Het is zo verslavendquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
quote:
Se begon te trillen mááán.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
Het is al goedquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
Of gewoon een nieuwe maken, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
quote:
Dat was m'n doel, je weet toch.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze krijgt het wel weer voor elkaar om een naamtopic te krijgen.
Wie zet dat er dan ook inquote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Copy/paste foutjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Dat moet je zelf doenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Ja, helaas wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.quote:
Ik leer nog steedsquote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.
Dat was zn tweelingbroer...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.
quote:
Truste!quote:
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je ontgroening is ook nog niet geweest
quote:
Waarom zou van iedereen hier, juist hij aan jouw kant horen te staan?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!
iets met achtergrondquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou van iedereen hier, juist hij aan jouw kant horen te staan?
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroeningquote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!
Sinds wanneer zit jij in het ontgroeningscomité....?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroening
Bij mij werd nergens rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroening
Vertel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij werd nergens rekening mee gehouden![]()
Dat mag ik niet want dan doen ze het weer...............quote:
Hoe open ik een topic speciaal door Dzjenn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Helpdesk Paula, voor al uw oplossingenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe open ik een topic speciaal door Dzjenn.
- klik naar school en studie
- klik nieuw topic aan
- kopieer stukje van de vorige titel & pas het nummer aan & de titel naar wat jij wilt
- open deze link die onderaan de OP vermeld staat: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SC
- kopieer het vage gebrabbel dat daar staat naar je berichten-vak
- klik op verzenden
TADAAAAA een nieuw topic
Ga jij eens slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe open ik een topic speciaal door Dzjenn.
- klik naar school en studie
- klik nieuw topic aan
- kopieer stukje van de vorige titel & pas het nummer aan & de titel naar wat jij wilt
- open deze link die onderaan de OP vermeld staat: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SC
- kopieer het vage gebrabbel dat daar staat naar je berichten-vak
- klik op verzenden
TADAAAAA een nieuw topic
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Helpdesk Paula, voor al uw oplossingen![]()
moet je accountje voor hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef PieterBas het volgende:
Klopt het dat we in de Wiki de OP niet meer kunnen wijzigen?
Het zijn jouw woordenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Man, je mocht willen dat je zo goed bent als mijik
Ik vind jou ook een schatjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
moet je accountje voor hebben.
En die heb ik.
Dus als je iets aangepast wil hebben wil ik het wel voor je doen, schatje
Als wat wil ze d'r in? SES SC sletje?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een schatje![]()
Dzjenn moet/mag nog in de OP
Topicstart falerquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Als wat wil ze d'r in? SES SC sletje?
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef jna het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat ze gaan slapen en vervolgens komen ze allemaal weer terug.
ik wacht met spanning...quote:
jna wannabequote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat je verslavend bent.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef jna het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat ze gaan slapen en vervolgens komen ze allemaal weer terug.
Het is ook positief bedoeld hoor...quote:
Daar wacht ik ook nog even op en dan ga ik echt slapen.quote:
Je komt uit de kastquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef DjRex89 het volgende:
Of als "Date van Luctor"
Arch. Nee man. Echt niet aan fok.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je komt uit de kast
"Ik ben Paula en ben verslaafd aan Fok!"
"Hoi Paula!"
Oh, aan jna danquote:
Ja man, das ook niets joh. Verslaafd zijn. Krijg je zo weinig nachtrust van.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hoor ik inderdaad vaker. Zelf ben ik gelukkig aan niks verslaafd...
Of is dat misschien nieuw voor je? Heeft je mama nog niet uitgelegd wat de bloemetjes en de bijtjes doen?quote:
Nachtrust? wat is dat? ik slaap meestal om 5 uur dus ik noem het altijd ochtendrustquote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, das ook niets joh. Verslaafd zijn. Krijg je zo weinig nachtrust van.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Of is dat misschien nieuw voor je? Heeft je mama nog niet uitgelegd wat de bloemetjes en de bijtjes doen?
De anonieme Fokkers...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je komt uit de kast
"Ik ben Paula en ben verslaafd aan Fok!"
"Hoi Paula!"
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Nachtrust? wat is dat? ik slaap meestal om 5 uur dus ik nog het altijd ochtendrust
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je kans bij de meet. daar moet je 'm hosselen
Dat is dus geen neequote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
deze smiley gebruik ik haast nooit, maar nu kon het niet anders
Eens kijken hoe snel hij reageert..quote:
Mannen zijn voorspelbaarquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens kijken hoe snel hij reageert..
Als ik met de auto ga, mag je wel meerijden.quote:
Het mag tot drie koningen...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Puala het volgende:
Kerst UI's mogen trouwens wel weer van de profielen af
Met de Bentley of met de Jaguar?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, mag je wel meerijden.Als je dat durft iig.
Roep maar als je in de buurt bent, ga ik vast klaarliggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef jna het volgende:
Ik ben al 5 keer geflitst maar ik ben onderweg Paula!
Je kwam te snel?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef jna het volgende:
Ik ben al 5 keer geflitst maar ik ben onderweg Paula!
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, mag je wel meerijden.Als je dat durft iig.
6 januari..quote:
Kwam d'r uit dat je geschikt was voor een relatie?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vond de relatietest wel meevallen.
en dan nog bij elkaar...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vond de relatietest wel meevallen.
Nee, hij ging met een andere meisje afspreken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Kwam d'r uit dat je geschikt was voor een relatie?
Daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met de Bentley of met de Jaguar?
Ik kan er meteen in?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Roep maar als je in de buurt bent, ga ik vast klaarliggen.
Ach anders kun je je altijd nog laten brengen door de Maybachquote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit.
Al opgewarmd?quote:
Die opmerking van haar:"Ik heb nog nooit een vriend gehad die niet vreemdging."quote:
Wat heb ik hier gemist?!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die opmerking van haar:"Ik heb nog nooit een vriend gehad die niet vreemdging."Dat ligt dan waarschijnlijk vast niet aan haar.
Volgens haar zou het een wonder zijn, als een man gewoon monogaam zou zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die opmerking van haar:"Ik heb nog nooit een vriend gehad die niet vreemdging."Dat ligt dan waarschijnlijk vast niet aan haar.
De relatietest op 538..quote:
Ohquote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar schatje, dat is standaard het geval.
Ja inderdaad. Dat zal vast niet altijd aan haar vriendjes liggen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens haar zou het een wonder zijn, als een man gewoon monogaam zou zijn.
A12> A2>A15. Stoppen op vluchtstrook en rennen met mn broek op de enkels. Start jij de romantische film vast inquote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Puala het volgende:
Kleine tip: de A15 ligt hier voor het huis langs
Love happened hadden we afgesproken toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
A12> A2>A15. Stoppen op vluchtstrook en rennen met mn broek op de enkels. Start jij de romantische film vast in
Ja, de stukjes die ik al heb gezien gebruik ik wel voor andere dingen danquote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Love happened hadden we afgesproken toch?
Wat zou Wegmisbruikers hiervan zeggenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
A12> A2>A15. Stoppen op vluchtstrook en rennen met mn broek op de enkels. Start jij de romantische film vast in
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat zou Wegmisbruikers hiervan zeggen
Van dit jaar dan toch zeker. Je komt volgend jaar toch wel weer terug?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Houniet het volgende:
Laatste Stage SC voor mij dit, morgen veels te druk.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toe, tot morgen allemaal
Jewel hoor, tot school weer begint. Dan is het voor mij te druk voor een SC hehe.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van dit jaar dan toch zeker. Je komt volgend jaar toch wel weer terug?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Bravebart het volgende:
HALLO HALLO!
Olaquote:
Oh wat lief, dan is deze speciaal voor jou:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoi!
die smiley is speciaal voor jou!
Ouwequote:
Gemeen!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ola![]()
[..]
Oh wat lief, dan is deze speciaal voor jou:
Dat heb ik al 4 keer gepost hierquote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OuweWat zijn de plannen voor O&N?
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij zitten met veel (bijna allemaal) vrienden in 1 huiskamer, die van te voren leeggehaald wordt (qua meubels). DJ-set neer en feest.
Niet gemeen, want PIquote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gemeen!
Oh ja, nu ga ik slapen. Welterusten alvast menschen!![]()
Ik lees hier weinig bijquote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik al 4 keer gepost hier. Even zoeken..
Daar?
Nice nice ouwequote:
Weltruste!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gemeen!
Oh ja, nu ga ik slapen. Welterusten alvast menschen!![]()
Oh lekker lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Houniet het volgende:
Ja man heerlijk, gewoon 2 CDJ1000 ' s![]()
!!!
Maar ik had belastingproblemen en dat ongeluk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef Bravebart het volgende:
Dan pasIk dacht dat je die deze zomer al wilde halen?
Belastingproblemen of liquiditeitsproblemen?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik had belastingproblemen en dat ongeluk.
Ze zijn in die tijd al bijna 100 euro p.s. gezakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Bravebart het volgende:
Ja kloptWorden die 800's niet steeds goedkoper nu de nieuwe serie uit is?
Nicequote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze zijn in die tijd al bijna 100 euro p.s. gezakt.
Nicequote:
Zilverquote:
Nee oke, maar dat kan ook heel goed met deze setquote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef Bravebart het volgende:
Klopt, maar als je thuis serieus aan het draaien bent is het geen overkill
Heerlijk hequote:
True, ik ben zeer jaloers op jequote:Op donderdag 31 december 2009 01:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat kan ook heel goed met deze set.
Neequote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef Houniet het volgende:
Ik ook man, vooral dat eerste nummer van der album is lekker, volgens mij The End.
Mijn topic in MUZ over haar gezien?
Luctortjequote:Op donderdag 31 december 2009 01:22 schreef Bravebart het volgende:
Wat een schatjeIk zou dr best een keer een wijntje mee willen drinken in het Vondelpark op een mooie meidag
Come To Me mag ookquote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Houniet het volgende:
Dan moet ze ook voor me gaan zingen.
The End.
Oh hier ookquote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Houniet het volgende:
Kerel mijn bioritme is ook zwaar verneukt deze vakantie.
Ken je die mop over luctor die op date ging?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:26 schreef Houniet het volgende:
Ja ik ook man, hele hut verbouwen morgen..
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken je die mop over luctor die op date ging?
DIE GING NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Dus het is geen luctortje
Carequote:
Die term is geniaal. Gebruik ik de laatste tijd op msn.quote:
quote:
De internet van Dean doet klote, dus ik ben alleen.quote:
Oh ja, dan zijn we opeens goed genoeg hequote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef L.no het volgende:
[..]
De internet van Dean doet klote, dus ik ben alleen.
Praat dan tegen me op msn.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:43 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn we opeens goed genoeg he
Lol, cute.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef jna het volgende:
[..]
Begin jij maar, dan lijk ik niet zo wanhopig
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef jna het volgende:
* jna ziet msn bericht van L.no tevoorschijn komen
Zien jullie dat, ze kan niet zonder me..
Wie is de duiveltje dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef jna het volgende:
Nu je het zegt. Dat engeltje leek wel erg veel op een negerin
Wait.. ik zit te vechten tegen paula?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:06 schreef jna het volgende:
[..]
Die leek wel een beetje op Paula. DIe brengt het slechte in me naar boven
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait.. ik zit te vechten tegen paula?
*insert ander willekeurige dik vloeibaar spulquote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Vla.
Dan verlies ik door het kokhalsen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef jna het volgende:
[..]
*insert ander willekeurige dik vloeibaar spul
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:11 schreef jna het volgende:
Slim hoor. Wacht ze net zolang tot ik die 53 niet meer kan inhalen
Echte bikkel ben jequote:Op donderdag 31 december 2009 08:57 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen
Router die er mee kapte, midden in de nacht hondsberoerd en trillend wakker worden, kotsen, nog twee uurtjes geslapen en toch maar naar het werk gegaan
Valt mee hoor, en kan het geld wel goed gebruikenquote:
Je bent vanavond/vannacht toch wel vrij hoop ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee hoor, en kan het geld wel goed gebruiken
12:00 klaarquote:Op donderdag 31 december 2009 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent vanavond/vannacht toch wel vrij hoop ik?
quote:
Ooooh, primaquote:
Gelderlanderquote:
B volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Gelderlander![]()
Kan iemand toevallig wel het antwoord vinden op deze vraag?
Minister koenders van ontwikkelingssamenwerking wil het aantal hulporganisaties dat voor subsidie in aanmerking komt, terugbrengen van 73 naar 30, zo meldde de krant. Welke hulporganisatie kreeg voor de periode 2007/2010 de meeste euro's van de Nederlandse overheid?
A: De interkerkelijke organisatie voor ontwikkelingssamenwerking ICCO
B: De stichting Oxfam Novib
C: De stichting Terre des Hommes
D: De stichting Cordaid
Op 30 juni 2009 koos de Tweede Kamer met aanname van de motie-Van Vroonhoven-Kok c.s. over plaatsing van het Nationaal Historisch Museum naast het Openluchtmuseum definitief voor vestiging naast het Openluchtmuseum.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:28 schreef Puala het volgende:
En wie diende de beslissende motie in voor nationaal historistisch museum Arnhem?
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op 30 juni 2009 koos de Tweede Kamer met aanname van de motie-Van Vroonhoven-Kok c.s. over plaatsing van het Nationaal Historisch Museum naast het Openluchtmuseum definitief voor vestiging naast het Openluchtmuseum.
Dit?
Sorry, al andere plannenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]je bent geweldig, wil je met me trouwen?
Oke. Is goedquote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
Moet nu ff wat storingen oplossen, moet Bart je maar even alleen verder helpen
Oh, dan niet inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
boris van der ham
atzo nicolaï
krista van velzen
nicolien van vroonhoven
dat zijn de opties.
Mja, het is echt googelwerkquote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch bedankt![]()
maar wat een rotvragen zeg
Ja hey, wie het eerst komt, wie het eerst maalt hèquote:
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het is echt googelwerkOf je moet toevallig in die regio wonen
Nou, zelfs als je in die regio woont heb je er moeite meequote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het is echt googelwerkOf je moet toevallig in die regio wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |