Leid me dan ook niet zo af op msnquote:
Hahah, sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leid me dan ook niet zo af op msn
Ik ben elf centimeter korter dan gemiddeld.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef L.no het volgende:
[..]
True, maar jouw lengte valt eigenlijk reuze mee.
quote:De laatst gemeten gemiddelde lengte (onderzoek 11 januari 2008 red.) voor de Nederlander is 1.84 meter voor een man, 1.70 voor een vrouw.
Jij bent zelfs groter dan gemiddeld.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef jna het volgende:
Mars![]()
Zetten ze op de verpakking van de mini mars/twix/snickers "Minder dan 100 kcal"
JA OMDAT JULLIE DIE DINGEN VEEL KLEINER HEBBEN GEMAAKT LAMLULLEN!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
Dat is verdomme hetzelfde als ik een been amputeer en dan opschep: ja ik ben enorm veel gewicht kwijtgeraakt alfgelopen maanden
Het blijft lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef jna het volgende:
Mars![]()
Zetten ze op de verpakking van de mini mars/twix/snickers "Minder dan 100 kcal"
JA OMDAT JULLIE DIE DINGEN VEEL KLEINER HEBBEN GEMAAKT LAMLULLEN!
Daarom moet ik nu wennen aan iedereen van 1.80+ meter, i kwas vroeger standaard de langste van iedereen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben elf centimeter korter dan gemiddeld.![]()
[..]
[..]
Jij bent zelfs groter dan gemiddeld.
You made my day.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
Dat is verdomme hetzelfde als ik een been amputeer en dan opschep: ja ik ben enorm veel gewicht kwijtgeraakt alfgelopen maanden
Dat had ik toch al neergezet.quote:
quote:De laatst gemeten gemiddelde lengte (onderzoek 11 januari 2008 red.) voor de Nederlander is 1.84 meter voor een man, 1.70 voor een vrouw.
Idd, toen ik nog Extreme Sports Channel hadquote:
Ik vraag het niet, ik bedoel meer, wat boeit het eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik toch al neergezet.
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef jna het volgende:
oh zo.. Dan begreep ik je post verkeerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vraag het niet, ik bedoel meer, wat boeit het eigenlijk.
Maar bedankt voor het herhalen en een klein gedeelte van mijn post lees.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Ik was er verdomd slecht in... maar ja... je mocht ook niet gymen met een bril op.. Totdat ik lenzen kreeg
Ik mocht gewoon gymen met een bril op hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Ik was er verdomd slecht in... maar ja... je mocht ook niet gymen met een bril op.. Totdat ik lenzen kreeg
Hier mocht dat ook gewoon.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon gymen met een bril op hoor
Ik weet niet hoe het bij andere meiden is, maar ik zou niet afhaken bij jouw lengte.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh zo.. Dan begreep ik je post verkeerd.
En wat het boeit, anders hoor je niet bij de massa.![]()
Neequote:
Bij mij ook, al ging ik gewoon zonder bril gymen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier mocht dat ook gewoon.
PBquote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Basketball
Wij zijn dezelfde lengte dus dat gaat nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij andere meiden is, maar ik zou niet afhaken bij jouw lengte.
Euh, oke. Eensquote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo klein ben je ook weer niet hoor![]()
Dan nog, kleine vrouwen
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Ik neem Paula wel op mn schouders als we gaan basketballen
quote:
in dezelfde week als Bernie Mac....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef jna het volgende:
WTF kom er nu pas achter dat Isaac Hayes is overleden toen ik vorig jaar op vakantie was
Wat is nog vrij... Gezien mijn status als oldbie, iets met weinig lopen..en waar ik alles op ervaring kan doenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
PB
Welke positie ga jij spelen in het Stage SC basketbalteam?
Zulke lange meiden knap ik sowieso van af.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zijn dezelfde lengte dus dat gaat nog wel.
Maar als een meid 1.80 of zo zou zijn.Zou dat denk ik anders liggen.
Die wist ik dan weer welquote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in dezelfde week als Bernie Mac....
Het is niet voor niets niks geworden.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Zulke lange meiden knap ik sowieso van af.
Ik heb zelf met jongens gedate die kleiner dan mij waren
Bernie.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in dezelfde week als Bernie Mac....
Isaac Hayes, voor de jongere onder ons... de stem van Chef, maar vooral als soulzangerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn waren Isaac Hayes en Bernie Mac?
Of hebben we het nog steeds over basketbal.![]()
Nee, dat lag aan hun.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet voor niets niks geworden.![]()
![]()
ken ik niet. En kijk/keek nooit SP.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Isaac Hayes, voor de jongere onder ons... de stem van Chef, maar vooral als soulzanger
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, dat lag aan hun hen.
Een van hun hen ging vreemd bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je vriendin langer is:
vriendin: "Waarom kijk je de hele tijd naar mijn borsten."
jongen: "Anders krijg ik een stijve nek als ik naar je gezicht moet kijken."
vriendin: "Nu wordt er iets anders stijf."
Ga je schamenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn waren Isaac Hayes en Bernie Mac?
Of hebben we het nog steeds over basketbal.![]()
Center danquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is nog vrij... Gezien mijn status als oldbie, iets met weinig lopen..en waar ik alles op ervaring kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |