NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we een Armeniëdiscussie erbij gooien? Gewoon voor shits and giggles?
Daar zullen ze geheid een andere interpretatie aan gegeven hebben. Dat is het mooie van de Qu'ran, het is zo divers, maar dat maakt het tegelijkertijd ook heel lastig.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Staat volgens mij in de Qu'ran over de sahabes.. maar goed dat moet ik even opzoeken!
Is goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we een Armeniëdiscussie erbij gooien? Gewoon voor shits and giggles?
Kafir kitapsiz dinsiz Allahsiz.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar zullen ze geheid een andere interpretatie aan gegeven hebben. Dat is het mooie van de Qu'ran, het is zo divers, maar dat maakt het tegelijkertijd ook heel lastig.
Voor alle duidelijk: in kan veel aspecten van de Islam heel erg waarderen, ondanks het feit dat ik me niet gebonden voel tot een religie.
Dat zijn mijn koosnaampjes voor jou, dat weet je toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ziet iedereen de contradictie tussen de twee voorgaande posts van Bortecinem?
Oldu. Zouligham benim.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn mijn koosnaampjes voor jou, dat weet je toch?
Gaat wel.quote:
Neh, ik doe mijn Turkse genen geen eer aan, die hele kwestie boeit me niets, maar dat zal vast komen vanwege het feit dat ik Turkije als niet meer dan een vakantieland zie, waarvan ik de taal toevallig spreek en waar mijn moeder vandaan komt.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ziet iedereen de contradictie tussen de twee voorgaande posts van Bortecinem?
Hoe naïef en liefquote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Een Turkentopic? Wat een onzin! Alle mensen zijn gelijk, maakt niet uit wat voor een etniciteit je hebt. Met dit soort idiote topics wordt er alleen meer onderscheid gemaakt tussen mensen.
Iedereen is welkom. Je hebt wel een beetje gelijk, maar soort zoekt soort, als je liever onder de Turken bent, dan doe je dat ook in het echt.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Een Turkentopic? Wat een onzin! Alle mensen zijn gelijk, maakt niet uit wat voor een etniciteit je hebt. Met dit soort idiote topics wordt er alleen meer onderscheid gemaakt tussen mensen.
Kusje.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Ik zou een feedbacktopic openen. Doe ik met je mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Alle mensen zijn gelijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat het gewoon Koerden zijn.quote:
Een pot nat.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat het gewoon Koerden zijn.
Wat niet iedereen weet, is dat slechts een heel klein gedeelte van de Qu'ran open staat voor meerdere interpretaties.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar zullen ze geheid een andere interpretatie aan gegeven hebben. Dat is het mooie van de Qu'ran, het is zo divers, maar dat maakt het tegelijkertijd ook heel lastig.
Voor alle duidelijk: in kan veel aspecten van de Islam heel erg waarderen, ondanks het feit dat ik me niet gebonden voel tot een religie.
Thanks, anyway.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Burakius het volgende:
Genus, ik heb kort in de Qu'ran gezocht en ik heb het niet kunnen vinden. Wellicht moet ik verder zoeken, maar het zou ook kunnen dat het een hadith was.
We hebben wik en Rookert en Ratelslangtje en Triggershot om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Je hebt wel een beetje gelijk, maar soort zoekt soort, als je liever onder de Turken bent, dan doe je dat ook in het echt.
Niets over Koerden en Armenen!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een pot nat.
OOOOOOOOOOH OOOH RACISME/NATIONALISME ALARM.
IHVK POLITIE KOMT ERAANquote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een pot nat.
OOOOOOOOOOH OOOH RACISME/NATIONALISME ALARM.
en burakius mag je daar ook tussengooien.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
We hebben wik en Rookert en Ratelslangtje en Triggershot om maar wat te noemen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en burakius mag je daar ook tussengooien.
Ik kom hier regelmatig, maar IRL heb ik meer niet-Turkse vrienden. Wat nu?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Je hebt wel een beetje gelijk, maar soort zoekt soort, als je liever onder de Turken bent, dan doe je dat ook in het echt.
Wacht, ik haal het pek en veren.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee toch, hebben we een Koerd en/of een Armeen in ons midden?
Ik sta gelijk aan 34038043 Turken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig, maar IRL heb ik meer niet-Turkse vrienden. Wat nu?
beidequote:Op donderdag 31 december 2009 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee toch, hebben we een Koerd en/of een Armeen in ons midden?
Dan ben je op FOK! liever onder de Turken, maakt toch niets uit? Mens = mens.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig, maar IRL heb ik meer niet-Turkse vrienden. Wat nu?
Tja eigen schuld, moest je maar niet zo gierig zijn met 1 euro maar voor mij.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
100 miljard? Dat kan ik niet eens betalen met de jackpot die ik morgen ga winnen.
Jezus.. Wat erg!quote:
De Qu'ran verhaalt op een hele raadselachtige wijze, waardoor ook aan verzen die redelijk voor de hand lijken te zijn een andere draai gegeven kan worden. Het is totaal niet de bedoeling, maar toch gebeurt het.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat niet iedereen weet, is dat slechts een heel klein gedeelte van de Qu'ran open staat voor meerdere interpretaties.
Ik houd van je.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:43 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Dan ben je op FOK! liever onder de Turken, maakt toch niets uit? Mens = mens.
Niet aanvallend bedoeld, maar ik merk vaak dat dit wordt gedaan door mensen die de waarheid niet willen kennen. Kan nu even geen voorbeelden geven.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De Qu'ran verhaalt op een hele raadselachtige wijze, waardoor ook aan verzen die redelijk voor de hand lijken te zijn een andere draai gegeven kan worden. Het is totaal niet de bedoeling, maar toch gebeurt het.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sta gelijk aan 34038043 Turken.
welke waarheid?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Niet aanvallend bedoeld, maar ik merk vaak dat dit wordt gedaan door mensen die de waarheid niet willen kennen. Kan nu even geen voorbeelden geven.
Wat hebben we hieraan zonder voorbeelden?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Niet aanvallend bedoeld, maar ik merk vaak dat dit wordt gedaan door mensen die de waarheid niet willen kennen. Kan nu even geen voorbeelden geven.
Van iedereen? Hoe kun je van iedereen houden?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Ik houd van iedereen, maar je had het niet tegen mij.
Ik raak nou eenmaal snel verkikkerd op mensen. Vooral als het gaat om 'mens = mens'.quote:
Even teruglezen. Ging toch over de Qu'ran, niet waar? Heel logisch dat die moeilijk te interpreteren is (op de juiste manier), maar heb bij sommige mensen gemerkt dat ze er met opzet iets anders uithalen, omdat ze de waarheid niet willen kennen. Ik stop nu wel met dit gesprek, sta niet sterk, heb geen voorbeelden.quote:
Van veel mensen. Hangt er verder ook vanaf hoe jij "houden van" ziet. Bedoel hier niet de manier van "hvj, wjnmk".quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Van iedereen? Hoe kun je van iedereen houden?
Ok ik was benieuwd, vandaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Even teruglezen. Ging toch over de Qu'ran, niet waar? Heel logisch dat die moeilijk te interpreteren is (op de juiste manier), maar heb bij sommige mensen gemerkt dat ze er met opzet iets anders uithalen, omdat ze de waarheid niet willen kennen. Ik stop nu wel met dit gesprek, sta niet sterk, heb geen voorbeelden.
Hou van je - Houden vanquote:Op donderdag 31 december 2009 01:51 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Van veel mensen. Hangt er verder ook vanaf hoe jij "houden van" ziet. Bedoel hier niet de manier van "hvj, wjnmk".
Jah, zwaar psychische gestoorde debiel.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef Kadersa het volgende:
Is dat zo'n achterlijk wijf dat iedereen afkraakt?
mwoah, aan de andere kant, waarom voelt iemand zich aangesproken als ik 'Bilmiyorem' zeg, misschien is het gewoon een kreet van mij?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef GenusButeo het volgende:
Nee. Bilmiyorem typt bijna nooit met hoofdletters.
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef IHVK het volgende:
Neyse ik geef je maar het voordeel van de twijfel.
Okey, is cool.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?
Voelde me aangesproken omdat ik op andere fora vaak word aangezien voor een kloon en ging er daarom automatisch vanuit dat "Bilmiyorem" een andere user moet voorstellen.
Ik zou hem graag willen ontmoeten.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jah, zwaar psychische gestoorde debiel.
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Neyse? En wat zou dat mogen betekenen?
Voelde me aangesproken omdat ik op andere fora vaak word aangezien voor een kloon en ging er daarom automatisch vanuit dat "Bilmiyorem" een andere user moet voorstellen.
Het is een zij.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:57 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen ontmoeten.
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Dat was een zogenaamde "zie je wel dat ik haar niet ken" techniek.quote:
Nee, dit meen je niet! Verwelkomen jullie iedere nieuwe user op deze manier of moet ik blij zijn, om deze fantastische uitzondering?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Neyse' betekent 'dikke bitch'.
Jij gelooft meteen alles wat mensen zeggen?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Nee, dit meen je niet! Verwelkomen jullie iedere nieuwe user op deze manier of moet ik blij zijn, om deze fantastische uitzondering?
Ik snap het allemaal niet meer hoor, is IHVK de enige die die Bilmiyorem hier kent?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat was een zogenaamde "zie je wel dat ik haar niet ken" techniek.
Trusten allemaal : )
quote:
Wel als het in mijn voordeel is! Ik houd mezelf graag voor de gek, kun je mij van dit verschrikkelijke probleem afhelpen?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij gelooft meteen alles wat mensen zeggen?
Dag snotneus.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet meer hoor, is IHVK de enige die die Bilmiyorem hier kent?
Welterusten, jongeman.
Inderdaad. Je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanks.
Maar je moet je wel diep schamen, dat je een nieuwkomer zo aanhaalt!
Dag loser-loserquote:
Hepsi ayni .okquote:
Wat voor een grote loser moet je dan wel niet zijn als besiktas je grote liefde is en je voor galatasaray bent..quote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef Kadersa het volgende:
Op een dag was ik zo emo dat ik in mijn polsen sneed, stroomde er zwart-witbloed uit! Besiktas was mijn nieuwe liefde. Snel vergeten die Fenerbahce, jongeman. Ik ben wel voor Galatasaray.
Dat betekent dat ik gewoon heel bijzonder ben, doe het maar eens na: Besiktas als je grote liefde, maar toch voor Galatasaray zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat voor een grote loser moet je dan wel niet zijn als besiktas je grote liefde is en je voor galatasaray bent..
neyse..
Gewoon niet meer doen.quote:
Inderdaad! Word ik geband omdat ik zogenaamd op die Bilmiyorem lijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen.We zijn allemaal volwassen. Het is gewoon heel onnodig om iemand uit te maken voor dikke bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |