Heb je je daarvoor aangemeld, idioot?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef dalaiblama het volgende:
Beetje fail van TS dat hij in zijn OP een quote jat van SHE
http://twitter.com/SHEBYTE/status/6473468887
Ts heeft kritiek op Carice maar is zelf niet eens in staat zijn eigen woorden te verzinnen!
Ik heb haar een keer gegeven. Ze was toen 16. True story.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Underwatertaker. het volgende:
Tegenspeelster van Carice uit de film KEVBBD Anna Drijver daarentegen![]()
![]()
Ja.
YES!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe me er daar maar 10 van![]()
![]()
![]()
SHEquote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef dalaiblama het volgende:
Ts heeft kritiek op Carice maar is zelf niet eens in staat zijn eigen woorden te verzinnen!
Kijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eensch. ts ziet er kerngezond uit. en dat van een hetrosideofview.
SHE is een rotte appel die nog steeds der tits moet laten zien. Daarna is ze misschien weer quotewaardig.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
SHE![]()
Ook zo'n échte vrouw trouwens![]()
En ja, ik heb haar quote gejat, maar er wèl even een woordje tussen gepropt![]()
Haar woorden zijn zeker quotewaardig
Niet zo tof doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Heb je je daarvoor aangemeld, idioot?
[..]
Ik heb haar een keer gegeven. Ze was toen 16. True story.
gast! ga iets doen aan je smaak.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ik hou niet van dominante vrouwen sletten![]()
Wel vrouwen sletten met een eigen wil en mening uiteraard![]()
Enne...Breekbaar? Dude, ik ben geen pedo man![]()
Ik val op echte vrouwen sletten.
Enkele voorbeelden:
slet1
[ afbeelding ]
slet2
[ afbeelding ]
slet3
[ afbeelding ]
slet4
[ afbeelding ]
slet5
[ afbeelding ]
slet6
[ afbeelding ]
überslet7!
[ afbeelding ]
![]()
Dominante uitstraling sletten?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef dalaiblama het volgende:
Ho ho! Die gekke boi van een TS heeft misschien nog niets reaguurwaardigs gezien, time will tell!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef TUFKAL het volgende:
Hilarisch topic geworden, TS is nergens meer te bekennen
Huh, SHE? Leeft die nog dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:50 schreef Flashwin het volgende:
die twitter van SHEzo een wijf dat in de nadagen van haar "jonge jaren" nog op allerlei manieren in de spotlights probeert te staan.
Zo sad!
Kijk dat vind ik nou een lekker wijfquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plumpudding? Ga toch fietsen man, halve josti.
Nee sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
No offence, maaruhh.. als je op varkens valt is ze idd wel mooi jaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
Het heeft volgens mij een reden dat we enkel maar een hoofd zien.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
No offence, maaruhh.. als je op varkens valt is ze idd wel mooi ja
Bij zo'n vrouw zou ik ook slijmenquote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Carice maar een beetje irritant. Ze doet zo raar alsof ze heel hip is en zo pretentieus. Het was vooral erg toen ik haar bij DWDD zag, Matthijs van Nieuwkerk is precies zo en bleef maar slijmen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:45 schreef Fastmatti het volgende:
Carice ziet er gewoon enorm schattig uit
quote:RickoKun schreef: Als dat kalf van TS zich zo op haar 30ste vertoond, ziet dat er héél anders uit
Ja, want we weten allemaal dat je leven na je 30e ophoudt. Je verandert dan van de ene op de andere seconde in een lelijk varken. Je bent wel erg kortzichtig griekjeee. Misschien moet je eens leren verder te kijken dan je neus lang is ipv domme, inhoudloze, bekrompen replies te plaatsen.quote:griekjeee schreef: Ik vind dat ongeacht wie het doet.
Wie is dit?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |