Wil jij dan nu ff een fotoboek aanmaken? Dan kan ik me ook vermaken deze avondquote:Op donderdag 31 december 2009 20:20 schreef Onufriev het volgende:
Bedankt voor het vermaak tijdens het lezen van dit topic TS (y)
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Wil jij dan nu ff een fotoboek aanmaken? Dan kan ik me ook vermaken deze avond
Like who cares?! zucht..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:34 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Jouw moeder vs mijn moeder
2-10
Jort Kelder look-a-likequote:Op donderdag 31 december 2009 20:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Like who cares?! zucht..
Moi vs. TS
10 - 2
je bedoelt dat jij al 10 lullen erin hebt gehad en hij 2?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mijn anus vs. het kutje van je vader
10-2
Kerel, alsof ik daar wat om geef. Ik ben getrouwd en wij hebben 2 kinderen. Wat wel grappig is, is dat vrouwen desondanks de bovenstaande feiten toch wel buitengewoon graag bij me willen zijn etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:13 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Jort Kelder look-a-likedaar zitten meiden op te wachten
![]()
Mijn brommer gaat wel 60, vrind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kerel, alsof ik daar wat om geef. Ik ben getrouwd en wij hebben 2 kinderen. Wat wel grappig is, is dat vrouwen desondanks de bovenstaande feiten toch wel buitengewoon graag bij me willen zijn etc.
Ach, ik heb geen klagen. Heb je al je eigen auto, of nog steeds een scooter?
Dan heb je 'm puik afgesteldquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:25 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Mijn brommer gaat wel 60, vrind.
Ik heb een auto én een brommerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kerel, alsof ik daar wat om geef. Ik ben getrouwd en wij hebben 2 kinderen. Wat wel grappig is, is dat vrouwen desondanks de bovenstaande feiten toch wel buitengewoon graag bij me willen zijn etc.
* tisauch wil wel eens een rol beschuit eten met Carice.quote:
Jee, geniet dan eens van je vrouw, alle andere vrouwen die je willen, al je geld en je auto's ipv hier op fok altijd maar te posten hoe goed je het wel niet hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee, geniet dan eens van je vrouw, alle andere vrouwen die je willen, al je geld en je auto's ipv hier op fok altijd maar te posten hoe goed je het wel niet hebt.
Dat is jou perceptie meisje.. Ik post nooit hoe goed ik het wel niet heb etc.. Alleen de zaken waar ik van baal. Mijn vrouw is uiteraard #1.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee, geniet dan eens van je vrouw, alle andere vrouwen die je willen, al je geld en je auto's ipv hier op fok altijd maar te posten hoe goed je het wel niet hebt.
Carice heeft echt geen A. Zeker een volle B als het geen C isquote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Op dat plaatje waar ze zo ligt, ja...
Ze heeft gewoon een volle B, Carice heeft een volle A
![]()
![]()
Daarnaast heeft Doutzen "normale" tepels.
Heb je die heupen gezien?! DUDE.. heb je daar een bepaalde voorliefde voor?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plumpudding? Ga toch fietsen man, halve josti.
Kleine tepels zijn mooi. Heeft jou vriendin soms van die vieze spiegeleieren / sjoel schijven? Is dat de reden dat je die van Carice niet kan waarderen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Haar tieten zijn één uitgerekte verdikking, zonder ruimte ertussen, met 2 piepkleine, enge tepeltjes erop
Gast, ooit van smaak ofwel wansmaak gehoord?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
Amerikaanse media, die zeggen ook dat Julia Roberts mooi is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:35 schreef Jesper22 het volgende:
Mjah, ze wordt wel erg gehyped.
Maar goed, over smaak valt niet te twisten. De media zeggen ook dat Angelina Jolie de meest sexy vrouw op aarde is.
Ik hoop voor hem dat ze goed kan koken, want verder heeft ze vrij weinig kwaliteiten die ze op die foto`s laat zienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:24 schreef J.Herrer het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet wat TS met zo'n nijlpaard moet
Je kan veel beters krijgen man
Zoiets noemen ze vrouwelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb je die heupen gezien?! DUDE.. heb je daar een bepaalde voorliefde voor?
Gast, probeer nou niet zo geforceerd over te komen als alfa-mannetje. We weten het nu wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast, ooit van smaak ofwel wansmaak gehoord?
Ik zou mijn hond er nog vanaf trekken..
Maar goed, wees er blij mee
Oei, lange tenen? Of ben je single?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:46 schreef Jesper22 het volgende:
[..]
Gast, probeer nou niet zo geforceerd over te komen als alfa-mannetje. We weten het nu wel.
Sinds wanneer is dik zijn vrouwelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:46 schreef PixelPi het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze vrouwelijk.En waarschijnlijk heeft ze een volle kont
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dik zijn vrouwelijk
Haar benen, heupen en waarschijnlijk kont zijn zeer behoorlijk ehm groot. Je moet er maar van houden. Ik vind het echt helemaal niks. Voor mij te dikquote:
Nee, normale tepels en een D cupquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kleine tepels zijn mooi. Heeft jou vriendin soms van die vieze spiegeleieren / sjoel schijven? Is dat de reden dat je die van Carice niet kan waarderen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kleine tepels zijn mooi. Heeft jou vriendin soms van die vieze spiegeleieren / sjoel schijven? Is dat de reden dat je die van Carice niet kan waarderen?
Vind ik ook, die onderkant is misschien vrouwelijk als je fokking 40 jaar oud bent ja maar is net alsof ik m'n moeder bats ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Haar benen, heupen en waarschijnlijk kont zijn zeer behoorlijk ehm groot. Je moet er maar van houden. Ik vind het echt helemaal niks. Voor mij te dik
Prachtige tieten!quote:
quote:
Samenvatting van het topic, even zo tegen het einde.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wtf hebben mensen tegen Doutzen. Ik wed dat gezeik komt omdat Carice er 'normaler' uitziet dan zo'n schoonheid, en daardoor meer bereikbaar.
Jup, je vriendin is een zeug.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Mijn vriendin een zeug? Dude
En je huidige vriendin is mooier dan al die andere meisjes?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:25 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Heb wel veel mooiere meisjes gehad hoor
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry maar volgens jou getuigen posts als de jouwe dus van... levenservaring?![]()
![]()
Neuh samenvatting is Carice vs. Doutzen, plus zeugje bashenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Samenvatting van het topic, even zo tegen het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |