1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
fapfapfapfapfapfapfapquote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
* DeZwabber aait loveless dan maar
en nou kappen met janken, emo
*aai*quote:
Ja, ik had niet door dat we al bijna bij de 300 warenquote:
Ik wel, en er was al 5 minuten niet gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had niet door dat we al bijna bij de 300 waren
VERRRRRRADERS!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wel, en er was al 5 minuten niet gepost.
Oeh !quote:
Queen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
VERRRRRRADERS!![]()
Ach, ik vond het zo erg nog niet. Gelukkig gaf de laatste pagina gelukkig inspiratie voor een titel![]()
Radio Gagaaaa
ah nee nou zit m;n haar in de warquote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
*aait wie er geaaid wil worden*
*aait Zwabbermans nog even over zijn prachtige weelderige krullenbosje*![]()
*valt midden in de SC*
*Kuch*quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qweejaaa, Greys is dr niet vanaaf!
Rellen??????
![]()
![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
*ragt even flink door Zwabbert zijn haartooi*quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ah nee nou zit m;n haar in de war![]()
![]()
JA!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qweejaaa, Greys is dr niet vanaaf!
Rellen??????
![]()
![]()
quote:
Ik laat je bannen door Yvonne hoorquote:
Ja! Pas je wel op senes? Straks is het mexicaanse griep hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Senes, wat een naar kuchje, hebbie dat al lang?
Ik hoop dat je dr snel vanaf bent hoor!
* Aai *
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaAls je van Queen houdt zit je goed met die top 2000
![]()
Top 2000 spoiler, je weet maar nooit waar mensen zich druk over maken
WADDAFAKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor heel mn top 2000 plezier vergald, ik hou altijd de top 10 spannend tot morgenavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOET JE NIET OP DIE FOKKIN SPOILER KLIKKEN, IDIOOOOOOT!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WADDAFAK
Leuk hoor heel mn top 2000 plezier vergald, ik hou altijd de top 10 spannend tot morgenavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MOET JE NIET OP DIE FOKKIN SPOILER KLIKKEN, IDIOOOOOOT!
IK KLIK NOOIT OP SPOILER MAAR NU EEN KEER OMDAT IK DACHT JOU TE KUNNEN VERTROUWENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MOET JE NIET OP DIE FOKKIN SPOILER KLIKKEN, IDIOOOOOOT!
dan moet je even van te voren zeggen wat er in staat, dan hoeft hij er niet op te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ouwe schetenlaterdquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK KLIK NOOIT OP SPOILER MAAR NU EEN KEER OMDAT IK DACHT JOU TE KUNNEN VERTROUWEN
COURRRRRRGETTE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent te laat met je grapjequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik: #502 Waar we genaaid willen worden![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
COURRRRRRGETTE!
Whut, nou nee sorry laat dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort kinky shit is not my cup of tea![]()
Wil je dat dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Alsof dat nog een verrassing kan zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
WADDAFAK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dus dan klopt het toch. Toch? Of wil je me nu niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, nou nee sorry laat dan maar.
Dat soort kinky shit is not my cup of tea
Waar het hoofd vol van is, loopt de mond het oog van overquote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Waar het hoofd vol van is, loopt de mond het oog van over
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dus dan klopt het toch. Toch? Of wil je me nu niet meer![]()
KRASKRASKRAS!
Ik nooit, jij?????quote:Op woensdag 30 december 2009 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, mensen nog goede voornemens ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh en minderen met fok, uurtje per week moet genoeg zijn
oh dat is dat ding met jim carrey toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uurtje per uur bedoel je?
Lemony Snicket is echt zo een leuke film
Uhuh.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, mensen nog goede voornemens ofzo?
Ja die ja, Billy Connolly nuquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat is dat ding met jim carrey toch?
a series of unfortunate events?
Ola, je Lush is op de post!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ola, je Lush is op de post!
Ik zal je ff je track and trace nr pmmen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het zo tof vinden als die pakjes morgen allemaal bezorgd worden
mijn kerstboom kwam ook gewoon op de volgende dag, ze zullen toch niet trager sorteren omdat het morgenavond feest is?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar ben bang van niet
Zending opgehaald en in sorteerproces 30-12-2009 Maastricht , balie postkantoren bv
Het zou nergens op slaan ieg hequote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn kerstboom kwam ook gewoon op de volgende dag, ze zullen toch niet trager sorteren omdat het morgenavond feest is?
Ik doe een briefje op de deur dat ze het bij de buren mogen afleveren, 1 van de twee is altijd thuisquote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Als TNT gewoon zn werk zou doen dan zouden ze morgen geleverd moeten worden.
Oh ja, ze bieden trouwens sinds kort nog maar alles 1 keer aan he![]()
Gewoon 1 keer aan de deur, ben je dr niet, moet je t ophalen.
Service wordt echt slechter en slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:Ik hoop dat je m ieg zaterdag hebt ja!
Oh ik vind de film de tweede keer nog veel leuker dan de eerste keer
Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Net terug van de nagelstyliste en ben blij met m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
Thnx voor je kaartquote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!!
Echt he... moet nog 2 topics bijlezen...
Loveless, ga jij ook mee eten na DTH? Maes en Greys willen wel, maar alleen als jij gaat want jij rijdt
(en Nokwanda, ik ben wel van plan te gaan eten, dus als je mee rijdt zul je daar aan moeten geloven)
Ohw, dat ziet er netjes uit zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Net terug van de nagelstyliste en ben blij met m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx voor je kaart![]()
\
Oh Lemony Snicket is echt een bijzondere film, want ik vind Meryl Streep normaal ook nooit wat en dies ook geniaal in deze
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef nieslief het volgende:
Hoi en weer doei ik ga tassen inpakken. Morgen ben ik er niet of maar heel even. Alvast een goed uiteinde allemaal.
Ja? hier niksquote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Hier nog steeds sneeuw!
Ja, vanmorgen echt behoorlijk wat! sneeuwpoppen gemaakt door buurkinderen etc! en nu ook nog hoor!quote:
Leukquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen echt behoorlijk wat! sneeuwpoppen gemaakt door buurkinderen etc! en nu ook nog hoor!![]()
Ja, maar ik zat de hele dag binnen op verjaardag...quote:
he gatver vrolijkheid en taartquote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat de hele dag binnen op verjaardag...
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he gatver vrolijkheid en taart![]()
Slaap lekker!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ga de sneltreinvaart hier verlaten en inruilen voor mijn waterbed waar ik al een uur geleden in had moeten liggen.![]()
Om 3:30 mag ik alweer opstaan om te gaan werken.![]()
![]()
Fijne avond nog en lekker slapen voor straks.
wow, dat is inderdaad knap!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Wat een werktijden zeg!
Werkze!
![]()
Ik was ff minigehaktballetjes bakken voor de laatste bento van dit jaar![]()
Sinds ik m heb heb ik niet 1 werkdag overgeslagen, best cool vind ik
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he gatver vrolijkheid en taart![]()
ja, hee, anders kan ik mijn reputatie als "goed kunnen zoeken" niet houden he... die grap met Greys als mod!quote:
grijsblauwquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hee, anders kan ik mijn reputatie als "goed kunnen zoeken" niet houden he... die grap met Greys als mod!![]()
Oeh oeh oeh. Die ga ik zeker even in gedachten houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
(Qwea, als MM niet mee wil dan kun je eventueel ook meerijden?)
Let wel; ik ben van plan te gaan eten erna, dus als je mee wilt dan moet je mee eten![]()
Ik heb echt niet zo'n "hetisbijnadelaatsetdagvanhetjaar!" gevoelquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Kusjes voor Non trug![]()
Gehaktballetjes zijn af aan het koelen, zo nog even afwassen, en dan ben ik klaar voor de laatste dag van het jaar
ja, weet ik veelquote:
Gezellig!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh. Die ga ik zeker even in gedachten houden
zegquote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
Jullie weten dit vast, nu op NED1, BZN met Jan Keizer en Annie SchilderDie sloegen elkaar toch de tent uit?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grijsblauw![]()
ik vertrouw nu niemand meer
Ja, veel vrouwen bij elkaarquote:
Ik heb ook totaal geen idee dat het morgen de 31e is... ik moet ook nog een nieuwe zorgverzekeraar!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt niet zo'n "hetisbijnadelaatsetdagvanhetjaar!" gevoel
Ik ben ergens in november blijven hangen ofzo
quote:
geef eerst even antwoord op mijn vraag...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
het staat hier ook aan
*gaat koptelefoon pakken
quote:
Dat kan tot en met 1 feb. Je oude opzeggen moet wel voor 1 jan geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen idee dat het morgen de 31e is... ik moet ook nog een nieuwe zorgverzekeraar!!!
*zoeken gaat*
Waarom sta jij niet in de OP?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
Jullie weten dit vast, nu op NED1, BZN met Jan Keizer en Annie SchilderDie sloegen elkaar toch de tent uit?
Nu denk ik dat je tietloos en harig bentquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer man dan vrouw hoor ik vaak...
echt?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kan tot en met 1 feb. Je oude opzeggen moet wel voor 1 jan geloof ik
Ik ben geen vast SC-er, maar kom overal en nergens langs als het uitkomtquote:
Hara!!!!quote:
Tietloos?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu denk ik dat je tietloos en harig bent
Alsof Fiets en Isdatzo hier zo vaak zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben geen vast SC-er, maar kom overal en nergens langs als het uitkomt
Oh ja, Fiets!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof Fiets en Isdatzo hier zo vaak zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Fiets!
Die van die loze beloftes!
Wat is er met Fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
SORRY IK HOOR JE NIET IK HEB EEN KOPTELEFOON OPquote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geef eerst even antwoord op mijn vraag...
Die zou langs fietsen bij tombola maar heeft het af laten wetenquote:
Die zou bij me komen om te... eh... "slapen"quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Fiets!
Die van die loze beloftes!
ja uhhh ik wil je best even komen... uhhh hoi komen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
heb je zaterdag tijd dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zou bij me komen om te... eh... "slapen"
Maar mooi dat ik nachten in mijn eentje lag te wachten
moet je in KLB een klacht indienen dat ej alleen slaaptquote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zou bij me komen om te... eh... "slapen"
Maar mooi dat ik nachten in mijn eentje lag te wachten
snap ik... als je volgende keer wel mee gaat dan meet je gewoon eerst met een aantal van ons apart, goed?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SORRY IK HOOR JE NIET IK HEB EEN KOPTELEFOON OP
![]()
nee ik heb even gekeken, en ik heb het de eerste twee weken van januari zo druk met dingen regelen voor school en met PsyQ, dat het me eigenlijk niet te doen lijkt![]()
volgende keer ja?![]()
plus dat jullie veels te eng zijn
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Die zou langs fietsen bij tombola maar heeft het af laten weten
Met pre-puberende vroegejaculeerders ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je in KLB een klacht indienen dat ej alleen slaapt
dan heb je zo je bed vol
Deze zaterdag niet...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je zaterdag tijd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn leuk!!!! Welke heb je?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef Bamba het volgende:
Ik duik zometeen m'n bed in met m'n nieuwe Jill Mansell boeken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze zaterdag niet...![]()
Maar die week erop zou je naar de DTH meet komen toch? Daarna?
Euhhh...Ik weet het niet eens meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die zijn leuk!!!! Welke heb je?. Ze zitten zelfs nog in de doos ingepakt
.
And so the lion fell in love with the lamb
he jammer, daar val ik net niet opquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met pre-puberende vroegejaculeerders ja.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!!
Echt he... moet nog 2 topics bijlezen...
Loveless, ga jij ook mee eten na DTH? Maes en Greys willen wel, maar alleen als jij gaat want jij rijdt
(en Nokwanda, ik ben wel van plan te gaan eten, dus als je mee rijdt zul je daar aan moeten geloven)
ik heb nergens gelezen dat ze problemen had met lage kwaliteit, maar wel met lage kwantiteitquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Darn yeah. Bedankt. Morgen gelijk bellen. Dat willen wij ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen idee dat het morgen de 31e is... ik moet ook nog een nieuwe zorgverzekeraar!!!
*zoeken gaat*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
OMG Kees zit op Karel te fietsen, das niet goedom he?
Chihuahuapupjes anyone?
laat ff wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Euhhh...Ik weet het niet eens meer. Ze zitten zelfs nog in de doos ingepakt
.
1.) Moet ik voor 1 februari 2010 een nieuwe zorgverzekering gekozen hebben?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
1.) Moet ik voor 1 februari 2010 een nieuwe zorgverzekering gekozen hebben?
Ja, u kunt tot uiterlijk 31 januari 2010 een nieuwe zorgverzekering kiezen. Op 1 februari 2010 moet u dan wel alles geregeld hebben met uw nieuwe zorgverzekering. Het opzeggen van uw huidige verzekeraar dient u wel voor 1 januari 2010 gedaan te hebben. Daarna heeft u dus nog 1 maand de tijd om een nieuwe verzekeraar uit te zoeken. Let op: wanneer u na 1 februari geen nieuwe verzekering heeft afgesloten kunt u een boete krijgen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze zaterdag niet...![]()
Maar die week erop zou je naar de DTH meet komen toch? Daarna?
waar is dat DTH ook weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die zijn leuk!!!! Welke heb je?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
aarle rixtel, brabolandquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar is dat DTH ook weer?
lekker dichtbij ook nogquote:
kwijt of zoeken! eentje kiezen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
In het kader van nuttige info.. ik ben mijn nagelvijl zoek
in de diepe jungle van verweginoostbrabantquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eerst zo nog eens zoeken (leuk dat verhuizen) en anders kwijtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kwijt of zoeken! eentje kiezen hoor
Ik heb:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
[..]
laat ff weten
zeg ik welke het leukst is
Vast dichter bij je huis dan mijn huis...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DUSSSSSSSSSSSSSSSS:quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tof
9 januari of zo ?meet
die drie achter elkaar klinkt vrij ehh..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb:
Open huis
Niet storen
Ondersteboven.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die drie achter elkaar klinkt vrij ehh..
[ afbeelding ]
A dirty mind is a joy forever.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Anyway, ik ga slapen. Tot morgen iedereen![]()
Open huis is leuk!!! En niet storen ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb:
Open huis
Niet storen
Ondersteboven.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
In het kader van nuttige info.. ik ben mijn nagelvijl zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en als je het nog niet hebt word het je wel aangepraat hier
Ik hou de touwtjes graag in handenquote:
weet niet of jij mijn touwtjes wel in je handen kan houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou de touwtjes graag in handen
wanna bet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weet niet of jij mijn touwtjes wel in je handen kan houden
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en als je het nog niet hebt word het je wel aangepraat hier
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanna bet?
ehmmmm! help mij evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ging het over?
quote:
oh oh oh...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ehmmmm! help mij evenwaar ging het over?
Nou.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nou bij?
Lach maar...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh oh...![]()
![]()
Hier staat het hele verhaal http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
De laatste delen zijn allemaal van mij...![]()
deel 17 en 18 zijn de "huwelijksnacht van cat22 en JJH"
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou.
Niet dan!
(Begin eens te kijken naar dat romannetje wat je zelf aan het schrijven bent.)
niks, komt zomaar uit de lucht vallen, komt helemaal niet door vieze verhaaltjes die hier gepost wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nou bij?
even lezenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh oh...![]()
![]()
Hier staat het hele verhaal http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
De laatste delen zijn allemaal van mij...![]()
deel 17 en 18 zijn de "huwelijksnacht van cat22 en JJH"
maar jullie zijn wel lief!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niks, komt zomaar uit de lucht vallen, komt helemaal niet door vieze verhaaltjes die hier gepost worden
En daarna pas nadenken over "of ik jouw touwtje in handen kan houden"quote:
niet doen S-F!!!!, Tombolafan is eigenlijk TombolaManquote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En daarna pas nadenken over "of ik jouw touwtje in handen kan houden"
Net als Kelling, en daar weet jij weer alles vanaf!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet doen S-F!!!!, Tombolafan is eigenlijk TombolaMan
maar das niet echtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Net als Kelling, en daar weet jij weer alles vanaf!
Daar gebeurt nog weinig toch?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Net als Kelling, en daar weet jij weer alles vanaf!
Hoe weet jij dat nou?quote:
quote:
Zeer waarschijnlijk niet. Ik zit dan tussen twee nachtdiensten in. En om nou een dag van dik 36u te gaan maken zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
JJH, weet je al of je mee gaat de 9e???
Neuh, maar het feit dat die dames gezellig een middagje naar een hoerenkast gaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gebeurt nog weinig toch?
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk niet. Ik zit dan tussen twee nachtdiensten in. En om nou een dag van dik 36u te gaan maken zie ik niet zitten.
inside informationquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehhh, ehhh, als het wel echt is, hoe weet jij dat dan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Als dat is wat je zelf wilt geloven vind ik het prima.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, maar het feit dat die dames gezellig een middagje naar een hoerenkast gaan.
ik bedacht me ineens dat jullie misschien in de chat zatenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
en ook niemand in de chat!![]()
Dan ga ik zo maar slapen ofzo...
S-F waar zit je nu!
Ik ben er toch nog!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Strega het volgende:
Goh, was even vergeten dat "apocalypse now" toch wel de ultieme aanklacht tegen oorlog is.
aan zijn touwtje aan het trekkenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er toch nog!![]()
En S-F blijft wel erg lang weg tijdens het lezen...Waar zou hij nu zijn?
Haaaa, ik herken hier een medestander qua Tim Burton! en Johnny Deppquote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ja, Billy Connolly nu![]()
![]()
![]()
Oh en ik HAAAAAAAAAT Jim Carrey echt tot op het bot.
Maar deze film is geweldig, beetje Burtonesque
Prachtige film hè.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Strega het volgende:
Goh, was even vergeten dat "apocalypse now" toch wel de ultieme aanklacht tegen oorlog is.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan zijn touwtje aan het trekken
Waarvoor bekeuren ze dan daar?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
Oh , deze kast in groningen.....
Als taxibestuurder krijg je daar volgens mij constant een bekeuring als frequent bezoeker van dames van lichte zeden.
Ik heb namelijk weleens gelezen dat ze daar ieder autonummerbord fotograferen en op de bon slingeren.
oh, daar hou ik ook van!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Haaaa, ik herken hier een medestander qua Tim Burton! en Johnny Depp
Heel fijne tijd Nies, samen met meneer en de kleine Niesjes natuurlijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef nieslief het volgende:
Hoi en weer doei ik ga tassen inpakken. Morgen ben ik er niet of maar heel even. Alvast een goed uiteinde allemaal.
hee, jij negeerde toch?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
snelheid, fout insteken, aan de verkeerde kant inrijden
Naaah.....laatste?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooow bento staat in de koelkast, was is ingeruimd en nieuwe lading zit in de droger .
Produktief hoor, die Lushloze avonden
Hé Nokje, we lopen elkaar steeds mis hier!quote:
die verhaaltjes van tombolafan doen dit topic geen goed, straks heeft iedere vrouw hier een klokkenspelquote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
*zweeft topic binnen*
Ik heb een fantastische avond gehad!Alles liep perfect. Op die ene stroomstoring tijdens een nummer na dan. Maar mijn koor heeft ballen gekregen en zong gewoon a capella door.
![]()
CAT!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
*zweeft topic binnen*
Ik heb een fantastische avond gehad!Alles liep perfect. Op die ene stroomstoring tijdens een nummer na dan. Maar mijn koor heeft ballen gekregen en zong gewoon a capella door.
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die verhaaltjes van tombolafan doen dit topic geen goed, straks heeft iedere vrouw hier een klokkenspel
Een hoerenloper is even strafbaar als een prostituee heb ik me wel eens laten vertellen of gelezen.quote:
Ja geweldig, zeg ik ook nog zo tegen Pagan, goh hij lijkt al oud zo in de film hé, die Charlie Sheen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja geweldig, zeg ik ook nog zo tegen Pagan, goh hij lijkt al oud zo in de film hé, die Charlie Sheen.
Ja, z'n vader.
Zet hem op een andere snelheid, met je nieuwe draaitafelquote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
wat is porcupine tree - anesthetize toch een mooie plaat
alleen wel jammer dat het zo tijdrovend is om em te luisteren
Zitten we hier bij de Jehova's ?quote:
Ja, zijn ook zo heerlijk in films samen.quote:
dan is Steven net een chipmunkquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Zet hem op een andere snelheid, met je nieuwe draaitafel
Kan me voorstellen hoe lekker dat voelt, Valt alles net even op z'n plek!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
*zweeft topic binnen*
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die verhaaltjes van tombolafan doen dit topic geen goed, straks heeft iedere vrouw hier een klokkenspel
Heb de chipmunks gelukkig nog niet mogen zienquote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is Steven net een chipmunk
ik haaat die film
Zekers.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan me voorstellen hoe lekker dat voelt, Valt alles net even op z'n plek!
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, zijn ook zo heerlijk in films samen.
het is natuurlijk een reanimatie van een oud themaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb de chipmunks gelukkig nog niet mogen zienDacht eerst dat het de hamsters van Appie waren
Das idd weer jammer.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zekers.![]()
Alleen heb ik voor de volgende keer gepleit voor een commissietje en beter inzicht in de kosten. Ik ben penningmeester van het geheel en vandaag kwam opeens iedereen geld aan mij vragen. Dag opbrengst kaartverkoop.
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu op animal planet de leeuwin die een oryx-kalf geadopteerd heeft...![]()
wij zijn ook heerlijk in films samenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
er lag een leeuw in de bosjes die het kalf heeft gegrepen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wij zijn ook heerlijk in films samen
Heb je al gezien dat je ega niet meegaat de 9e?quote:
WAAAAAT!?!?!?!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat je ega niet meegaat de 9e?
oppassen met touwtjes he! dat deed david carradine ook niet, en kijk eens hoe dat voor hem heeft uitgepaktquote:
Oh, en ik zeg het je alvast; dat was de eerste en laatste keer dat ik je uit PUB hierheen lok...quote:
Nooit vastbinden met nylon touwtjes, altijd zijden sjaaltjes heb ik gisteren geleerd...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oppassen met touwtjes he! dat deed david carradine ook niet, en kijk eens hoe dat voor hem heeft uitgepakt
die is niet blij dat je niet meegaat hoor...quote:
Jquote:
quote:
quote:Ben weer weg
Ik heb gezien dat van die gedraaide gordijnkoorden ook mogen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit vastbinden met nylon touwtjes, altijd zijden sjaaltjes heb ik gisteren geleerd...
zolang het maar niet te strak trekt...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat van die gedraaide gordijnkoorden ook mogen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij hebt het al eens gevraagd?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Een bed vol 20-jarige jongens....echter alleen als ik eerst voor ze ga koken
geen zorgen, das je neusquote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
Trouwens, iets met een kaal plekje bovenop mijn hoofd?
*duwt duim nog iets harder naar beneden*quote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
Babybilletjeszacht. Ik gebruik namelijk Lush.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja das waar ook
cat, hoe ruw is jouw huid?
En dan een nachtdienst erachteraan rijden en met eenn busje vol van het talud afduiken, of een vrachtwagen proberen te koppen, of fietsers plat rijden, of het water inrijden, etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*duwt duim nog iets harder naar beneden*
Tsk, tsk, slaap is zo overrated.![]()
Wil je zelfs voor mij geen 36 uur doorhalen?![]()
![]()
dat doen jullie al, en jullie raden me steeds snot aanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Babybilletjeszacht. Ik gebruik namelijk Lush.![]()
Ken je dat? Zal ik er iets over vertellen anders?
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij hebt het al eens gevraagd?
zou je dat willen?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Babybilletjeszacht. Ik gebruik namelijk Lush.![]()
Ken je dat? Zal ik er iets over vertellen anders?
Je had gelijk!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben nog aan het fappen
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef tombolafan het volgende:
Surveillance-Fiets is niet echt een blijvertje he...Oh, en Zwabber;
[..]
Je had gelijk!
Ik zal er eens over nadenken. Praat anders eens met Zwabber. Die weet wel wat van alternatieve dag- en nachtritmes.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan een nachtdienst erachteraan rijden en met eenn busje vol van het talud afduiken, of een vrachtwagen proberen te koppen, of fietsers plat rijden, of het water inrijden, etc.
Neuh dank je. Ik denk dat je nog iets langer met me veder wil?![]()
![]()
Bedoel je die supergezellige wiebelwobbelflubbel jellies?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doen jullie al, en jullie raden me steeds snot aan
Tuurlijk wel!quote:
Das dan wel weer lief...quote:
nee, curly wurly shampooquote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken. Praat anders eens met Zwabber. Die weet wel wat van alternatieve dag- en nachtritmes.![]()
[..]
Bedoel je die supergezellige wiebelwobbelflubbel jellies?![]()
[..]
Tuurlijk wel!
Ik heb ook niet echt een normaal bioritme, maar tussen mijn diensten door pak ik graag mijn slaap.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken. Praat anders eens met Zwabber. Die weet wel wat van alternatieve dag- en nachtritmes.![]()
[..]
Bedoel je die supergezellige wiebelwobbelflubbel jellies?![]()
[..]
Tuurlijk wel!
Grijze cellen!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, curly wurly shampoo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, curly wurly shampoo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, curly wurly shampoo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef DeZwabber het volgende: