nummer WAquote:
Tenminste, dit stuk werd overgeslagen toch?quote:Oh my baby baby I love you more than I can tell
I don't think I can live without you
And I know that I never will
Oh my baby baby I want you so it scares me to death
I can't say anymore than "I love you"
Everything else is a waste of breath
Ik vind Lisa Marie Presley toch niet zo heel erg...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi hoor. Beter dan alles wat die andere Elvis heeft gedaan
goedeavond!quote:
slaap lekker mannetjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Prettige voortzetting hier, misschien tot morgen en anders nog veel luisterplezier en -gekanker...
Trustenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Prettige voortzetting hier, misschien tot morgen en anders nog veel luisterplezier en -gekanker...
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Tot morgenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik moest de vuilnis wegbrengen en 1 zak scheurde open doordat er een glas inzat waardoor ik onder de drek kwam te zitten.quote:
Zit jij een beetje te flirten met MM?!?!quote:
jakkie!!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, ik moest de vuilnis wegbrengen en 1 zak scheurde open doordat er een glas inzat waardoor ik onder de drek kwam te zitten.![]()
![]()
kleineren is flirten?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zit jij een beetje te flirten met MM?!?!
Ah bah zeg.... balen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, ik moest de vuilnis wegbrengen en 1 zak scheurde open doordat er een glas inzat waardoor ik onder de drek kwam te zitten.![]()
![]()
Glas hoort dan ook in de glasbakquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
Dat doe ik ook (bijna) nooit.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Glas hoort dan ook in de glasbak
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ze staan daar met zn allen te zwaaien bij radio2
quote:
Bij mij is het gemakzucht.. ik zet het glas wel apart, maar dan vergeet ik het mee te nemen naar de glasbak en zo staat er steeds meer glas waar ik me aan ga irriteren en dan gaat het alsnog de container in..... doe het een beetje dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben een muts wat dat betreft
Van de week nog een waxinelichtjeshouder van glas weggegooid... in de glasbak dus.
vergeet niet dat hij volgens de bank nog genoeg potentie heeft dus dat ze hem wel willen behouden.. en niet failliet willen laten gaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef peaceman het volgende:
Marco B is toch tegenwoordig verre van Binnen? Dan lijkt me de positie van deze plaat misplaatst.
jaquote:
Hij gaat dan nu ook afdampenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef Homdeck het volgende:
Verdomme ik erger me echt dood aan die stasse
inderdaad.....quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
De laatste dag van het jaar én Top2000 gaan in
Tis me watquote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
over 24 uur zit bohemian rhapsody er weer op!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
Op 1 januari voel ik me altijd zo bedrogen als ik uit macht der gewoonte Radio 2 aanzet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Daar geen mening over??quote:Op donderdag 31 december 2009 00:00 schreef peaceman het volgende:
327 280 Doors : L.A. Woman![]()
![]()
171 279 Boston : More than a feeling![]()
468 278 Anouk : Michel![]()
224 277 Edith Piaf : Non je ne regrette rien![]()
![]()
- 276 Michael Jackson : Black or white![]()
287 275 Fleetwood Mac : Sara![]()
215 274 Phil Collins : Against all odds (Take a look at me now)![]()
328 273 Beatles : Eleanor Rigby![]()
93 272 Acda & De Munnik : Niet of nooit geweest![]()
254 271 Herman van Veen : Liefde van later![]()
235 270 Yes : Owner of a lonely heart![]()
![]()
451 269 Johnny Cash : Ring of fire
323 268 Lynyrd Skynyrd : Sweet home Alabama![]()
181 267 Alan Parsons Project : Eye in the sky![]()
226 266 Creedence Clearwater Revival : Bad moon rising
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |