quote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou haar geven.
Maar Doutzen is lekkerder.
Haar tieten zijn één uitgerekte verdikking, zonder ruimte ertussen, met 2 piepkleine, enge tepeltjes eropquote:
Dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou haar geven.
ja maar best het aanraken waard.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Haar tieten zijn één uitgerekte verdikking, zonder ruimte ertussen, met 2 piepkleine, enge tepeltjes erop
Met die plastic kop van d'r?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou haar geven.
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja maar best het aanraken waard.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Haar tieten zijn één uitgerekte verdikking, zonder ruimte ertussen, met 2 piepkleine, enge tepeltjes erop
Daar zit geen plastic aan hoor, hooguit wat teveel make-up. Mijn dinnetje lijkt op Doutzenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Met die plastic kop van d'r?
Ja Kimquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen moeten lijfjes hebben als dit![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van mejuffrouw Kroes krijg ik een dikke leuter, maar als ze dan dr bek opentrekt dan krijg ik weer een cocktail-garnaal. Afkomst kan je helaas niet afkopen! Wat een boerentrien!
Het doet aan plastic denken.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Daar zit geen plastic aan hoor, hooguit wat teveel make-up. Mijn dinnetje lijkt op Doutzen
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef RedFever007 het volgende:
Niets mis met CariceLekker wijffie!
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenquote:
Een mooiboy!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
Een meisje kopen om in je fobo te kunnen zettenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef La_Vita het volgende:
TS zijn fotoboek verklaart een hele hoop.
Pauperboy
Ze lijkt een beetje op een varkentje om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar het ging over mijn girlEen chimeid dus!
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een varkentje om eerlijk te zijn![]()
Zo'n type dat elke vorm van elegantie vreemd is.
dik was ook het eerste wat in mij opkwam jaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een varkentje om eerlijk te zijn![]()
Zo'n type dat elke vorm van elegantie vreemd is.
lekkere kutquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
![]()
Geen idee waarom je zo hard bevestiging aan het zoeken bent hier, maar plaats eens een foto van haar algehele lichaam. Of in ieder geval een foto waar zij in volle glorie te zien is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar het ging over mijn girlEen chimeid dus!
![]()
En als het jurkje uitgaat valt het als een plumpudding uit elkaar...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En als het jurkje uitgaat valt het als een plumpudding uit elkaar...
Oeh, Underwatertaker!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
quote:Geslacht Man
Geboortedatum 25-09-1985
Relatie Yep.
Seksualiteit Hetero.
Als dat het mooiste meisje van Nederland was dan was ik allang verhuisd.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Show me jouw eigen girl eens danquote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Als dat het mooiste meisje van Nederland was dan was ik allang verhuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |