aarle rixtel, brabolandquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar is dat DTH ook weer?
lekker dichtbij ook nogquote:
kwijt of zoeken! eentje kiezen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
In het kader van nuttige info.. ik ben mijn nagelvijl zoek
in de diepe jungle van verweginoostbrabantquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eerst zo nog eens zoeken (leuk dat verhuizen) en anders kwijtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kwijt of zoeken! eentje kiezen hoor
Ik heb:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
[..]
laat ff weten
zeg ik welke het leukst is
Vast dichter bij je huis dan mijn huis...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DUSSSSSSSSSSSSSSSS:quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tof
9 januari of zo ?meet
die drie achter elkaar klinkt vrij ehh..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb:
Open huis
Niet storen
Ondersteboven.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die drie achter elkaar klinkt vrij ehh..
[ afbeelding ]
A dirty mind is a joy forever.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Anyway, ik ga slapen. Tot morgen iedereen![]()
Open huis is leuk!!! En niet storen ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb:
Open huis
Niet storen
Ondersteboven.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
In het kader van nuttige info.. ik ben mijn nagelvijl zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en als je het nog niet hebt word het je wel aangepraat hier
Ik hou de touwtjes graag in handenquote:
weet niet of jij mijn touwtjes wel in je handen kan houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou de touwtjes graag in handen
wanna bet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weet niet of jij mijn touwtjes wel in je handen kan houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en als je het nog niet hebt word het je wel aangepraat hier
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanna bet?
ehmmmm! help mij evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ging het over?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:
oh oh oh...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ehmmmm! help mij evenwaar ging het over?
Nou.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nou bij?
Lach maar...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh oh...![]()
![]()
Hier staat het hele verhaal http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
De laatste delen zijn allemaal van mij...![]()
deel 17 en 18 zijn de "huwelijksnacht van cat22 en JJH"
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou.
Niet dan!
(Begin eens te kijken naar dat romannetje wat je zelf aan het schrijven bent.)
niks, komt zomaar uit de lucht vallen, komt helemaal niet door vieze verhaaltjes die hier gepost wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar nou bij?
even lezenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh oh...![]()
![]()
Hier staat het hele verhaal http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
De laatste delen zijn allemaal van mij...![]()
deel 17 en 18 zijn de "huwelijksnacht van cat22 en JJH"
maar jullie zijn wel lief!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niks, komt zomaar uit de lucht vallen, komt helemaal niet door vieze verhaaltjes die hier gepost worden
En daarna pas nadenken over "of ik jouw touwtje in handen kan houden"quote:
niet doen S-F!!!!, Tombolafan is eigenlijk TombolaManquote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En daarna pas nadenken over "of ik jouw touwtje in handen kan houden"
Net als Kelling, en daar weet jij weer alles vanaf!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet doen S-F!!!!, Tombolafan is eigenlijk TombolaMan
maar das niet echtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Net als Kelling, en daar weet jij weer alles vanaf!
Daar gebeurt nog weinig toch?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Net als Kelling, en daar weet jij weer alles vanaf!
Hoe weet jij dat nou?quote:
quote:
Zeer waarschijnlijk niet. Ik zit dan tussen twee nachtdiensten in. En om nou een dag van dik 36u te gaan maken zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
JJH, weet je al of je mee gaat de 9e???
Neuh, maar het feit dat die dames gezellig een middagje naar een hoerenkast gaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gebeurt nog weinig toch?
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk niet. Ik zit dan tussen twee nachtdiensten in. En om nou een dag van dik 36u te gaan maken zie ik niet zitten.
inside informationquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehhh, ehhh, als het wel echt is, hoe weet jij dat dan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Als dat is wat je zelf wilt geloven vind ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |