Het is zo verslavendquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
quote:
Se begon te trillen mááán.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
Was ook al bezig.. Begon weer te trillen..
Het is al goedquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
Of gewoon een nieuwe maken, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja ik wéét het. Maar ik durf geen nieuwe te openen omdat ik zeker weet dat ik het verkeerd doe.Moet toch eens beter opletten dat ik niet steeds als laatste post.
quote:
Dat was m'n doel, je weet toch.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze krijgt het wel weer voor elkaar om een naamtopic te krijgen.
Wie zet dat er dan ook inquote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Copy/paste foutjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet het # trouwens achter het nummer?
Dat moet je zelf doenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Ja, helaas wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat mag topics openen.
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.quote:
Ik leer nog steedsquote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.
Dat was zn tweelingbroer...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand er reeds 64 heeft geopend, dat hij wel ervaring zou hebben.
quote:
Truste!quote:
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je ontgroening is ook nog niet geweest
quote:
Waarom zou van iedereen hier, juist hij aan jouw kant horen te staan?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!
iets met achtergrondquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou van iedereen hier, juist hij aan jouw kant horen te staan?
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroeningquote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar, maar... jij hoort aan mijn kant te staan hoor!
Sinds wanneer zit jij in het ontgroeningscomité....?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroening
Bij mij werd nergens rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ze rustig aandoen met je bij de ontgroening
Vertel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij werd nergens rekening mee gehouden![]()
Dat mag ik niet want dan doen ze het weer...............quote:
Hoe open ik een topic speciaal door Dzjenn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Helpdesk Paula, voor al uw oplossingenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe open ik een topic speciaal door Dzjenn.
- klik naar school en studie
- klik nieuw topic aan
- kopieer stukje van de vorige titel & pas het nummer aan & de titel naar wat jij wilt
- open deze link die onderaan de OP vermeld staat: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SC
- kopieer het vage gebrabbel dat daar staat naar je berichten-vak
- klik op verzenden
TADAAAAA een nieuw topic
Ga jij eens slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe open ik een topic speciaal door Dzjenn.
- klik naar school en studie
- klik nieuw topic aan
- kopieer stukje van de vorige titel & pas het nummer aan & de titel naar wat jij wilt
- open deze link die onderaan de OP vermeld staat: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SC
- kopieer het vage gebrabbel dat daar staat naar je berichten-vak
- klik op verzenden
TADAAAAA een nieuw topic
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Helpdesk Paula, voor al uw oplossingen![]()
moet je accountje voor hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef PieterBas het volgende:
Klopt het dat we in de Wiki de OP niet meer kunnen wijzigen?
Het zijn jouw woordenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Man, je mocht willen dat je zo goed bent als mijik
Ik vind jou ook een schatjequote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
moet je accountje voor hebben.
En die heb ik.
Dus als je iets aangepast wil hebben wil ik het wel voor je doen, schatje
Als wat wil ze d'r in? SES SC sletje?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een schatje![]()
Dzjenn moet/mag nog in de OP
Topicstart falerquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Als wat wil ze d'r in? SES SC sletje?
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef jna het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat ze gaan slapen en vervolgens komen ze allemaal weer terug.
ik wacht met spanning...quote:
jna wannabequote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat je verslavend bent.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef jna het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat ze gaan slapen en vervolgens komen ze allemaal weer terug.
Het is ook positief bedoeld hoor...quote:
Daar wacht ik ook nog even op en dan ga ik echt slapen.quote:
Je komt uit de kastquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef DjRex89 het volgende:
Of als "Date van Luctor"
Arch. Nee man. Echt niet aan fok.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je komt uit de kast
"Ik ben Paula en ben verslaafd aan Fok!"
"Hoi Paula!"
Oh, aan jna danquote:
Ja man, das ook niets joh. Verslaafd zijn. Krijg je zo weinig nachtrust van.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hoor ik inderdaad vaker. Zelf ben ik gelukkig aan niks verslaafd...
Of is dat misschien nieuw voor je? Heeft je mama nog niet uitgelegd wat de bloemetjes en de bijtjes doen?quote:
Nachtrust? wat is dat? ik slaap meestal om 5 uur dus ik noem het altijd ochtendrustquote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, das ook niets joh. Verslaafd zijn. Krijg je zo weinig nachtrust van.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Of is dat misschien nieuw voor je? Heeft je mama nog niet uitgelegd wat de bloemetjes en de bijtjes doen?
De anonieme Fokkers...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je komt uit de kast
"Ik ben Paula en ben verslaafd aan Fok!"
"Hoi Paula!"
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Nachtrust? wat is dat? ik slaap meestal om 5 uur dus ik nog het altijd ochtendrust
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je kans bij de meet. daar moet je 'm hosselen
Dat is dus geen neequote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
deze smiley gebruik ik haast nooit, maar nu kon het niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |