Ze heeft zeker wel tieten, alleen de tepels zijn wat kleinquote:Op donderdag 31 december 2009 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks dat het topic al zo lang is wil ik toch nog even gezegd hebben dat als je Carice afwijst omdat ze geen tieten heeft het vrij raar is dat je Doutzen wel lekker vindt, want die heeft ook vrij weinig tiet.
Op dat plaatje waar ze zo ligt, ja...quote:Op donderdag 31 december 2009 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks dat het topic al zo lang is wil ik toch nog even gezegd hebben dat als je Carice afwijst omdat ze geen tieten heeft het vrij raar is dat je Doutzen wel lekker vindt, want die heeft ook vrij weinig tiet.
Alsof er ook maar één parallelle wereld bestaat waarin TS de kans krijgt om iemand als Carice af te wijzen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb wel veel mooiere meisjes gehad hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één parallelle wereld bestaat waarin TS de kans krijgt om iemand als Carice af te wijzen._!
Was zeker ook zo'n zeug als je vriendinquote:Op donderdag 31 december 2009 19:25 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Heb wel veel mooiere meisjes gehad hoor
Ook als ze 33 zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 19:25 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Heb wel veel mooiere meisjes gehad hoor
Kortzichtig omdat ik het sowieso niet vind kunnen? Dat ben juist jij als je denkt dat jouw perceptie de enige ware isquote:Op donderdag 31 december 2009 19:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
[..]
Ja, want we weten allemaal dat je leven na je 30e ophoudt. Je verandert dan van de ene op de andere seconde in een lelijk varken. Je bent wel erg kortzichtig griekjeee. Misschien moet je eens leren verder te kijken dan je neus lang is ipv domme, inhoudloze, bekrompen replies te plaatsen.
Mijn vriendin een zeug? Dudequote:Op donderdag 31 december 2009 19:29 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Was zeker ook zo'n zeug als je vriendin
Poehee, wat een comeback. kom maar eens terug als je wat meer levenservaring hebtquote:Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef griekjeee het volgende:
Kortzichtig omdat ik het sowieso niet vind kunnen? Dat ben juist jij als je denkt dat jouw perceptie de enige ware isDus denk zelf eerst maar eens na over jouw domme, bekrompen reply's.
Een lelijke zeugquote:Op donderdag 31 december 2009 19:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
Mijn vriendin een zeug? Dude
Liefde maakt blind hequote:Op donderdag 31 december 2009 19:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Mijn vriendin een zeug? Dude
Nee dít is een comeback hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Poehee, wat een comeback. kom maar eens terug als je wat meer levenservaring hebt
[..]
Een lelijke zeug![]()
1m78, 68 kilo. Niks mis mee en niks zeugerigs aan. Een rond gezicht zegt niets over de rest van het lichaam namelijkquote:
Dan zou ik je kennis over cups nog even doen herzien.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Op dat plaatje waar ze zo ligt, ja...
Ze heeft gewoon een volle B, Carice heeft een volle A
![]()
![]()
Daarnaast heeft Doutzen "normale" tepels.
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
[..]
Ja, want we weten allemaal dat je leven na je 30e ophoudt. Je verandert dan van de ene op de andere seconde in een lelijk varken. Je bent wel erg kortzichtig griekjeee. Misschien moet je eens leren verder te kijken dan je neus lang is ipv domme, inhoudloze, bekrompen replies te plaatsen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:29 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Was zeker ook zo'n zeug als je vriendin
Sorry maar volgens jou getuigen posts als de jouwe dus van... levenservaring?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Poehee, wat een comeback. kom maar eens terug als je wat meer levenservaring hebt
[..]
Een lelijke zeug![]()
Miranda Kerr, Collega van Doutzenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry maar volgens jou getuigen posts als de jouwe dus van... levenservaring?![]()
![]()
Waar is de rest dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:45 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
1m78, 68 kilo. Niks mis mee en niks zeugerigs aan. Een rond gezicht zegt niets over de rest van het lichaam namelijk
Ja, en van wijsheidquote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef NotYou het volgende:
Sorry maar volgens jou getuigen posts als de jouwe dus van... levenservaring?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |