quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, maar het feit dat die dames gezellig een middagje naar een hoerenkast gaan.
ik bedacht me ineens dat jullie misschien in de chat zatenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
en ook niemand in de chat!![]()
Dan ga ik zo maar slapen ofzo...
S-F waar zit je nu!
Ik ben er toch nog!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Strega het volgende:
Goh, was even vergeten dat "apocalypse now" toch wel de ultieme aanklacht tegen oorlog is.
aan zijn touwtje aan het trekkenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er toch nog!![]()
En S-F blijft wel erg lang weg tijdens het lezen...Waar zou hij nu zijn?
Haaaa, ik herken hier een medestander qua Tim Burton! en Johnny Deppquote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ja, Billy Connolly nu![]()
![]()
![]()
Oh en ik HAAAAAAAAAT Jim Carrey echt tot op het bot.
Maar deze film is geweldig, beetje Burtonesque
Prachtige film hè.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Strega het volgende:
Goh, was even vergeten dat "apocalypse now" toch wel de ultieme aanklacht tegen oorlog is.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan zijn touwtje aan het trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waarvoor bekeuren ze dan daar?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
Oh , deze kast in groningen.....
Als taxibestuurder krijg je daar volgens mij constant een bekeuring als frequent bezoeker van dames van lichte zeden.
Ik heb namelijk weleens gelezen dat ze daar ieder autonummerbord fotograferen en op de bon slingeren.
oh, daar hou ik ook van!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Haaaa, ik herken hier een medestander qua Tim Burton! en Johnny Depp
Heel fijne tijd Nies, samen met meneer en de kleine Niesjes natuurlijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef nieslief het volgende:
Hoi en weer doei ik ga tassen inpakken. Morgen ben ik er niet of maar heel even. Alvast een goed uiteinde allemaal.
hee, jij negeerde toch?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
snelheid, fout insteken, aan de verkeerde kant inrijden
Naaah.....laatste?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooow bento staat in de koelkast, was is ingeruimd en nieuwe lading zit in de droger .
Produktief hoor, die Lushloze avonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |