NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we een Armeniëdiscussie erbij gooien? Gewoon voor shits and giggles?
Daar zullen ze geheid een andere interpretatie aan gegeven hebben. Dat is het mooie van de Qu'ran, het is zo divers, maar dat maakt het tegelijkertijd ook heel lastig.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Staat volgens mij in de Qu'ran over de sahabes.. maar goed dat moet ik even opzoeken!
Is goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we een Armeniëdiscussie erbij gooien? Gewoon voor shits and giggles?
Kafir kitapsiz dinsiz Allahsiz.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar zullen ze geheid een andere interpretatie aan gegeven hebben. Dat is het mooie van de Qu'ran, het is zo divers, maar dat maakt het tegelijkertijd ook heel lastig.
Voor alle duidelijk: in kan veel aspecten van de Islam heel erg waarderen, ondanks het feit dat ik me niet gebonden voel tot een religie.
Dat zijn mijn koosnaampjes voor jou, dat weet je toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ziet iedereen de contradictie tussen de twee voorgaande posts van Bortecinem?
Oldu. Zouligham benim.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn mijn koosnaampjes voor jou, dat weet je toch?
Gaat wel.quote:
Neh, ik doe mijn Turkse genen geen eer aan, die hele kwestie boeit me niets, maar dat zal vast komen vanwege het feit dat ik Turkije als niet meer dan een vakantieland zie, waarvan ik de taal toevallig spreek en waar mijn moeder vandaan komt.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ziet iedereen de contradictie tussen de twee voorgaande posts van Bortecinem?
Hoe naïef en liefquote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Een Turkentopic? Wat een onzin! Alle mensen zijn gelijk, maakt niet uit wat voor een etniciteit je hebt. Met dit soort idiote topics wordt er alleen meer onderscheid gemaakt tussen mensen.
Iedereen is welkom. Je hebt wel een beetje gelijk, maar soort zoekt soort, als je liever onder de Turken bent, dan doe je dat ook in het echt.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Een Turkentopic? Wat een onzin! Alle mensen zijn gelijk, maakt niet uit wat voor een etniciteit je hebt. Met dit soort idiote topics wordt er alleen meer onderscheid gemaakt tussen mensen.
Kusje.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Ik zou een feedbacktopic openen. Doe ik met je mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Alle mensen zijn gelijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Lort het volgende:
Als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat het gewoon Koerden zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |