abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76154644
Oké, ik snap dat het moeilijk is om niet van mij te houden, maar tegenwoordig wordt er gewoon echt te snel en gemakkelijk 'Ik hou van je' geroepen. Dat zei je vroeger echt na een hele tijd of als je een zekere niveau van intimiteit had ervaren met de ander.

Mensen die elkaar net 5 dagen kennen en elkaar leuk vinden, meiden die net 2 weken vriendinnen zijn 'houden' nu al van elkaar, naar zeggen dan iig. Ik snap dat je iemand graag mag, leuk vindt, om die persoon geeft of heel erg waardeert, maar ik heb echt zoveel mensen gezien die zeggen van elkaar te houden en dan vreemdgaan, of op een achterbakse wijze dan een relatie kapot maken zodat zij een kans maken bij die jongen / meisje.

Het gebruik van 'ik hou van je' beperk ik tot de mensen van wie ik echt hou, je relatie of directe familie, en zelfs dan niet altijd, ik vind dat je het niet moet gebruiken wanneer je het niet meent, ook niet als je twijfelt en iets moet zeggen omdat andere kant het toevallig zei.

Hoe ga jij er mee om, bekijk jij het en kom je het tegen etc?
  maandag 28 december 2009 @ 20:19:51 #2
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76154736
Eens.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_76154767
Veramerikanisering waar te pas en te onpas 'I love you' wordt gebruikt .
ijs_beer fan!
pi_76154792
Triggershot, ik hou van je
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 28 december 2009 @ 20:21:25 #5
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76154808
oja, hvj
  maandag 28 december 2009 @ 20:21:31 #6
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_76154817
helemaal eens met TS - de samenleving debiliseert in een hoog tempo....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_76154839
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:19 schreef griekjeee het volgende:
Eens.
I'm not a sinner.
pi_76154842
Mee eens, vind het zelf ook altijd een beetje irritant als mensen dat té snel roepen. Kom op joh, na een paar dagen ken je elkaar nog helemaal niet goed genoeg om dat te weten en als je het zo moet uitdragen, ben je er blijkbaar nogal onzeker over.
Ik vertel mijn familie zelden dat ik om ze geef, andersom ook niet trouwens, maar dat ik wel om ze geef is vanzelfsprekend en dat hoef ik dan ook niet zo duidelijk te laten merken. Gewoon, omdat ze dat wel weten.
pi_76154856
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef vosss het volgende:
Triggershot, ik hou van je
Thank you
  maandag 28 december 2009 @ 20:25:35 #10
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_76154982
Helemaal mee eens. Hoe speciaal is het als iemand tegen je zegt dat hij/zij van je houdt en deze persoon dat zelden tot nooit tegen een ander heeft gezegd...

[ Bericht 43% gewijzigd door siface op 28-12-2009 20:29:41 (quote foutje) ]
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
pi_76155697
Hvj ntb wjnmk bffl

Nee, eens met je klacht. Ik heb sowieso heel erg veel moeite om dat tegen iemand te zeggen, zelfs bij m'n moeder of m'n zusje ofzo. Alleen bij m'n vriend heb ik er geen enkele moeite mee, zeg het elke dag wel.
pi_76155922
Eens. Er worden zelfs toffe nummers over geschreven:
pi_76155929
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef NanKing het volgende:
Veramerikanisering waar te pas en te onpas 'I love you' wordt gebruikt .
Wat Nan (hoi .) zegt. Verschrikkelijk.

Zelfs tegen m'n vriend zeg ik het niet zo vaak. Nu ben ik e wellicht te lastig in, maar het is gewoon iets wat niet gewoonte moet zijn, vind ik.
pi_76156155
Eens met TS; het wordt veel te makkelijk en te snel gezegd.
  maandag 28 december 2009 @ 20:52:40 #15
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76156293
Wat vind jij een normaal tijdsbestek om het uiten? (afgezien van het feit dat het 'houden van' eigenlijk niet tijd gerelateerd is )
pi_76156618
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
Wat vind jij een normaal tijdsbestek om het uiten? (afgezien van het feit dat het 'houden van' eigenlijk niet tijd gerelateerd is )
Klopt, zo goed als niet tijdsgerelateerd, maar iemand die het na een week of 2 al roept is of wanhopig of meent het niet in mijn ogen. Wat mij betreft toon je pas echt dat je van iemand houdt, door veel voor die persoon over te hebben, moeite in je relatie steken en o.a. dingen opofferen, niet enkel bij woorden wanneer je iemand leuk vindt.
  maandag 28 december 2009 @ 21:08:59 #17
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76156922
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt, zo goed als niet tijdsgerelateerd, maar iemand die het na een week of 2 al roept is of wanhopig of meent het niet in mijn ogen. Wat mij betreft toon je pas echt dat je van iemand houdt, door veel voor die persoon over te hebben, moeite in je relatie steken en o.a. dingen opofferen, niet enkel bij woorden wanneer je iemand leuk vindt.
Het houden van (het voelen) niet, maar het uiten ook niet vind je?
pi_76157534
Als ik het alleen op liefdesrelaties betrek, vind ik het echt vreselijk hoe snel mensen die woorden gebruiken, net als het woord "relatie" trouwens.
Vroeger, in mijn tijd, had je gewoon verkering, was je verliefd en als het wat serieuzer werd, noemde je je vriendje dan je vriend.
Tegenwoordig hebben mensen na 3 weken al een relatie en houden ze zo vreselijk van elkaar.
Meteen zo serieus klinkt het allemaal!
Terwijl de eerste maanden je hormonen gewoon helemaal op hol zijn bij een verliefdheid en je elkaar dan moet leren kennen door die roze bril heen.
Ik vind: gewoon lekker lol maken en niet meteen van die serieuze termen gebruiken!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 28 december 2009 @ 21:23:30 #19
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76157632
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Felixa het volgende:
Als ik het alleen op liefdesrelaties betrek, vind ik het echt vreselijk hoe snel mensen die woorden gebruiken, net als het woord "relatie" trouwens.
Vroeger, in mijn tijd, had je gewoon verkering, was je verliefd en als het wat serieuzer werd, noemde je je vriendje dan je vriend.
Tegenwoordig hebben mensen na 3 weken al een relatie en houden ze zo vreselijk van elkaar.
Terwijl de eerste maanden je hormonen gewoon helemaal op hol zijn bij een verliefdheid en je elkaar dan moet leren kennen door die roze bril heen.
Ik vind:gewoon lekker lol maken en niet meteen van die serieuze termen gebruiken!
Ik heb ook zo'n vriendin. Iedere keer is het weer 'de ware' en als het dan uit is en ik haar ermee confronteer dan ben ik natuurlijk weer de harteloze bitch.
pi_76157686
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Felixa het volgende:
Ik vind: gewoon lekker lol maken en niet meteen van die serieuze termen gebruiken!
Klopt helemaal. Sowieso mensen die veel te snel gaan in een relatie, binnen een jaar al getrouwd zijn enzo. Hallo, je kent elkaar net
pi_76158052
ik hou van iedereen, maar snap welke manier je bedoelt. eens met klacht.
Ik ben een pure Turk.
pi_76158069
Ik zeg het alleen tegen mensen als ik het meen, en niet omdat het toevallig een trend is om het tegen iedereen te zeggen als gebaar van vriendelijkheid. Daar gebruik ik dan wel andere woorden voor. Ik zeg ook niet elke dag dat ik van m'n ouders hou, dan verliest het echt z'n waarde. Ik bewaar het voor speciale momenten.

je hebt ook van die "stelletjes" die dan een datum op hun hyves hebben staan, want op die dag kregen ze verkering, en dan daaronder zo van: Ik wil je nooit meer kwijt, jij bent mijn schatje voor altijd!

En dan hebben ze nog maar 4 dagen verkering ofzo. Hoeveel betekenis heeft het dan nog...
Ook grappig dat ze dan na een (klein) tijdje weer een nieuw vriendje/vriendinnetje hebben en dan precies hetzelfde zeggen.

[ Bericht 24% gewijzigd door -Strawberry- op 28-12-2009 21:37:29 ]
pi_76158847
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

je hebt ook van die "stelletjes" die dan een datum op hun hyves hebben staan, want op die dag kregen ze verkering, en dan daaronder zo van: Ik wil je nooit meer kwijt, jij bent mijn schatje voor altijd!

En dan hebben ze nog maar 4 dagen verkering ofzo. Hoeveel betekenis heeft het dan nog...
Ook grappig dat ze dan na een (klein) tijdje weer een nieuw vriendje/vriendinnetje hebben en dan precies hetzelfde zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2009 21:47:27 ]
pi_76159286
ja, al die 14 jarige meisjes die voor altijd van hun vriendinnetje houden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76159336
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n vriendin. Iedere keer is het weer 'de ware' en als het dan uit is en ik haar ermee confronteer dan ben ik natuurlijk weer de harteloze bitch.
Haha geweldig, een vriendin van mij is ook zo.

Haar huidige vriendje is altijd: "DE WARE" en houd meteen van diegene.

Wat ik ook erg vind dat is als je dit verteld.

"Ik geloof er gewoon niet in dat mensen na 5 maanden echt van elkaar kunnen houden, dat is verliefdheid die een spelletje met je speelt"

"Ja ik weet dat het zo gaat, maar dit is ECHT WAAR HOOR!"

Haha ... tuurlijk....

En dan gaat het 'uit' en dan is het in een keer; WHAT EEN KLOOTXXZAK.
Ik erger mij ook aan de mensen die meteen dit soort dingen zeggen.

"Love you forever and ever, you and me together for always!!! I never want to LEAVE YOU, Can't LIVE WITHOUT YOU"

Tering hey, neem een realiteit pil ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')