Het is zo verslavendquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
quote:
Se begon te trillen mááán.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
Het is al goedquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
Of gewoon een nieuwe maken, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
quote:
Dat was m'n doel, je weet toch.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze krijgt het wel weer voor elkaar om een naamtopic te krijgen.
Wie zet dat er dan ook inquote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Copy/paste foutjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Dat moet je zelf doenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Ja, helaas wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.quote:
Ik leer nog steedsquote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.
Dat was zn tweelingbroer...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.
quote:
Truste!quote:
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je ontgroening is ook nog niet geweest
quote:
Waarom zou van iedereen hier, juist hij aan jouw kant horen te staan?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!
iets met achtergrondquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou van iedereen hier, juist hij aan jouw kant horen te staan?
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroeningquote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!
Sinds wanneer zit jij in het ontgroeningscomité....?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroening
Bij mij werd nergens rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |