1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
fapfapfapfapfapfapfapquote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
* DeZwabber aait loveless dan maar
en nou kappen met janken, emo
*aai*quote:
Ja, ik had niet door dat we al bijna bij de 300 warenquote:
Ik wel, en er was al 5 minuten niet gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had niet door dat we al bijna bij de 300 waren
VERRRRRRADERS!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wel, en er was al 5 minuten niet gepost.
Oeh !quote:
Queen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
VERRRRRRADERS!![]()
Ach, ik vond het zo erg nog niet. Gelukkig gaf de laatste pagina gelukkig inspiratie voor een titel![]()
Radio Gagaaaa
ah nee nou zit m;n haar in de warquote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
*aait wie er geaaid wil worden*
*aait Zwabbermans nog even over zijn prachtige weelderige krullenbosje*![]()
*valt midden in de SC*
*Kuch*quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qweejaaa, Greys is dr niet vanaaf!
Rellen??????
![]()
![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
*ragt even flink door Zwabbert zijn haartooi*quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ah nee nou zit m;n haar in de war![]()
![]()
JA!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qweejaaa, Greys is dr niet vanaaf!
Rellen??????
![]()
![]()
quote:
Ik laat je bannen door Yvonne hoorquote:
Ja! Pas je wel op senes? Straks is het mexicaanse griep hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Senes, wat een naar kuchje, hebbie dat al lang?
Ik hoop dat je dr snel vanaf bent hoor!
* Aai *
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaAls je van Queen houdt zit je goed met die top 2000
![]()
Top 2000 spoiler, je weet maar nooit waar mensen zich druk over maken
WADDAFAKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor heel mn top 2000 plezier vergald, ik hou altijd de top 10 spannend tot morgenavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOET JE NIET OP DIE FOKKIN SPOILER KLIKKEN, IDIOOOOOOT!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WADDAFAK
Leuk hoor heel mn top 2000 plezier vergald, ik hou altijd de top 10 spannend tot morgenavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MOET JE NIET OP DIE FOKKIN SPOILER KLIKKEN, IDIOOOOOOT!
IK KLIK NOOIT OP SPOILER MAAR NU EEN KEER OMDAT IK DACHT JOU TE KUNNEN VERTROUWENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MOET JE NIET OP DIE FOKKIN SPOILER KLIKKEN, IDIOOOOOOT!
dan moet je even van te voren zeggen wat er in staat, dan hoeft hij er niet op te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ouwe schetenlaterdquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK KLIK NOOIT OP SPOILER MAAR NU EEN KEER OMDAT IK DACHT JOU TE KUNNEN VERTROUWEN
COURRRRRRGETTE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent te laat met je grapjequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik: #502 Waar we genaaid willen worden![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
COURRRRRRGETTE!
Whut, nou nee sorry laat dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort kinky shit is not my cup of tea![]()
Wil je dat dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Alsof dat nog een verrassing kan zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
WADDAFAK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dus dan klopt het toch. Toch? Of wil je me nu niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, nou nee sorry laat dan maar.
Dat soort kinky shit is not my cup of tea
Waar het hoofd vol van is, loopt de mond het oog van overquote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Waar het hoofd vol van is, loopt de mond het oog van over
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dus dan klopt het toch. Toch? Of wil je me nu niet meer![]()
KRASKRASKRAS!
Ik nooit, jij?????quote:Op woensdag 30 december 2009 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, mensen nog goede voornemens ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh en minderen met fok, uurtje per week moet genoeg zijn
oh dat is dat ding met jim carrey toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uurtje per uur bedoel je?
Lemony Snicket is echt zo een leuke film
Uhuh.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
dus, mensen nog goede voornemens ofzo?
Ja die ja, Billy Connolly nuquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat is dat ding met jim carrey toch?
a series of unfortunate events?
Ola, je Lush is op de post!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ola, je Lush is op de post!
Ik zal je ff je track and trace nr pmmen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het zo tof vinden als die pakjes morgen allemaal bezorgd worden
mijn kerstboom kwam ook gewoon op de volgende dag, ze zullen toch niet trager sorteren omdat het morgenavond feest is?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar ben bang van niet
Zending opgehaald en in sorteerproces 30-12-2009 Maastricht , balie postkantoren bv
Het zou nergens op slaan ieg hequote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn kerstboom kwam ook gewoon op de volgende dag, ze zullen toch niet trager sorteren omdat het morgenavond feest is?
Ik doe een briefje op de deur dat ze het bij de buren mogen afleveren, 1 van de twee is altijd thuisquote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Als TNT gewoon zn werk zou doen dan zouden ze morgen geleverd moeten worden.
Oh ja, ze bieden trouwens sinds kort nog maar alles 1 keer aan he![]()
Gewoon 1 keer aan de deur, ben je dr niet, moet je t ophalen.
Service wordt echt slechter en slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:Ik hoop dat je m ieg zaterdag hebt ja!
Oh ik vind de film de tweede keer nog veel leuker dan de eerste keer
Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Net terug van de nagelstyliste en ben blij met m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
Thnx voor je kaartquote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!!
Echt he... moet nog 2 topics bijlezen...
Loveless, ga jij ook mee eten na DTH? Maes en Greys willen wel, maar alleen als jij gaat want jij rijdt
(en Nokwanda, ik ben wel van plan te gaan eten, dus als je mee rijdt zul je daar aan moeten geloven)
Ohw, dat ziet er netjes uit zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Net terug van de nagelstyliste en ben blij met m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx voor je kaart![]()
\
Oh Lemony Snicket is echt een bijzondere film, want ik vind Meryl Streep normaal ook nooit wat en dies ook geniaal in deze
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef nieslief het volgende:
Hoi en weer doei ik ga tassen inpakken. Morgen ben ik er niet of maar heel even. Alvast een goed uiteinde allemaal.
Ja? hier niksquote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Hier nog steeds sneeuw!
Ja, vanmorgen echt behoorlijk wat! sneeuwpoppen gemaakt door buurkinderen etc! en nu ook nog hoor!quote:
Leukquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen echt behoorlijk wat! sneeuwpoppen gemaakt door buurkinderen etc! en nu ook nog hoor!![]()
Ja, maar ik zat de hele dag binnen op verjaardag...quote:
he gatver vrolijkheid en taartquote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat de hele dag binnen op verjaardag...
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he gatver vrolijkheid en taart![]()
Slaap lekker!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ga de sneltreinvaart hier verlaten en inruilen voor mijn waterbed waar ik al een uur geleden in had moeten liggen.![]()
Om 3:30 mag ik alweer opstaan om te gaan werken.![]()
![]()
Fijne avond nog en lekker slapen voor straks.
wow, dat is inderdaad knap!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Wat een werktijden zeg!
Werkze!
![]()
Ik was ff minigehaktballetjes bakken voor de laatste bento van dit jaar![]()
Sinds ik m heb heb ik niet 1 werkdag overgeslagen, best cool vind ik
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he gatver vrolijkheid en taart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |