Leid me dan ook niet zo af op msnquote:
Hahah, sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leid me dan ook niet zo af op msn
Ik ben elf centimeter korter dan gemiddeld.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef L.no het volgende:
[..]
True, maar jouw lengte valt eigenlijk reuze mee.
quote:De laatst gemeten gemiddelde lengte (onderzoek 11 januari 2008 red.) voor de Nederlander is 1.84 meter voor een man, 1.70 voor een vrouw.
Jij bent zelfs groter dan gemiddeld.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef jna het volgende:
Mars![]()
Zetten ze op de verpakking van de mini mars/twix/snickers "Minder dan 100 kcal"
JA OMDAT JULLIE DIE DINGEN VEEL KLEINER HEBBEN GEMAAKT LAMLULLEN!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
Dat is verdomme hetzelfde als ik een been amputeer en dan opschep: ja ik ben enorm veel gewicht kwijtgeraakt alfgelopen maanden
Het blijft lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef jna het volgende:
Mars![]()
Zetten ze op de verpakking van de mini mars/twix/snickers "Minder dan 100 kcal"
JA OMDAT JULLIE DIE DINGEN VEEL KLEINER HEBBEN GEMAAKT LAMLULLEN!
Daarom moet ik nu wennen aan iedereen van 1.80+ meter, i kwas vroeger standaard de langste van iedereen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben elf centimeter korter dan gemiddeld.![]()
[..]
[..]
Jij bent zelfs groter dan gemiddeld.
You made my day.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
Dat is verdomme hetzelfde als ik een been amputeer en dan opschep: ja ik ben enorm veel gewicht kwijtgeraakt alfgelopen maanden
Dat had ik toch al neergezet.quote:
quote:De laatst gemeten gemiddelde lengte (onderzoek 11 januari 2008 red.) voor de Nederlander is 1.84 meter voor een man, 1.70 voor een vrouw.
Idd, toen ik nog Extreme Sports Channel hadquote:
Ik vraag het niet, ik bedoel meer, wat boeit het eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik toch al neergezet.
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
oh zo.. Dan begreep ik je post verkeerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vraag het niet, ik bedoel meer, wat boeit het eigenlijk.
Maar bedankt voor het herhalen en een klein gedeelte van mijn post lees.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Ik was er verdomd slecht in... maar ja... je mocht ook niet gymen met een bril op.. Totdat ik lenzen kreeg
Ik mocht gewoon gymen met een bril op hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Ik was er verdomd slecht in... maar ja... je mocht ook niet gymen met een bril op.. Totdat ik lenzen kreeg
Hier mocht dat ook gewoon.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon gymen met een bril op hoor
Ik weet niet hoe het bij andere meiden is, maar ik zou niet afhaken bij jouw lengte.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh zo.. Dan begreep ik je post verkeerd.
En wat het boeit, anders hoor je niet bij de massa.![]()
Neequote:
Bij mij ook, al ging ik gewoon zonder bril gymen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier mocht dat ook gewoon.
PBquote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Wij zijn dezelfde lengte dus dat gaat nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij andere meiden is, maar ik zou niet afhaken bij jouw lengte.
Euh, oke. Eensquote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo klein ben je ook weer niet hoor![]()
Dan nog, kleine vrouwen
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Ik neem Paula wel op mn schouders als we gaan basketballen
quote:
in dezelfde week als Bernie Mac....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef jna het volgende:
WTF kom er nu pas achter dat Isaac Hayes is overleden toen ik vorig jaar op vakantie was
Wat is nog vrij... Gezien mijn status als oldbie, iets met weinig lopen..en waar ik alles op ervaring kan doenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
PB
Welke positie ga jij spelen in het Stage SC basketbalteam?
Zulke lange meiden knap ik sowieso van af.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zijn dezelfde lengte dus dat gaat nog wel.
Maar als een meid 1.80 of zo zou zijn.Zou dat denk ik anders liggen.
Die wist ik dan weer welquote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in dezelfde week als Bernie Mac....
Het is niet voor niets niks geworden.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Zulke lange meiden knap ik sowieso van af.
Ik heb zelf met jongens gedate die kleiner dan mij waren
Bernie.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in dezelfde week als Bernie Mac....
Isaac Hayes, voor de jongere onder ons... de stem van Chef, maar vooral als soulzangerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn waren Isaac Hayes en Bernie Mac?
Of hebben we het nog steeds over basketbal.![]()
Nee, dat lag aan hun.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet voor niets niks geworden.![]()
![]()
ken ik niet. En kijk/keek nooit SP.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Isaac Hayes, voor de jongere onder ons... de stem van Chef, maar vooral als soulzanger
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, dat lag aan hun hen.
Een van hun hen ging vreemd bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je vriendin langer is:
vriendin: "Waarom kijk je de hele tijd naar mijn borsten."
jongen: "Anders krijg ik een stijve nek als ik naar je gezicht moet kijken."
vriendin: "Nu wordt er iets anders stijf."
Ga je schamenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn waren Isaac Hayes en Bernie Mac?
Of hebben we het nog steeds over basketbal.![]()
Center danquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is nog vrij... Gezien mijn status als oldbie, iets met weinig lopen..en waar ik alles op ervaring kan doen
Ik ga toch niet alle negers kennen zeker.quote:
SHAFT!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ken ik niet. En kijk/keek nooit SP.
shut your mouth!!quote:
Dat doet pijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga toch niet alle negers kennen zeker.![]()
geweldige film. Maar ken alleen die met Samuel L. Jacksonquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan me nog wel de tijd dat ik vaak met bootje aan het stappen was..
Liep er een meid van 2 meter.. en haar vriendje was... 1.65 ofzo iets... Die kon dus ook alleen maar naar haar borsten kijken
Ik bedoel dat nummerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geweldige film. Maar ken alleen die met Samuel L. Jackson
Primaquote:
Net even op Youtube geluisterd. Komt me wel bekend voor.quote:
Na Morgan Freeman... de meest voorkomende acteur in films..quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geweldige film. Maar ken alleen die met Samuel L. Jackson
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Prima, bij team sporten kan ik nogal fel worden.. Ik heb wel eens tijdens een bedrijf beachvolleybal toernooi, mijn toenmalige baas uitgescholden.. omdat ie die bal wel kon hebben, als ie niet om de vijf minuten moest roken.
Hij kon er nog hard om lachen ook, hij zei zoiets van.. goh, als jij nou zoveel energie in je werk stopt als nu, dan zijn we voortaan binnen een uur klaar
Trouwens maak mij echt niet uit of een meisje klein of lang is... het heeft beide wel ietsquote:
Ik geef de voorkeur aan een meid van ongeveer mijn lengte.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trouwens maak mij echt niet uit of een meisje klein of lang is... het heeft beide wel iets
We verdelen de winst wel.quote:
Dat.quote:
Tof spel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef PieterBas het volgende:
.... "All my Ex's lives in Texas"....
* PieterBas luistert de GTA San Andreas K-Rose cd
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan een meid van ongeveer mijn lengte.
Maar liefde maakt blind, dus in principe zou het niet uit maken.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Prima, bij team sporten kan ik nogal fel worden.. Ik heb wel eens tijdens een bedrijf beachvolleybal toernooi, mijn toenmalige baas uitgescholden.. omdat ie die bal wel kon hebben, als ie niet om de vijf minuten moest roken.
Hij kon er nog hard om lachen ook, hij zei zoiets van.. goh, als jij nou zoveel energie in je werk stopt als nu, dan zijn we voortaan binnen een uur klaar
Een filmarathon hebben waarin hij alleen in speelt?quote:
OG Locquote:
Zo'n type ben ik ook, als ik té opgewonden ben in het spel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet m eens gaan kopen. Toen ik het speelde was de muziek wel tof idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OG Loc
De soundtrack van GTA SA is ook beter als die van GTA4. Hoewel die van Vice City ook wel tof was
SF-UR
Radio Los Santos![]()
Dat is ook de reden waarom teamsporten niks voor mij is... Ik zou een te irritant ventje zijn, met een lading gele en rode kaarten.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo'n type ben ik ook, als ik té opgewonden ben in het spel.
Sorry maat, maar ik heb er al een gekocht..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
Even een algemene oproep; Ik heb een paar staatsloten gekocht. Deze zal ook de winnende bevatten en die met 1 miljoen. Bespaar jezelf de moeite en koop er niet ook eentje..
Gelukkig ben ik niet zo erg.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom teamsporten niks voor mij is... Ik zou een te irritant ventje zijn, met een lading gele en rode kaarten.
Delen!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
Even een algemene oproep; Ik heb een paar staatsloten gekocht. Deze zal ook de winnende bevatten en die met 1 miljoen. Bespaar jezelf de moeite en koop er niet ook eentje..
Ik ga mijn 27,5 miljoen echt niet delen.. oh ok, ik betaal wel het eerste rondje bij de meet.quote:
Echt wel!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga mijn 27,5 miljoen echt niet delen.. oh ok, ik betaal wel het eerste rondje bij de meet.
Die mag je ook gerust opsturen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef Bootje84 het volgende:
Als ik de 27,5 miljoen win, gaat er heus wel wat richting jullie hoor..
Oja, nog wat leuks.. Kreeg er ook 60 (!) krasloten bij waarbij ik kans maak op een VW Fox. Beetje jammer dat ik nu dus 60 keer kan krassen en 60 codes online in moet vullen..
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Mijn plan is mijn eigen bank op te starten en AZ voor twee knaken en een bounty over te nemen.. en dan laten degraderen naar de eerste divisie en dan naar de hoofdklasse...
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Echt wel!
Leen me dan op zijn minst even 1000 euro voor een andere auto
Ik wil ook wel helpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die mag je ook gerust opsturen hoor
Ga jij ff fietsen stelenquote:
Zit er al bij in!quote:
Het zit je ook niet mee hèquote:Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik net een battledate op paiq, verdwijnt de verbinding.![]()
Wtf.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Mijn plan is mijn eigen bank op te starten en AZ voor twee knaken en een bounty over te nemen.. en dan laten degraderen naar de eerste divisie en dan naar de hoofdklasse...
Hossel je nog een beetje wat..?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meisje kwam uit Almkerk. Is toch te ver weg joh.quote:
Nee.. arme jij...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb veel over om Ajax kampioen te maken... Het gaat natuurlijk om die derde ster!!!quote:
Als die verbinding niet meewerkt niet nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hossel je nog een beetje wat..?
Dan zou ik eerder PSV en Twente overnemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb veel over om Ajax kampioen te maken... Het gaat natuurlijk om die derde ster!!!
Ja dan moet je echt AZ uitschakelen nuquote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb veel over om Ajax kampioen te maken... Het gaat natuurlijk om die derde ster!!!
Dat is ook echt zo'n zwarte kousen dorpquote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meisje kwam uit Almkerk. Is toch te ver weg joh.
Maar alleen tussen mij en paiq. Die andere twee konden wel gewoon doorkletsen.quote:
En als je de verbinding er wel blijft dan nog steeds niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als die verbinding niet meewerkt niet nee.
Het komt gewoon omdat elke vrouw met jou wilt chatten. Dat kan die verbinding niet aanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als die verbinding niet meewerkt niet nee.
Geen idee eigenlijk. Maar als jij het zegt. Is het misschien ook maar beter dat die verbinding wegviel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo'n zwarte kousen dorp
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En als je de verbinding er wel blijft dan nog steeds niet?
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Het komt gewoon omdat elke vrouw met jou wilt chatten. Dat kan die verbinding niet aan
Valt mee dat ze er internet mogen hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar als jij het zegt. Is het misschien ook maar beter dat die verbinding wegviel.![]()
Maar dan moet ik eerst een nieuwe soort gloeilamp/spaarlamp uitvinden .... of iets met bier gaan doen.. De voorkeur gaat natuurlijk naar het laatste uitquote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder PSV en Twente overnemen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst een nieuwe soort gloeilamp/spaarlamp uitvinden .... of iets met bier gaan doen.. De voorkeur gaat natuurlijk naar het laatste uit
Lichtgevend bier. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst een nieuwe soort gloeilamp/spaarlamp uitvinden .... of iets met bier gaan doen.. De voorkeur gaat natuurlijk naar het laatste uit
Dat ze überhaupt electriciteit hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt mee dat ze er internet mogen hebben
dubbel slotje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Lichtgevend bier. Opgelost, slotje
[..]
Lichtgevend bier.
Opgelost, slotje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef jna het volgende:
Ja opeens was mn bericht weg maar stiekem blijkbaar toch niet
Trage verbinding soms bij quickquote.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef jna het volgende:
Ja opeens was mn bericht weg maar stiekem blijkbaar toch niet
Zo quick is ie niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Trage verbinding soms bij quickquote.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Soms is gewoon quoten sneller.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
wel sneller iig en daar gaat het om.
Dus 2020 moet die vierde ster ook al binnen zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit seizoen wordt Twente kampioen en daarna is het Ajax weer dat de komende jaren kampioen wordt, gewoon die derde ster en dan gelijk door naar de vierde.![]()
Ja zonder Suarez zekerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit seizoen wordt Twente kampioen en daarna is het Ajax weer dat de komende jaren kampioen wordt, gewoon die derde ster en dan gelijk door naar de vierde.![]()
Geen last van.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Soms is gewoon quoten sneller.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus 2021 moet die vierde ster ook al binnen zijn
Ik heb het ook niet over altijd. Maar inderdaad soms wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen last van.![]()
Dat 1% van de gevallen het gewone quoten sneller is, zegt nog steeds niets hoor. Uiteindelijk blijft quickquote sneller.
quote:
Wanneer gaan we dat dan doen? En vooral tegen wie?quote:
ook goedquote:
Wel redelijk.. Wat snap je niet dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
Heeft er iemand verstand van IRC? Want ik snap er echt geen ene moer van.
![]()
Tegen het plaatselijke basketbalteamquote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dat dan doen? En vooral tegen wie?
Hoe groot ben je?quote:
Ik zit in zo'n kanaal, maar verder is er niemand.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel redelijk.. Wat snap je niet dan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tegen het plaatselijke basketbalteam
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n kanaal, maar verder is er niemand.
Dat zeg ikquote:
Een guardquote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1,65![]()
Maar ik heb spelinzicht enzo. ik paas de bal wel steeds af
Ik weet dat je dat bedoelt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over altijd. Maar inderdaad soms wel.
Ik speel op internet een spel en ze gebruiken een kanaal in IRC voor communicatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan is er niks mis met IRC, probeer eens een andere nickname
Dan kunnen wij een goed duo zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1,65![]()
Maar ik heb spelinzicht enzo. ik paas de bal wel steeds af
Ja en in dat kanaal zit niemand?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel op internet een spel en ze gebruiken een kanaal in IRC voor communicatie.
Oh estafette zuipen, ik presteer altijd beter als ik een estafette moet lopenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Estafette zuipen, beerpong etc.. We kunnen het gelijk
En de andere 3 dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kunnen wij een goed duo zijn.
Jij hebt de bal, in sprint naar voren jij passt ergens onderweg en ik scoor.
Ik niet, dat is veel te vermoeiendquote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh estafette zuipen, ik presteer altijd beter als ik een estafette moet lopen
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Krijg een rematch oneliner via paiq van dat meisje van die battlebate. Kreeg haar foto ook gelijk te zien.
Ik geloof dat het Dolfinarium nog een walvis mist.
![]()
![]()
Die zorgen ervoor dat er geen lange lummels bij mij in de buurt komen om mijn schot te blokkeren.quote:
Dat heb ik gedaan, maar daar zit dus niemand.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en in dat kanaal zit niemand?
anders gewoon /join #<naam> typen (en dan natuurlijk <naam> vervangen)
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
Misschien denkt ze over jou wel hetzelfde maar dan over de apenheul
quote:
KOM DAN JONGE, WIE KOM ME HALEN?!! KOM DAN MIETJE!quote:
You can't escape me. Death will find you.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef jna het volgende:
[..]
KOM DAN JONGE, WIE KOM ME HALEN?!! KOM DAN MIETJE!
Moet ik zeker wel wachten tot de lente tot je komt?
En je hebt het overleefdquote:
SEEAARCHINGGG... SEEK AND DESTRROOOYYYY!!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
You can't escape me. Death will find you.
Dan kan ik maar 1 ding bedenken...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat IRC werkt echt niet.
Kreeg al hulp van iemand anders van dat spel, maar die gaf allemaal dingen die ik moest doen, die niet werken.![]()
Smakelijk!quote:
Kip met rijst.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het lekker? Wat had je?
Toch wel met stokjes gegeten?quote:
Moet je eens proberenquote:
Jij kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen
Ik doe dat echt nooit meer, wat een knoeiboel was dat zeg
Dat ontken ik ook nietquote:
Nietquote:
Wat een haterquote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tss ben ik weer niet goed genoeg?
Alweer niet...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tss ben ik weer niet goed genoeg?
quote:
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan kan ik maar 1 ding bedenken...
Incompatible user...
Maar ook gewoon met vork gegeten. Ik waag me niet aan stokjes.quote:
nee, vork is veel makkelijkerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ook gewoon met vork gegeten. Ik waag me niet aan stokjes.
quote:
Jaja....quote:
Ik was etenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh... Daar is Rex alweer.
Sommige dingen zijn gewoon niet voor mij gemaakt.quote:
Argentijnse pepersteak met gebakken aardappeltjes en sperziebonenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat kreeg jij voorgeschoteld?
IGM?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb IRC ook maar afgesloten en wellicht dat ik het binnenkort maar weer verwijder. Als ze me willen bereiken, kan dat via IGM.
klinkt lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Argentijnse pepersteak met gebakken aardappeltjes en sperziebonen
Dat heb ik dus met telefoons met touchscreenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon niet voor mij gemaakt.
Was het ookquote:
met stokjes?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Argentijnse pepersteak met gebakken aardappeltjes en sperziebonen
Voor welk spel trouwens?quote:
Duhhhhquote:
Je gaat toch ook niet 20²m uitgraven met een schep. Gebruik je toch ook een kraanmachinequote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had ik het niet hoeven vragen.
Wel eens van gehoord, volgens mij zelfs ooit nog een account voor aangemaakt maar heb eigenlijk geen idee meerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Travian.![]()
www.travian.nl
Nog nooit gebruikt, dus heb daar nog geen ervaring mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met telefoons met touchscreen
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet 20²m uitgraven met een schep. Gebruik je toch ook een kraanmachine
Ik zou dat anderen laten doen. Maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet 20m² uitgraven met een schep. Gebruik je toch ook een kraanmachine
AMDBquote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef AMDB het volgende:
Ik wens iedereen een hele prettige jaarwisseling enzoDenk niet dat ik hier nog kom de komende dagen.\\
Veel plezier met de feestjes e.d.
Van hetzelfde.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef AMDB het volgende:
Ik wens iedereen een hele prettige jaarwisseling enzoDenk niet dat ik hier nog kom de komende dagen.\
Veel plezier met de feestjes e.d.
Niet aan beginnen danquote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, dus heb daar nog geen ervaring mee.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, volgens mij zelfs ooit nog een account voor aangemaakt maar heb eigenlijk geen idee meer
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dat anderen laten doen. Maar ik snap je punt.
Ik houd het wel bij de eenvoudige zaken in het leven.quote:
Er zijn zat moeilijke dingen in het leven, laat andere mensen zich daar maar mee bezig houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij de eenvoudige zaken in het leven.![]()
Nee, dat doe ik wel zelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Je laat andere toch ook niet jouw eten opeten
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er zijn zat moeilijke dingen in het leven, laat andere mensen zich daar maar mee bezig houden
Apocalypse Nowquote:
quote:
Dat wil ik ook weten. Kon namelijk niets vinden.quote:
Aan luie mannen heb je niks.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel zelf.![]()
Maar sommige dingen, zoals graafwerkzaamheden, dien je uit te besteden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel zelf.![]()
Maar sommige dingen, zoals graafwerkzaamheden, dien je uit te besteden.
quote:
Dat is niet lui, dat is slimquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Is die vanavond, heb ik helemaal niet in de gids zien staan, of zet jij 'em op.
quote:woensdag 30 december, 20:30 uur op TV (RTL7)
Stiekem aan het rappen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Milou__ het volgende:
ik heb een rapbattle met jna gewonnen
quote:
Met of van?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Milou__ het volgende:
ik heb een rapbattle met jna gewonnen
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Helemaal gemist. Thanks for telling. Maar ga 'em waarschijnlijk niet kijken.
![]()
Hij komt vanaafquote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Is die vanavond, heb ik helemaal niet in de gids zien staan, of zet jij 'em op.
quote:
Hmnm daar geef ik niks omquote:
Chicks die van voetbal houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmnm daar geef ik niks om![]()
Vandaag nog een paar goals van bergkamp geyoutubed..
quote:
Of de zomer.quote:
En ik weet niet wat het isssssquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Houniet het volgende:
Van die blauwe ogen, dat perfecte haar![]()
.
Prachtig, nog steeds. Stuntttweerkkk opp jwtt.quote:
Veel plezier Houquote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
Wat een saaie bende hier, maargoed dat ik zo weer weg ga.
Wehehe net trouwens nieuwe fles Disaronno gehaald.
Veel plezierquote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
Wat een saaie bende hier, maargoed dat ik zo weer weg ga.
Wehehe net trouwens nieuwe fles Disaronno gehaald.
Rexquote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef DjRex89 het volgende:
Was ff omkleden. Moet zo nog over straat
Hou op. Dat zong mijn zomerliefje altijd..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Houniet het volgende:
Van die blauwe ogen, dat perfecte haar![]()
.
Sorry hoor. Wist niet dat je chagrijnig was.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hou op. Dat zong mijn zomerliefje altijd..
Maar hij zong niet over jou?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hou op. Dat zong mijn zomerliefje altijd..
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
Je ziet er weer puik uit.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij zong niet over jou?
Niet chagerijnigquote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wist niet dat je chagrijnig was.
JA DIT DAT IK KREEG GEEN AANDACHT!!!!!!11quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nigga!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet chagerijnig
Lig onder ff zonnebank:p
Ik dacht, ik maak een compliment, is het weer niet goed.quote:
Lekker meis, ef chillend dusquote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet chagerijnig
Lig onder ff zonnebank:p
Jawelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |