Ik zit eerst nog een uurtje of wat met the object of my literaire sexcapade in de autoquote:Op zondag 20 december 2009 01:01 schreef tombolafan het volgende:
Zo, verhuist naar eigen huis en simpsons aan!![]()
En ik ben blij als iedereen elkaar niet aan durft te kijken de 9e, dan valt het niet zo op dat ik met rooie wangen loop omdat ik degene ben die al die dingen verzint!
Welterustenquote:
Eerder was de bloot-foto van Do uit de playboy gepost, en die is nogal apart... vandaar het bloot-op-een-kleedje-apartquote:Op zondag 20 december 2009 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft iemand de draad gezien?
Ik ben hem kwijt
ik deel je traumaquote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef Cat22 het volgende:
Nakende meiden op skippyballen op Comedy Central.![]()
![]()
![]()
![]()
Moest ik even kwijt.![]()
zooooquote:
Een boze senesta is geen pretjequote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoooo
bang de fb uitgejaagd te worden?
ik heb senesta nog nooit boos gezien!quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een boze senesta is geen pretje
En zo ben je meteen in het meettopic beland.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een boze senesta is geen pretje
Leg mij meteen even uit waarom het eng is als hij sure zegt???quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zo ben je meteen in het meettopic beland.
Ik dacht dat dat niet mogelijk was he! totdat ik ging SC in de F&F FBquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb senesta nog nooit boos gezien!
tofquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zo ben je meteen in het meettopic beland.
wow, goed man!!! Ik moest 5 minuten lopen en ik was het al zat...koude neus!!!quote:Op zondag 20 december 2009 01:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh jeetje, tis nu wel echt heeeeeeel erg koud buiten![]()
Maar we hebben de frisseluchtwandelquota van 2 uur toch weer gehaald, ondanks de kou, in de afgelopen 14 uur of zo nog wel
Heb jij het verslag van mijn UK avontuur niet gelezen?quote:Op zondag 20 december 2009 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leg mij meteen even uit waarom het eng is als hij sure zegt???
linkje ?quote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij het verslag van mijn UK avontuur niet gelezen?
'Are you sure?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |