Wat Nan (hoiquote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef NanKing het volgende:
Veramerikanisering waar te pas en te onpas 'I love you' wordt gebruikt.
Klopt, zo goed als niet tijdsgerelateerd, maar iemand die het na een week of 2 al roept is of wanhopig of meent het niet in mijn ogen. Wat mij betreft toon je pas echt dat je van iemand houdt, door veel voor die persoon over te hebben, moeite in je relatie steken en o.a. dingen opofferen, niet enkel bij woorden wanneer je iemand leuk vindt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
Wat vind jij een normaal tijdsbestek om het uiten? (afgezien van het feit dat het 'houden van' eigenlijk niet tijd gerelateerd is)
Het houden van (het voelen) niet, maar het uiten ook niet vind je?quote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, zo goed als niet tijdsgerelateerd, maar iemand die het na een week of 2 al roept is of wanhopig of meent het niet in mijn ogen. Wat mij betreft toon je pas echt dat je van iemand houdt, door veel voor die persoon over te hebben, moeite in je relatie steken en o.a. dingen opofferen, niet enkel bij woorden wanneer je iemand leuk vindt.
Ik heb ook zo'n vriendin.quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Felixa het volgende:
Als ik het alleen op liefdesrelaties betrek, vind ik het echt vreselijk hoe snel mensen die woorden gebruiken, net als het woord "relatie" trouwens.
Vroeger, in mijn tijd,had je gewoon verkering, was je verliefd en als het wat serieuzer werd, noemde je je vriendje dan je vriend.
Tegenwoordig hebben mensen na 3 weken al een relatie en houden ze zo vreselijk van elkaar.
Meteen zo serieus klinkt het allemaal!
Terwijl de eerste maanden je hormonen gewoon helemaal op hol zijn bij een verliefdheid en je elkaar dan moet leren kennen door die roze bril heen.
Ik vind:gewoon lekker lol maken en niet meteen van die serieuze termen gebruiken!
Klopt helemaal. Sowieso mensen die veel te snel gaan in een relatie, binnen een jaar al getrouwd zijn enzo. Hallo, je kent elkaar netquote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Felixa het volgende:
Als ik het alleen op liefdesrelaties betrek, vind ik het echt vreselijk hoe snel mensen die woorden gebruiken, net als het woord "relatie" trouwens.
Vroeger, in mijn tijd,had je gewoon verkering, was je verliefd en als het wat serieuzer werd, noemde je je vriendje dan je vriend.
Tegenwoordig hebben mensen na 3 weken al een relatie en houden ze zo vreselijk van elkaar.
Meteen zo serieus klinkt het allemaal!
Terwijl de eerste maanden je hormonen gewoon helemaal op hol zijn bij een verliefdheid en je elkaar dan moet leren kennen door die roze bril heen.
Ik vind: gewoon lekker lol maken en niet meteen van die serieuze termen gebruiken!
quote:Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
je hebt ook van die "stelletjes" die dan een datum op hun hyves hebben staan, want op die dag kregen ze verkering, en dan daaronder zo van: Ik wil je nooit meer kwijt, jij bent mijn schatje voor altijd!![]()
En dan hebben ze nog maar 4 dagen verkering ofzo.Hoeveel betekenis heeft het dan nog...
Ook grappig dat ze dan na een (klein) tijdje weer een nieuw vriendje/vriendinnetje hebben en dan precies hetzelfde zeggen.
Haha geweldig, een vriendin van mij is ook zo.quote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriendin.Iedere keer is het weer 'de ware' en als het dan uit is en ik haar ermee confronteer dan ben ik natuurlijk weer de harteloze bitch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |