Een pot nat.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat het gewoon Koerden zijn.
Wat niet iedereen weet, is dat slechts een heel klein gedeelte van de Qu'ran open staat voor meerdere interpretaties.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar zullen ze geheid een andere interpretatie aan gegeven hebben. Dat is het mooie van de Qu'ran, het is zo divers, maar dat maakt het tegelijkertijd ook heel lastig.
Voor alle duidelijk: in kan veel aspecten van de Islam heel erg waarderen, ondanks het feit dat ik me niet gebonden voel tot een religie.
Thanks, anyway.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Burakius het volgende:
Genus, ik heb kort in de Qu'ran gezocht en ik heb het niet kunnen vinden. Wellicht moet ik verder zoeken, maar het zou ook kunnen dat het een hadith was.
We hebben wik en Rookert en Ratelslangtje en Triggershot om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Je hebt wel een beetje gelijk, maar soort zoekt soort, als je liever onder de Turken bent, dan doe je dat ook in het echt.
Niets over Koerden en Armenen!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een pot nat.
OOOOOOOOOOH OOOH RACISME/NATIONALISME ALARM.
IHVK POLITIE KOMT ERAANquote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een pot nat.
OOOOOOOOOOH OOOH RACISME/NATIONALISME ALARM.
en burakius mag je daar ook tussengooien.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
We hebben wik en Rookert en Ratelslangtje en Triggershot om maar wat te noemen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en burakius mag je daar ook tussengooien.
Ik kom hier regelmatig, maar IRL heb ik meer niet-Turkse vrienden. Wat nu?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Je hebt wel een beetje gelijk, maar soort zoekt soort, als je liever onder de Turken bent, dan doe je dat ook in het echt.
Wacht, ik haal het pek en veren.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee toch, hebben we een Koerd en/of een Armeen in ons midden?
Ik sta gelijk aan 34038043 Turken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig, maar IRL heb ik meer niet-Turkse vrienden. Wat nu?
beidequote:Op donderdag 31 december 2009 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee toch, hebben we een Koerd en/of een Armeen in ons midden?
Dan ben je op FOK! liever onder de Turken, maakt toch niets uit? Mens = mens.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig, maar IRL heb ik meer niet-Turkse vrienden. Wat nu?
Tja eigen schuld, moest je maar niet zo gierig zijn met 1 euro maar voor mij.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
100 miljard? Dat kan ik niet eens betalen met de jackpot die ik morgen ga winnen.
Jezus.. Wat erg!quote:
De Qu'ran verhaalt op een hele raadselachtige wijze, waardoor ook aan verzen die redelijk voor de hand lijken te zijn een andere draai gegeven kan worden. Het is totaal niet de bedoeling, maar toch gebeurt het.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat niet iedereen weet, is dat slechts een heel klein gedeelte van de Qu'ran open staat voor meerdere interpretaties.
Ik houd van je.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:43 schreef Kadersa het volgende:
[..]
Dan ben je op FOK! liever onder de Turken, maakt toch niets uit? Mens = mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |